Tänään tein neljän tunnin pidätyksellä testin.Tänään kuitenkin tuli toinen viiva näkyviin kontrolli viivan lisäksi.Ehkä ovis plussa huomenna tai ylihuomenna sellainen viiva nyt oli.
15kp 25yk
15kp 25yk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pientimantti, kyllä siinä näkyy väriä ainaki ku kattoo puhelimen näytöltä, ja siinä aiemmassa kuvassa näky vielä paremmin selkee haaleenpunanen viiva. Jos sulla on valemenkat?
Ittee vähän hämää kun ei loppunu rintojen aristus ollenkaan menkkojen aikana eikä vielä tähänkään päivään mennessä, ja välillä on sellanen kuvottava olo minkä oon laittanu kyllä jatkuvan yskimisen ja nuhan piikkiin.. iskias vaivannu jatkuvasti viime kierron puolivälistä asti.. huomenna tulee testejä postissa ku tilasin lisää o-testejä ja muutaman r-testin mukaan. Jos se on plussa jostain syystä ni sit kyllä pelottaa, koska mulla oli flunssa samaan aikaan ku oli menkat ja otin aspiriinia ja finrexiniä, ja oon juonu alkoholiakin kun menkat tuli. Mut en usko et oon raskaana, hormonit varmaan vaan tekee tepposiaan.
Niin mietin itekkin. Kun on ollut niiin huono olo mut oon laittanu alkavien menkkojen piikkiin. Mut toisaalta eks valemenkat oo yleensä niukat? Nää on ollu normit. :| joo jos tekis uuden testin illalla tai huomenna ja katsoo sitten. Voi olla et toi testi oli viallinen :)
Kannattaa joo tehdä uus testi.. mut eikös se mee niin, että vääriä positiivisia ei oo? Ja oon jostain lukenu et joillaki ollu jopa kolme kuukautta ihan normaalin pituset ja yhtä runsaat menkat vielä raskaana ollessaankin, ja synnyttäny terveen lapsen. Että ei se mikään mahdottomuus oo.
No jopas Pienitimantti! Näkyy viivaa ihan selkeesti :O
Perkule tänään kp 22/28 ja kirkasta verta tuli paperiin ihan kunnolla ku kävin pissalla duunis, pikkareihin ei ehtiny kuiteskaa. Vuoto loppui nopeesti...mitähän tapahtuu taas :/ Nännejä tuikkii ilkeästi välillä ja ovat turvoksis mut rinnat ei arista kuitenkaa yhtään...alamaha on turvoksissa. Nyt kaduttaa etten menny gynelle...jos on joku tulehdus tai jotain. Vielähän tuota kyllä ehtisi ennen menkkoja....
Minulla tuli kp 27/33 tilkka verta, joka oli kiinnittymisestä johtuva.No jopas Pienitimantti! Näkyy viivaa ihan selkeesti :O
Perkule tänään kp 22/28 ja kirkasta verta tuli paperiin ihan kunnolla ku kävin pissalla duunis, pikkareihin ei ehtiny kuiteskaa. Vuoto loppui nopeesti...mitähän tapahtuu taas :/ Nännejä tuikkii ilkeästi välillä ja ovat turvoksis mut rinnat ei arista kuitenkaa yhtään...alamaha on turvoksissa. Nyt kaduttaa etten menny gynelle...jos on joku tulehdus tai jotain. Vielähän tuota kyllä ehtisi ennen menkkoja....
Mulla alkas kans inseminaatiot nyt 11.4. En tiedä onko niistä apua. Tuntuu että pitäis niihin vielä isompiin hoitoihin mennä ennen kuin tulee tulosta. Alkaa jo olla aika kyyninen suhtautuminen ja se on pahinta kun tietää että pitäis olla stressaamatta ja ajatella positiivisesti.![]()