Plussa vai ei?

Tänään tein neljän tunnin pidätyksellä testin.Tänään kuitenkin tuli toinen viiva näkyviin kontrolli viivan lisäksi.Ehkä ovis plussa huomenna tai ylihuomenna sellainen viiva nyt oli.

15kp 25yk

Pientimantti, kyllä siinä näkyy väriä ainaki ku kattoo puhelimen näytöltä, ja siinä aiemmassa kuvassa näky vielä paremmin selkee haaleenpunanen viiva. Jos sulla on valemenkat?

Ittee vähän hämää kun ei loppunu rintojen aristus ollenkaan menkkojen aikana eikä vielä tähänkään päivään mennessä, ja välillä on sellanen kuvottava olo minkä oon laittanu kyllä jatkuvan yskimisen ja nuhan piikkiin.. iskias vaivannu jatkuvasti viime kierron puolivälistä asti.. huomenna tulee testejä postissa ku tilasin lisää o-testejä ja muutaman r-testin mukaan. Jos se on plussa jostain syystä ni sit kyllä pelottaa, koska mulla oli flunssa samaan aikaan ku oli menkat ja otin aspiriinia ja finrexiniä, ja oon juonu alkoholiakin kun menkat tuli. Mut en usko et oon raskaana, hormonit varmaan vaan tekee tepposiaan.

Pahottelit jennis :(

Miulla on aika kasa ebaystä tilattui testei :D että kyllä varmaan tulee testattua.. ja noi mitä oon tilaillu on 2€ 20kpl :p

Pientimantti, kyllä siinä näkyy väriä ainaki ku kattoo puhelimen näytöltä, ja siinä aiemmassa kuvassa näky vielä paremmin selkee haaleenpunanen viiva. Jos sulla on valemenkat?

Ittee vähän hämää kun ei loppunu rintojen aristus ollenkaan menkkojen aikana eikä vielä tähänkään päivään mennessä, ja välillä on sellanen kuvottava olo minkä oon laittanu kyllä jatkuvan yskimisen ja nuhan piikkiin.. iskias vaivannu jatkuvasti viime kierron puolivälistä asti.. huomenna tulee testejä postissa ku tilasin lisää o-testejä ja muutaman r-testin mukaan. Jos se on plussa jostain syystä ni sit kyllä pelottaa, koska mulla oli flunssa samaan aikaan ku oli menkat ja otin aspiriinia ja finrexiniä, ja oon juonu alkoholiakin kun menkat tuli. Mut en usko et oon raskaana, hormonit varmaan vaan tekee tepposiaan.

Niin mietin itekkin. Kun on ollut niiin huono olo mut oon laittanu alkavien menkkojen piikkiin. Mut toisaalta eks valemenkat oo yleensä niukat? Nää on ollu normit. :| joo jos tekis uuden testin illalla tai huomenna ja katsoo sitten. Voi olla et toi testi oli viallinen :)

Niin mietin itekkin. Kun on ollut niiin huono olo mut oon laittanu alkavien menkkojen piikkiin. Mut toisaalta eks valemenkat oo yleensä niukat? Nää on ollu normit. :| joo jos tekis uuden testin illalla tai huomenna ja katsoo sitten. Voi olla et toi testi oli viallinen :)

Kannattaa joo tehdä uus testi.. mut eikös se mee niin, että vääriä positiivisia ei oo? Ja oon jostain lukenu et joillaki ollu jopa kolme kuukautta ihan normaalin pituset ja yhtä runsaat menkat vielä raskaana ollessaankin, ja synnyttäny terveen lapsen. Että ei se mikään mahdottomuus oo.

Kannattaa joo tehdä uus testi.. mut eikös se mee niin, että vääriä positiivisia ei oo? Ja oon jostain lukenu et joillaki ollu jopa kolme kuukautta ihan normaalin pituset ja yhtä runsaat menkat vielä raskaana ollessaankin, ja synnyttäny terveen lapsen. Että ei se mikään mahdottomuus oo.

