Plussa vai ei?

Pau91,pahoittelut menkoista!Mennään taas ihan samassa ku mulla kp2 nyt. Itselläkin yhdet isot bileet tiedossa niin ne juhlin ja sit taas piinaillaan [emoji4]

Diann,voi kun sulla ei nyt alkaisi menkat jos inssin ajoitus menee sitten pieleen![emoji173]️

Haamu vai viivanpaikka? Eka testi dpo 12 ja alempi dpo 15, hirveesti oireita ja rinnat ollut arat jo kohta kaksi viikkoa...

Liitteet

• IMG_20170417_130824.jpg
    IMG_20170417_130824.jpg
    657.2 KB · Katsottu: 358
Arianrhod: vaikea kuvista sanoa. Onko tuo rfsun testi? Ne vissiin saattaa antaa viivanpaikkaa. Ekassa en näe mitään mutta tokassa jokin viiva on. Onko livenä punertava ja tuliko testiajalla?

On mielestäni punertava ja tuli sen 30 minuutin sisällä, jätin aamulla niin sanotusti tekeytymään kun menin vielä sänkyyn torkkumaan niin ihan varma en oo:grin

On mielestäni punertava ja tuli sen 30 minuutin sisällä, jätin aamulla niin sanotusti tekeytymään kun menin vielä sänkyyn torkkumaan niin ihan varma en oo:grin

Onko sulla yleensä menkat tulleet jo dpo15? Testaa huomenna uusiksi ja katso ilmestyykö sama viiva tai vahvempi:) toivottavasti olis tärppi käynyt!

Mulla on nyt outo tilanne. Aamulla tuli melko paljon sitä tummanruskeaa vuotoa (osittain venyvää limaa mukana) ja olin ihan varma että menkat alkaa. Tuli jopa vähän jtn limakalvon näköistä tummaa klönttiä!! Nyt se loppui ja ei ole mitään tullut siteeseen. En voi uskoa että kiinnittymisvuoto ois noin runsasta.. punaista verta en ole nähnyt ja menkkakipuja ei ole. Olo ei kyllä kauhean raskautunut ole. Eilen vihloi oikeaa nivusta ja hieman huonoa oloa. Tänään välillä kevyttä juilimista kohdussa ja välillä pientä kuplintaa muniksissa mutta muuta ei. Aargh! Terveisin dpo8 epätoivo.

Muokattu viimeksi:
Diann vähän sama tilanne täällä. Wi tosin tietoa mikä dpo ja vuoto on ollut pientä ja kirkasta ihan satunnaisesti. Epäilen että tulee limakalvolta kun olen kokeillu kohdun napukkaa. Eilen myös seksin jälkeen tuli muutama tippa. Napukka on kiinni, kiinteä ja korkealla. Pientä etovaa oloa, väsymystä jne mutta ei kunnon plussaa testiin. Huoh! Vois selvitä jotain ettei tarttis arvailla. Alkais menkat tai tulis kunnon plussa!

Niin ja siis kp33/28-30 menossa ja kuudessa raskaudessa plussannut ennen kun menkat edes myöhässä...

Diann vähän sama tilanne täällä. Wi tosin tietoa mikä dpo ja vuoto on ollut pientä ja kirkasta ihan satunnaisesti. Epäilen että tulee limakalvolta kun olen kokeillu kohdun napukkaa. Eilen myös seksin jälkeen tuli muutama tippa. Napukka on kiinni, kiinteä ja korkealla. Pientä etovaa oloa, väsymystä jne mutta ei kunnon plussaa testiin. Huoh! Vois selvitä jotain ettei tarttis arvailla. Alkais menkat tai tulis kunnon plussa!

Niin ja siis kp33/28-30 menossa ja kuudessa raskaudessa plussannut ennen kun menkat edes myöhässä...

Niin, epätietoisuus on pahinta. Oon yrittänyt etsiä tietoa noista kiinteistä pienistä hyytymistä. Joka paikassa vaan lukee että keskenmeno tai runsaat menkat. Mut ei voi olla km kun ois vasta kiinnittymässä ja ei ole runsaat menkat kyseessä kun vain ruskeaa vuotaa. Huoh.

Ainiin. Yksi lääkärikerta oli anamneesissa *ektopia kohdunsuulla*. Voisiko tämä vaikuttaa johonkin? Eikö se tarkioita että sitä kohdun limakalvon tapaista olisi kasvanut väärin kohdunsuulle?

