Plussa vai ei?

Täällä taitaa alkaa uusi kierto :(
Verta valkovuodon mukana tullut paperiin nyt aamulla. Maha on oudon tuntuinen. Tein aamulla kumminkin testin vielä.
Tänään siis 28/28 pdo 11

Liitteet

• 1491540808325.jpg
    1491540808325.jpg
    34.3 KB · Katsottu: 267
  • 1491540824343.jpg
    1491540824343.jpg
    34.5 KB · Katsottu: 272
christine odottelen sun testiä :) kuulostaa lupaavalta!!

Pahoittelut Syssa , en nää mitään :(

Täällä testattu aamulla tämmönen (ylin):

ImageUploadedByVau Foorumi1491544964.866243.jpg

Ihan kun olis vähän tummempi kun edeltäjänsä? Mutta illalla vähän menkkajomoa, menkkoja enteilevää kuivuutta ja kohdunnipukka pehmeämpi ja vetäytynyt ylös.. taitaa se täti siis taas tulla .

Unicorn 29/28-32 dpo10

Unicorn. Eli tos ekassa ylin on tän päivänen? Kyllä mä ainakin nään noissa toisen haalen viivan :)

Loora kyllä, ekasta kuvasta ylin tämänpäiväinen, ekan kuvan alemmat eilen ja toisspv. loput kuvat myös tän aamun testistä :)

Toivotaan, vaikka kovin toiveikas en oo, koska dpo 8 gyne sanoi että keltarauhanen olis jo "lupsahtamassa". Mutta teen nyt nuo testit loppuun niin jää tulevissa kierroissa kaappiin polttelemaan, kun hiljaiselossa jatketaan :)

Lyntätään tämäkin nyt tänne vielä. Joku cb:lle ominainenko viivanpaikka ? Tai sit ei. Mut kp33/33 ja dpo15. Ei tietoakaan menkoista mutta ei kyllä tärpistäkään. :/ alkais nyt vaan niin sais alotettua uuden kierron clomeilla. Ihmettelin tossa vaan miks miehen testiin ei tämmöistä
Tullut.....
ImageUploadedByVau Foorumi1491551640.035289.jpg

Lyntätään tämäkin nyt tänne vielä. Joku cb:lle ominainenko viivanpaikka ? Tai sit ei. Mut kp33/33 ja dpo15. Ei tietoakaan menkoista mutta ei kyllä tärpistäkään. :/ alkais nyt vaan niin sais alotettua uuden kierron clomeilla View attachment 53483

Niin kauan on toivoa kun täti pysyy pois!! <3 jos vaikka teet vaapukat ;)
Ootko koittanu mitään 10miu testiä ?
Kyllä tuossa edelleen näkyy haamua, mutta punanen olis kyllä helpompi erottaa kun sininen ;)

Niin kauan on toivoa kun täti pysyy pois!! <3 jos vaikka teet vaapukat ;)
Ootko koittanu mitään 10miu testiä ?
Kyllä tuossa edelleen näkyy haamua, mutta punanen olis kyllä helpompi erottaa kun sininen ;)

En oo. Tänään ehkä pitäis tulla postissa ne mamin testi puikot mut en muista oliko ne 10 vai 25. Ajattelin kuitenkin dipata yhden ovis testin ainakin. Mut usko on lähtenyt muille teille. Mä en ymmärrä mitä ne aivan selvät viivanpaikat oli ja sit ne hävis yhtä-äkkiä. :o ja nyt vaan negulista päin naamaa...

En oo. Tänään ehkä pitäis tulla postissa ne mamin testi puikot mut en muista oliko ne 10 vai 25. Ajattelin kuitenkin dipata yhden ovis testin ainakin. Mut usko on lähtenyt muille teille. Mä en ymmärrä mitä ne aivan selvät viivanpaikat oli ja sit ne hävis yhtä-äkkiä. :o ja nyt vaan negulista päin naamaa...

:( :( :( tiiän tunteen.. mamin on 25 mut herkkiä ovat. Mut niihin tulee sitten tosi herkästi viivanpaikka.

Tein dpo2 tieteellisen kokeen ja viiva tuli! Laitoin sen kuvankin tänne jossain vaiheessa..

Ai niin olikin. Argh ja se oli ihan selvä ! :/ mitenhän periytyvää toi hormonien nousu on :D mun äiti ei saanu siskosta testiin mitään moneen viikkoon mut tiesi et oli raskaana ja kävi verikokeessa.

Toivotaan että on periytyvää ;)
En mäkään saanu esikoisesta kun tosi olemattoman viivan muistaakseni kp34/28.. sillon en kyllä ovistakaan tikuttanu.

Onhan mulla periaatteessa voinu olla ovis myöhemminkin. Mut mitä ne viiltävät alavatsa kivut sit ois ollu.? Ja mitä ne haamut sit oli ? Ärsyttävää :( ja sit ku o testi näytti plussaa vielä kolmen päivän päästä myös et mitäs se meinas :D

Lume. Kyllä siinä vielä haamu näkyy. :) voi kunpa sun tilanne alkais jo ratkeemaan.. Tiedän et toi epätietoisuus on kamalinta.. :( ja mä niin toivon teille sitä plussaa.. Aivan liian kauan ootte saanu sitä odottaa..

Takaisin