Plussa vai ei?

Unicornilla näkyy haamu!!! Voi ku vahvistuisi <3

Mäkin innostuin tekemään testejä, ihan muuten vaan :D tänään siis dpo4, eikä mitään pitäisi raskaustestissä näkyä. Ylimpänä RFSU:n ovistesti, keskimmäinen One Stepin ovistesti (jolla sain plussan sunnuntaina) ja alimpana RFSU :n raskaustesti. Onks tossa raskaustestissä nyt sit se kuuluisa viivanpaikka? Kuva otettu testiajalla...

Liitteet

• _20170407_120929.JPG
    _20170407_120929.JPG
    545.6 KB · Katsottu: 460
Diann ja lume on teillä kyllä tosi pitkät yritykset :( toivottavasti kuitenkin pian tärppää! Ja kyllä siittiöitä voi pakastaa, mutta inssin yhteydessä ei kovin tavallista. Toki jos alkaa mahdottomaksi mennä, niin voihan sitä kysästä hoitavalta lääkäriltä :)
Diann, rankka liikunta voi vaikuttaa raskautumiseen. Kropan stressitilat heikentää raskautumista.. kuinka paljon liikut viikossa? Ja syöthän riittävästi hyviä rasvoja ja proteiineja? :)

Unicorn minkä ikänen tein esikoinen on? :)

Syön omasta mielestä hyvin ja pidin jopa semmoisen kauden että söin tosi paljon ettei jäis siitä kiinni. Kaks lämmintä ateriaa päivässä, aamupuurot, välipalat ja iltapalat. Pähkinöitä ja öljyjä käytän ja protskuja tulee kans hyvin. Ruokapuoli siis kunnossa, mut toi liikunta mua itseeni mietityttää. 3-4krt salilla käyn ja rankasti teen kun en jotenkin osaa muuten :D sit päälle olen hiihdellyt tai käynyt kävelyllä aina 2-3krt viikkoon. Noin 6-8h liikuntaa per viikko. Tosin välillä oon pitäny lepoviikkoja tarkoituksella tai kiinnittymisen aikoina en ole liikkunut lainkaan mut ei se taida auttaa tolleen hetkittäin vähentää. Kai sillä kropalla menee pidempään tajuta että liikuntaa on vähennetty. Ei vaan viitsis olla liikkumattakaan jos ei sit siitäkään ole takeita että auttais ja kunto huononee. :/ lopettaisin kyllä heti jos joku voisi luvata että raskaudun jos en käy esim salilla :D

Unicornilla näkyy haamu!!! Voi ku vahvistuisi <3

Mäkin innostuin tekemään testejä, ihan muuten vaan :D tänään siis dpo4, eikä mitään pitäisi raskaustestissä näkyä. Ylimpänä RFSU:n ovistesti, keskimmäinen One Stepin ovistesti (jolla sain plussan sunnuntaina) ja alimpana RFSU :n raskaustesti. Onks tossa raskaustestissä nyt sit se kuuluisa viivanpaikka? Kuva otettu testiajalla...

Jos ei näy väriä niin luultavasti on :(
Mutta saisitko siitä parempaa kuvaa? Selvä haamu on kyllä jos väriä näkyy ;)

Lume. Kyllä siinä vielä haamu näkyy. :) voi kunpa sun tilanne alkais jo ratkeemaan.. Tiedän et toi epätietoisuus on kamalinta.. :( ja mä niin toivon teille sitä plussaa.. Aivan liian kauan ootte saanu sitä odottaa..

Niinpä ! Jopa lohduttavaa olis se tätikin. Kun inhottavaa jos kierto venyy nyt tällä tavalla :( mut vielä ihanampi olis kunnon plussa <3

Diann kuulosta hurjalta salimäärältä itselle :D mutta eikai sitä kunnon tarvitse huonontua, jos kokeilisit vaikka vähän aikaa lähinnä kuntoa ylläpitäviä treenejä :) eihän näistä tietysti mitään takeita ole mikä toimii :/ mutta itse kokeilisin kyllä kaikkia "kotikonsteja" ennen suurempia hoitoja :)

Täällä kun taas noita outoja hailuroita on testeihin tullu, niin voisin 100% varmuudella väittää että jotkut testit reagoi varmasti johonkin muuhunkin kuin pelkän hcg:n nousuun. Meinaan tässä on yritykseni ajalta elämäni negat

Elämäni negat | muurahaisen unelma
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/03/05/elamani-negat/

Ja meillä siis loppujenlopuksi oli enää vain miehen siittiöissä vika ja niillä ei luomu plussaa voi saada. Tosin itselläni on myös ollut ainakin pcos.

Ensimmäisen plussan kun sain (ivf:llä) niin se näytti huomattavasti vahvemmalta kuin noi hailurat, vaikka testasin aivan liian aikaisin.

