Plussa vai ei?

Testasin äsken ja nega tuli :/ jos nyt alkais keskittymään muihin asioihin kun tähän ihmettelemiseen. Turhauttaa niiin paljon. Mietin juuri että maanantaina olisi ollut laskettuaika jos km ei ois tapahtunut joten jos surisi asian pois nyt kokonaan päivä järjestyksestä ja aloittais vaikka lenkkeilyn :)

Täs vielä kuva :)
ImageUploadedByVau Foorumi1491137567.148612.jpg

Mulla tulossa lyhyt kierto ja aikanen ovis, ei vissiin mitään mahkuja että ois tässä kierrossa limis tarpeeks paksu raskautumiselle. Kp8 ja ovistesti näytti tältä ku huvikseen dippailin:

IMG_20170402_155852.jpg

Varmaan huomiselle tai ylihuomiselle o+ odotettavissa. No, tarkotus oli muutenki pitää vähän rentoo taukoo ja keskittyä muuhun hoitoihin asti joten eipä siinä :D

Deb,saattaahan se olla,että nyt tummuu muttei ihan plussaksi.Ja sit tulee plussa myöhemmin.Mulla tummuu alkukierrosta kun munarakkula kypsyy.Tuli tollanen kp8 ja sit kp 10 ihan valkoinen.Nyt kp 14 tuli plussa sitten. Eihän o-testit aina tasaisesti tummu plussaan asti.Eli ei mun mielestä mitään hätää [emoji4]

Mäkin nään Lumen ja Pienentimantin testeissä toiset viivat. Onnea ja toivottavasti lähtee vahvistumaan :)

Mä oon kuullu niistä vähän semmosta että ei näyttäisi hyvin viivoja alussa niin ku esim pregchek mutta en sitten tiedä :) omaa kokemusta ei ole :)

Deb,saattaahan se olla,että nyt tummuu muttei ihan plussaksi.Ja sit tulee plussa myöhemmin.Mulla tummuu alkukierrosta kun munarakkula kypsyy.Tuli tollanen kp8 ja sit kp 10 ihan valkoinen.Nyt kp 14 tuli plussa sitten. Eihän o-testit aina tasaisesti tummu plussaan asti.Eli ei mun mielestä mitään hätää [emoji4]

Nojoo, tarkemmin ajateltuna mulla meni viime kierrossa kans just niin et aluks vahvistu, oli melkein tasavahvat kp10, sit haaleni ja kp15 tuli selkee plussa, testiviiva oli vahvempi kun kontrolliviiva. Testasin vaan kun tulee eggwhitea, ja nippailee (luultavasti se folli siellä kasvaa :happy:)

Täällä tänään aloitettu oviksen metsästys ;) Negaa näytti ja arvasinkin kyllä sen että negaa se on.

Heitsu 11kp 2yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491153617.661214.jpg

Lume ja Pienitimantti, mä nään kans toiset viivat testeissä! Pidetään peukkuja että vahvistuisivat :)
Ohessa kuva tän päivän ovistestistä. Otin kuvan vasta nyt kuivuneesta testistä mutta molemmat viivat paukahti vahvana testiajalla :) tää viikonloppu on kyl menny paljon tuolla vällyjen välissä, kerrankin ollut aikaa ja halua peuhata oikein kunnolla! Jossain ollut että pitäisi joka toinen päivä, se ei kyl nyt ole toteutunut kun on tässä monta kertaa yhden päivän aikana... Anteeksi jos on too much information :D

Liitteet

• _20170402_202159.JPG
    _20170402_202159.JPG
    291.2 KB · Katsottu: 246
Ja ai niin, nyt tuntuu että ovuloin vasemmalta puolelta tällä kertaa. Yleensä tunnen oviksen oikealta puolelta tai en ollenkaan. Silloin kun tulin syksyllä raskaaksi niin silloin ovuloin vasemmalta puolelta enkä oo siltä puolelta nyt ovuloinut km:n jälkeen. Kaikkia ihme juttuja täs miettii ja toivoo et kaikella olis vaikutusta raskautumiseen :D

Lume!!! Apua x) tänään kyl tuntu seksin jälkeen samanlaista kuplintaa kun esikoisen plussasta.. :o :D sehänse oliskiin että kun on gynelle varattu keskiviikoks aika että saa apua raskautumiseen , ni ultralla näkyski jo että oonkin jo raskaana ja siellon <3 <3 hih! :P noei voi olla! :P :)

ArvoAavalla ihanat viivat, toivotaan että tuottaa tulosta ;) ;)

Takaisin