Plussa vai ei?

Lisään vielä yhden kuvan tosta aamun testistä.
ImageUploadedByVau Foorumi1492324122.163894.jpg

Tämä tosin jo testiajan yli mutta tuollasia noihin tulee...

Hena tässä viimeisessä näen toisen viivan!

Diann, kyllä sinun testissä näkyi haamulainen!! Toivottavasti oli kiinnittymisvuotoa! Itselläni tuli noin teelusikallinen kirkasta verta kp27/33 ja plussahan sieltä sitten tuli :)

Henan testissä myös näkyy jotain viivantapaista!

Vahvistumisia molemmille! +++

Nyt vihdoin sain vaihdettua nimimerkin :dead:
Tosiaan tämän aamun testi oli taas nega, nyt olen tehnyt 4 testiä jotka kaikki näyttänyt puhdasta negaa... Maanantaina olis sitten kulut viikko kun kuukautisten olisi kuulunut alkaa... täytyy tehdä maanantaina vielä yksi testi ja jos nega niin menen käymään verikokeissa.... Voisiko joku viisas neuvoa miten saa kuvia laitettua puhelimella :) ? mulla olis kuvia noista nega testeistä mutten osaa laittaa :woot:

Hena ja diann miulla taitaa olla viivalasit nyt rikki :(

Prematurebaby jos oot sovelluksella, ensin tuolta oik yläkulmasta kolmesta pisteestä paina ja "vastaa", sit avautuu tekstinsyöttökenttä, jälleen on kolme pistettä yläkulmassa ja sieltä löytyy "attach picture". Tämä siis androidilla..

Mannikka: Ei se mitään. :D pakko vain odotella..

Toissapäivänä kauppareissulla minulla tuli pakottava tarve tarttua pc-pakettiin. Joo, olen ihan ding-dong, nyt jo 5+4. Mutta tuli vain typerä fiilis, että pakko varmistaa ettei viiva ole kadonnut. Ei ollut kadonnut, mutta ei ollut leffaviivatkaan :wacky:

Toissapäivänä kauppareissulla minulla tuli pakottava tarve tarttua pc-pakettiin. Joo, olen ihan ding-dong, nyt jo 5+4. Mutta tuli vain typerä fiilis, että pakko varmistaa ettei viiva ole kadonnut. Ei ollut kadonnut, mutta ei ollut leffaviivatkaan :wacky:

Se on vaan niin kaunis näky <3 :) en malttaisi odottaa omaa hetkeä <3 mitä enemmän menee aikaa ja se kuluu sitä skeptisempi olen.

Lume, kyllä siunkii aika viel koittaa, pakkp vaa uskoo siihen!! <3 :)

Diann, kuulostaa todella lupaavalta! Oon Lumen kaa samaa mieltä, sie tuut nii plussaa täs kuussa!! ;) Vahvistumisia!! <3

Pitihän se eilen digi viel tähä ja näytti ihan oikein viikot. :) Ja kyl ovistesti miul ainakii hienosti reagoi raskautee ;D (sillo viime ke dpo12 oli myös plussa, mut ei nui selvä)

- Milottiina rv 4+3 (yk2 tärppäs) -

Liitteet

• 20170416_104926.jpg
    20170416_104926.jpg
    321.1 KB · Katsottu: 256
  • 20170416_104850.jpg
    20170416_104850.jpg
    82 KB · Katsottu: 268
Illalla tuli vaan vähän vaaleanruskeaa vuotoa. Yöllä ei lainkaan. Mutta nyt aamulla tuli tummanruskeaa ja alan pelkäämän että tänään näen vertakin. Toivon kuitenkin olevani väärässä. Hermoja raastavaa tämä. Tiedän vielä että jos nyt alkaa menkat en ehkä pääse inssiin kun ovis sattuu just sellaiselle viikolle että hoidan yksin asioita. Ei voi olla näin huono tuuri. Laitan vielä tän päivän testikuvan, missä ei näy sen enempää kuin eilenkään :/
20170417_073855.jpg

b01793e9e127aa5c292b119b2689c90d

Muokattu viimeksi:
Aamulla oli pakko jälleen testata ja meinasin hermostua, kun ei taaskaan testeissä näkyny kuin haamuja. Pakko oli tarttua vielä digiin ja varmistus sieltä tuli. Tänään siis 4+3, niinku Milottiinalla :)

Tiedän et hyvä mun on täällä huudella, mut kyl teillä muillakin vielä tärppää <3 itsekin sain mielestäni liian kauan odotella ja meinas jo parisuhde ja oma mielenterveys kärsiä..

Liitteet

• _20170417_081059.JPG
    _20170417_081059.JPG
    520.1 KB · Katsottu: 327
ArvoAava: hienoa! Nyt on ainkin varmaa <3 onnea!
Tiedän niin tuon miten tämä odotus ja turhauhuminen vaikuttaa parishteeseen ja omaan mielenterveyteen mutta palkinto on varmasti kaiken sen arvoista ja parisuhdetta voi sitten yrittää erityisesti huolehtia tällä raskausajalla.

Takaisin