Voi kumpa pian kaikki saisivat oman plussansa ilman turhaa stressiä... <3

Muurahainen ja pikkuinen 29+5

Deb kyllä hyvinkin vois tänään olla dpo0 :) varuilta ehkä vielä tikuttaisin..

Minäkään en saanut mamin puikkoihin turhia viivoja, vaikka käytännössä kaikkiin muihin sellaisia sainkin, joten täällä liputetaan myös niiden puolesta! :)

Unicorn, Kylläpä näkyy viiva. ;) Oon jännäillyt täällä että kuinka käy.. Mitä testejä sulla on, ovatko kuinka herkkiä?

Mannikka, ajattelinkin tikutella vielä muutaman päivän, koska tää on toinen kierto kun tikutan ja ovis tuntemuksista päätellen eri puolella kun viimeks niin vähän vielä opettelen miten mulla tää ovis tulee kierroissa :D mikä sinänsä on hassua kun kaks vuotta yritetty lasta..

Mun täytyy kyllä arvostaa iskalltin kylmähermosuutta. Niin vaan odotti ja plussa pärähti. Kun itse taas testailee kymmenen kertaa päivässä ja ei viivan viivaa :D

Diann, mulla sama "ongelma" et ehkä liikaa liikuntaa.Harrastan juoksua (poluilla ja asfaltilla,puolimaratonia yms). Ja salia toki siihen tukemaan.Olen vanhasta kilpaurheilutaustasta johtuen jymähtänyt tuohon treenimäärään.Vähintään 5 treeniä viikossa ja juoksuissa tulee pitkiäkin treenejä 1,5-2 tuntia. Mutta ite uskon,että jos ovulaatio tulee niin urheilumäärä ei ole liikaa.Jos se on liikaa niin tuskin ovuloi.Tänään siis lenkille [emoji4]

Unicornilla näkyy haamu [emoji7]

Niin siis mihin se treenaaminen sitten vaikuttaa? Oon ymmärtänyt just, että vois pitkittää ovulaation tuloa? En mä kuitenkaan liikunnasta liikaa murehtisi, koska toisaalta taas se alentaa stressiä jne... :) Ite oon just lisännyt aika paljon liikuntaa ja mieli paljon virkeämpi. Liikun päivittäin, mutta silleen suht kevyesti (enimmäkseen todella reippaita kävelylenkkejä).

Deb, mäkin sanoisin, että dpo 0. :)

Jep jep...negahan sieltä pärähti...mun kannattais varmaan odottaa pari päivää ennen ku teen tota toista testiä. Mä en tiiä millä dpo:lla oon mutta jos ovis ois ollu kp 14 niin dpo olis 9...

unicornilla näkyyki hailakka toinen viiva :)

Silky,liian kova urheilu nostaa naisella testosteronitasoja joka taas voi aiheuttaa ovulaatiohäiriöitä yms. Mutta silloin pitää olla myös tehoja urheilussa. Rauhallinen urheilu esim kiinnittymisen aikaan taas parantaa verenkiertoa [emoji4]

Täällä dpo3. Miten sitä malttaa vielä 7 päivää ainakin..

Kata_ niinhän se on toki että sitte kroppa on sekaisin jos ei ovis tule. Mulla toki on lääkkeillä avustettu se ovulaatio toki mulla tuli ennenkin, mut ei läheskään joka kuukausi varmaan.

Silky: kohtuullinen liikunta olisikin se ihanne. Rankka treeni kuitenkin saattaa jopa nostaa niitä stressihormoneita ja salitreeni testotasoja jotka voi sekoittaa naisen omia hormomeja jonkin verran. Kohtuullinen liikunta varmasti hyväksi mielelle ja keholle. Se on vaan hankala arvoida näin itse missä se raja menee kun on tottunut liikkumaan aika paljon.

Diann kuulosta hurjalta salimäärältä itselle :D mutta eikai sitä kunnon tarvitse huonontua, jos kokeilisit vaikka vähän aikaa lähinnä kuntoa ylläpitäviä treenejä :) eihän näistä tietysti mitään takeita ole mikä toimii :/ mutta itse kokeilisin kyllä kaikkia "kotikonsteja" ennen suurempia hoitoja :)

Kyllä! Juurikin näin olen ajatellut että pitäisi vähän rauhoittaa tahtia jos kaikki olisikin siitä kiinni. Pitää opetella rauhallisempi tapa liikkua ja nostaa painoja.

Minäkään en saanut mamin puikkoihin turhia viivoja, vaikka käytännössä kaikkiin muihin sellaisia sainkin, joten täällä liputetaan myös niiden puolesta! :)

Unicorn, Kylläpä näkyy viiva. ;) Oon jännäillyt täällä että kuinka käy.. Mitä testejä sulla on, ovatko kuinka herkkiä?

Babyplan, 10miu. En tiiä onko sit todellisuudessa miten herkkiä.. :) en oo ennen näillä testaillu tai kuullu koko merkistä :P

Takaisin