Ei kyl ole ! Koska mun ystävältä loppu yhtä äkkiä kuukautiset ja meni gynelle, sieltä selvis et on 3 kuulla raskaana ja söi vielä pillereitä :D olen kyllä vähän kateellinen. :)

Mut jos ei vääriä positiivisia olis ni olisin sit varmaan raskaana eilisen cb tuloksen perusteella. En oikein osaa sanoa siihen mitään. :)

Lume, mun tarvii kyllä kans valitettavasti sanoo että oon tuolla cb+ testillä saanu väärää positiivista, juuri samanlaista kun mitä sulla näytti :/ toivotaan kuitenkin että ei ois väärä positiivinen, vaan viiva vahvistuis! :)

ec4dffeda2e5456b802b93ea3b12e4ae
o-testiä kp8 :) piti verrata vähän kahta eri merkkiä, vaikka tuskinpa kovin suurta merkitystä jos vaan se o+ tulee :p

No jopas Pienitimantti! Näkyy viivaa ihan selkeesti :O

Perkule tänään kp 22/28 ja kirkasta verta tuli paperiin ihan kunnolla ku kävin pissalla duunis, pikkareihin ei ehtiny kuiteskaa. Vuoto loppui nopeesti...mitähän tapahtuu taas :/ Nännejä tuikkii ilkeästi välillä ja ovat turvoksis mut rinnat ei arista kuitenkaa yhtään...alamaha on turvoksissa. Nyt kaduttaa etten menny gynelle...jos on joku tulehdus tai jotain. Vielähän tuota kyllä ehtisi ennen menkkoja....

Perkule tänään kp 22/28 ja kirkasta verta tuli paperiin ihan kunnolla ku kävin pissalla duunis, pikkareihin ei ehtiny kuiteskaa. Vuoto loppui nopeesti...mitähän tapahtuu taas :/ Nännejä tuikkii ilkeästi välillä ja ovat turvoksis mut rinnat ei arista kuitenkaa yhtään...alamaha on turvoksissa. Nyt kaduttaa etten menny gynelle...jos on joku tulehdus tai jotain. Vielähän tuota kyllä ehtisi ennen menkkoja....

Kuulostaa kyllä aika +++++ :) millon meinasit testata ;)

Unicorn täällä yks ebay-tilaaja :rolleyes: samoja testejähän nuo on. Ja samalla lailla sain haamuhailua puikkoon kuten monet mamin testeistä on kertonut. Varmistelen silti pc-liuskoilla :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Täällä vielä viimeinen negoista negoin testi. Oli pakko tehdä vaikka juonu olen normisti ja sillein. Kävin tos lenkillä koiran kanssa ja siitä asti nenässä leijaillut joku outo haju ja se ei vaan mene pois. Joku tosi outo... se vaan tulee välillä sillein lemuhtavana
ImageUploadedByVau Foorumi1491497612.196213.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491497623.114598.jpg

Kiitos :) ei ole uutta. On tullu haamua ja negaa perä jälkeen ni ota sit selvää :D mut ei se viiva nyt nähtävästi tule edes ajatuksen voimalla :D

Mä kans Pienitimantin ekassa kuvassa nään haamun mut noissa jälkimmäisissä en. Onko ne viimeiset siis eri testi vai sama kuivuneena. Menkathan voi kyllät tulla ja alkuraskauden verenvuoto jopa tavallista. Toivotaan että olis kyytiläinen matkassa. Lumen testeissä en näe valitettavasti :(

Niin selvä nega ettei voi selvempää olla. Nyt odottelen vaan sitä tätiä et pääsee aloittamaan ne clomit ja hoidot :)

Minulla tuli kp 27/33 tilkka verta, joka oli kiinnittymisestä johtuva.

Mulla alkas kans inseminaatiot nyt 11.4. En tiedä onko niistä apua. Tuntuu että pitäis niihin vielä isompiin hoitoihin mennä ennen kuin tulee tulosta. Alkaa jo olla aika kyyninen suhtautuminen ja se on pahinta kun tietää että pitäis olla stressaamatta ja ajatella positiivisesti. :(

Mulla alkas kans inseminaatiot nyt 11.4. En tiedä onko niistä apua. Tuntuu että pitäis niihin vielä isompiin hoitoihin mennä ennen kuin tulee tulosta. Alkaa jo olla aika kyyninen suhtautuminen ja se on pahinta kun tietää että pitäis olla stressaamatta ja ajatella positiivisesti. :(

Olikos sulla dian ennestään jo lapsia vai yritätkö ensimmäistä ? Mä olen kans aika kyyninen ja pessimisti jo hoitojenkin suhteen :/ mut kai sitä pitää vaan yrittää olla positiivinen. Mä en ymmärrä miten voi olla näin pirun vaikeaa saada edes yksi lapsi :( musta jotenkin myös tuntuu et toi stressi vaikeuttaa asiaa :/

Takaisin