Plussa vai ei?

Tässä aamun toisesta pissistä :) samanlainen haamu :)
ImageUploadedByVau Foorumi1491215177.167455.jpg

Lume kyllä siinä väriä on! Huomenna varmasti jo selvempi toivottavasti :) jos on testejä ni tee aamulla ekasta ja tokasta. Mulla välillä ei aina tiiä että kumpi on vahvempi , kun jos illalla juo vähän enempi ni aamun pissa ei oo sit niin vahva..

Lume kyllä siinä väriä on! Huomenna varmasti jo selvempi toivottavasti :) jos on testejä ni tee aamulla ekasta ja tokasta. Mulla välillä ei aina tiiä että kumpi on vahvempi , kun jos illalla juo vähän enempi ni aamun pissa ei oo sit niin vahva..

Ostinkin kaks pakettia ni riittää kahdelle päivälle jos tekee kaks testiä :D jos en mene kouluun huomenna pystyn tekemään kaksi.
:) kumpa ei vaan jäis kemialliseksi !!!!

Lume toivotaan ettei jää kemialliseksi. Täällä kans vähän samat pelot kun niin monesti jo jäänyt. :| siks ei uskalla omista viivoista vielä tässä vaiheessa (enää) innostua. Kassellaan :)

Unicorn 25/28-32 dpo6

Tuli vaan mieleen et entä jos toi sulla oleva ois kiinnittymis dippi tai sit ovis ollu myöhemmin :)

Tuli vaan mieleen et entä jos toi sulla oleva ois kiinnittymis dippi tai sit ovis ollu myöhemmin :)

Mullako? :)
Oviksen tikutin kp18.
Joka päivä jotain hailuraa ollu jossakin mutta ei sellasia mistä kehtais kuvia laittaa :D vasta nuo kaks jotka näky ilman suurennuslasia :D

Voi olla että kiinnittyminen näkyy :)

Mun tekis mieli koko ajan olla työntämässä tikkua tonne :D nooo saas nähdä mut kun tossa kattelin ni kyl se tän päivän näyttää tummemmalta kuin eilinen. :) 5 päivä jos ei oo täti tullu käyn ostaa kyllä digin ja teen sen sit 6 päivä aamulla :D

Mun tekis mieli koko ajan olla työntämässä tikkua tonne :D nooo saas nähdä mut kun tossa kattelin ni kyl se tän päivän näyttää tummemmalta kuin eilinen. :) 5 päivä jos ei oo täti tullu käyn ostaa kyllä digin ja teen sen sit 6 päivä aamulla :D

Sama täällä! Joka vessareissu käy mielessä että pitäskö dipata, josko se näkys selvemmin tästä pissasta xD hahah! Osta joku eri merkkinen testi... vaikka liuskoja? Ja dippaa niitä ;) halvempia! Ja digi matkaan kans. Voishan se jo näyttää ;)

Sama täällä! Joka vessareissu käy mielessä että pitäskö dipata, josko se näkys selvemmin tästä pissasta xD hahah! Osta joku eri merkkinen testi... vaikka liuskoja? Ja dippaa niitä ;) halvempia! Ja digi matkaan kans. Voishan se jo näyttää ;)

Ollaanko me ainoat kahelit testaajat tällä hetkellä :D taidan hakea ton digin ja jonku muun testin kans... hmmmmm :D :P mut sit tulee kamala pettymys jos digiin tulee ei raskaana :( kamala riski kun liuskoissa on aina toivoa kuitenkin :D

Lume: mun myös tekisi mieli testata koko ajan [emoji16] huomenna pitäs tulla r-testien postissa. Tänään dippasin o-testin dpo7 klo 24/28

Odotan niin paljon myös sun testiä <3 on ihan tyhmää ku oon tukkinu tän vaan omilla kuvilla ! Nyt kaikki vaan dippailemaan ja testi kuvia et saadaan sit ihan plussa aalto :) <3

Lume, hyvä että täällä ei oo vaan mun kuvia niinku viime kierrossa :D hhaha!

Digin voi avata ;) ja sen nega-tuloksesta ei kannata masentua kun voi olla ettei se välttämättä vielä näytä. Mutta saattaa näyttää! :) eikse herkempi oo raskaana 1-2vkoa eli olisko sillon et vois näyttää jo dpo7? :) mulla kans tuolla 2kpl digi pakkus polttelemassa.. jos viivat vahvistuu huomenna ni mäki teen toisen niistä :D

Syssa , huomennako siis testaat? Ei mua suinkaan jännitä :D

Ps. Kamala nälkä ja kylmä ja kuumotus ja pissahätä kokoajan! :P nenäki vuotaa!

Täss olis ainaki nää arvot. Pc:hän on 25 herkkyydeltään et jos siihen saa tollasen haamun ni pitäiskö sen sit näyttää 1-2vko...

raskaana 1-2 = 25-200
raskaana 2-3 = 200-20 000
raskaana 3+ = yli 20 000

Ihmeesti jo nyt kp7 limoja + vasemmalle puolelle kipuilee :woot: viime kierrossa luulin olleen ovis jo kp9, mut kierron pituudesta (38pv) päätellen tuskin oli. Tänään piti tehdä eka o-testi, mut en oo viel kerinnyt :confused:

Takaisin