Muokattu viimeksi:
Onko sulla yleensä menkat tulleet jo dpo15? Testaa huomenna uusiksi ja katso ilmestyykö sama viiva tai vahvempi:) toivottavasti olis tärppi käynyt!

Kiitos tsempeistä Diann, toivottavasti sunkin tilanne selkiytyy! :) mulla ei menkkoja oikeastaan itsestään tule että siinä mielessä tää onkin hankalaa kun ei tiedä onko ne myöhässä:woot: oviksen satuin vaan bongaamaan tossa reilu 2 viikkoa sitten.terolutia syömällä menkat tulee mut nyt olen syönyt vain joka toisessa kierrossa sitä tai tavallaan jättänyt yhdet menkat välistä lääkärin ohjeen mukaan.. jos ei tuo tuosta vahvistu on varmaan hakeuduttava lääkäriin kun näitä raskaus oireita kuitenkin on :grin

Juu ja kannattaa jatkaa testailua ja katsella viivan kehittymistä :) huomenna meille uutta kuvaa ihmeteltäväksi.

Oli puhetta digin viivoista täälläkii aikasemmi.. Purin ton miun digin osiin ja tässä viivat, jotka tuli siis näytöllä "Raskaana 2-3"

Liitteet

• 20170417_190053.jpg
    20170417_190053.jpg
    867.4 KB · Katsottu: 318
  • 20170417_185646.jpg
    20170417_185646.jpg
    247.4 KB · Katsottu: 325
Näkyykö pelkät viivanpaikat negatiivikuvassa normaalisti tollasena? :wideyed:
Tein huvikseen just testit, kun olis ehkä kiinnittymisaika (jos ovista olikaan edes).

Liitteet

• IMG_20170417_212015.jpg
    IMG_20170417_212015.jpg
    421.7 KB · Katsottu: 356
  • IMG_20170417_212316~2.jpg
    IMG_20170417_212316~2.jpg
    363.4 KB · Katsottu: 335
LaraS: olen kuullut et pitäis näkyä vihreinä haamut ja olikohan harmaana sit viivanpaikat?
Tuossa näyttäis vähän punaiselta :D

Monet taitaakin olla nyt jännän äärellä kierron kanssa... Mua jännittää ja samalla pelottaa että jos ei olekaan raskaana, mikä sit vaivaa? Kp huomenna jo 39/28-31. Verikokeisiin vaan. Toivon että olen raskaana eikä mitään kystiä yms :( .... Tehnyt jo 4 negaa... Huomenna aamulla uusi testi ja sit soitto verikokeisiin jos puhdas nega.

Plussatuulia kaikille+++!
Ja onnea jo plussaneille <3 :)

En tullut aamun testistä hullua hurskaammaksi ja kuvankin unohdin ottaa. Katotaan mitä siinä näkyy iltapäivällä kun on kuivunut ja menen kotiin. Ärsyttää!!! Voisko saada jonkun selvyyden?!

Mun aamun testissä oli kauhea kolo suunnilleen testiviivan paikalla.. mutta eipä siinä tainnut mitään toista viivaa silti olla. Tämä osoittaisi että ne aikaisemmat haamut olivat vain viivanpaikkoja koska eivät ole vahvistuneet. Menkat ei ole vieläkään alkaneet vaan tiputtelee nyt taas vähemmän loppumaan päin sitä ruskeaa. Nyt vuoto kestänyt 2päivää ja saa nähdä jatkuuko tänään enää. Aion tänään soittaa lääkärille/hoitajalle ja kysellä vähän miten tähän vuotoon nyt pitää suhtautua. Onneksi tänään vasta dpo9 eli testissä ei välttis vielä näkyis vaikka raskaana olisikin.

Laitan nyt tännekin, jospa tää alottais plussa-aallon täällä.. sain tässä kierrossa kaksi o+ joista jälkimmäinen taisi olla se aito ja oikea ;) kiitos Lume ja Unicorn, jotka testailuillaan saivat minutkin innostumaan vielä o-testiä tekemään! Toivon vaan että tää papunen pysyy matkassa <3

1e259ac3f2e1f46d3e03205396968e37

Ja negatiivi näyttää tältä:

667dd9b62a48610e3857c8e110ede7cb

Kp 47, dpo 13, yk 3

Takaisin