Plussa vai ei?

Lume!!! Apua x) tänään kyl tuntu seksin jälkeen samanlaista kuplintaa kun esikoisen plussasta.. :o :D sehänse oliskiin että kun on gynelle varattu keskiviikoks aika että saa apua raskautumiseen , ni ultralla näkyski jo että oonkin jo raskaana ja siellon <3 <3 hih! :P noei voi olla! :P :)

ArvoAavalla ihanat viivat, toivotaan että tuottaa tulosta ;) ;)

Vähänkö olis varmaan ihana uutinen :p

ImageUploadedByVau Foorumi1491187301.851884.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491187319.196588.jpg

Tämmönen tuli aamulla? Toi alemman kuvan viiva vähä ihmetyttää :o

Pienitimantti, näkyy viiva edelleen! Mut onko väriä? Yritin tihrustella, mut en oo enää varma mitä nään :D mut jospa ois! Huomen uusi testi! :)

Täältä pesee nyt tärkeintä ois mulle se et onks teistä myös tos apteekin testissä haamu musta jotenkin tuntuu et pregchekit on joko tasa samanlaiset tainnut tän päivänen vähän vaaleampi. Mutta en kyl töllö kertaa pidätellyt ja ollu juomatta ku 8h ku eilen olin 11 tuli eilen vähän pidemmät yö unet :D mut apteekin testi on herkempi ni miks se on silti haaleempi. Nyt tuli ihan semmonen olo et kyl se täti sielä tulee :(
ImageUploadedByVau Foorumi1491198664.173573.jpg

Täs viel ainakin yks katon jos viel laitan ja löydän jonku muun :D tässä toi alin on eilinen
ImageUploadedByVau Foorumi1491198966.839340.jpg

Lume : näkyy haamua ja väriä kaikissa. Mut vaikka testit olis herkyyksiltään eri, niin ne voi silti näyttää omiaan tai olla näyttämättä, vaikka toinen näyttäisi. Eli vaikka pc näkyy viivaa tarkemmin ja apteekin heikommin vaikka on herkempi, niin einse vielä kerro mitään. Niinkun monesti täällö todetty niin ne karvan ohuet one step 10miu ei näytä kunnolla vielä välttämättä mitään kun jossain muussa 25miu testissä on jo selvä haamu :) en nyt ottas ressiä tuosta <3 Kokeiles päivän toisesta pissasta testiä, se on yleensä parempi kun yön yli ollut :) koita olla juomatta nyt vähän vähemmän tai ollenkaan ja testaa sitten uudestaan kun käyt päivän toisen kerran :) sillon ainakin "tuoretta" tältäpäivältä, eikä eilistä pissaa rakosta joka yön yli ollut :)

Muistaakseni Miitu jossain sanoi että päivän tokasta oli hänellä aina vahvempi viiva kuin edellinen. :)

Lume : näkyy haamua ja väriä kaikissa. Mut vaikka testit olis herkyyksiltään eri, niin ne voi silti näyttää omiaan tai olla näyttämättä, vaikka toinen näyttäisi. Eli vaikka pc näkyy viivaa tarkemmin ja apteekin heikommin vaikka on herkempi, niin einse vielä kerro mitään. Niinkun monesti täällö todetty niin ne karvan ohuet one step 10miu ei näytä kunnolla vielä välttämättä mitään kun jossain muussa 25miu testissä on jo selvä haamu :) en nyt ottas ressiä tuosta <3 Kokeiles päivän toisesta pissasta testiä, se on yleensä parempi kun yön yli ollut :) koita olla juomatta nyt vähän vähemmän tai ollenkaan ja testaa sitten uudestaan kun käyt päivän toisen kerran :) sillon ainakin "tuoretta" tältäpäivältä, eikä eilistä pissaa rakosta joka yön yli ollut :)

Muistaakseni Miitu jossain sanoi että päivän tokasta oli hänellä aina vahvempi viiva kuin edellinen. :)

Kiitos <3 ehkä sitten toivoa on :D oon kyl juonu tässä nyt melkein 0,35l mutta enpä juo nyt tästä eteenpäin enää :D jos joskus päivällä sais sit testattua uusiksi :) mitähän ne lähikaupassa ajattelee kun tililaskulla lukee vaan pregchek raskaustesti x 20 :D

Ai niin ja pienitimantti mä nään ainakin toisessa kuvassa viivan mutta en väriä :) kokeile jollain toisella uudestaan <3 toivottavasti plussataan kunnolla molemmat <3

Tänään ei jäänyt epäilystä ovisplussasta. Mulla on aina tullut toinen viiva vahvempi niin en usko että se pregcheck vielä eilen oli plussaa. nyt on [emoji173]️ Tästäkin iloitsen jo [emoji4]

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1491202436.676557.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1491202436.676557.jpg
    297.7 KB · Katsottu: 236
Mä nään ainakin unicorn haamut joissa olis ihan ku väriä :P <3

Tää on jo niin tuttua tässä vaiheessa kiertoa että ei uskalla kyllä luottaa ees omiin silmiin :D ennenkun on tollaset o-testi viivat.. mutta tietenkin toivotaan että tämä olis nyt se plussakierto<3 tosi skeptinen oon , ei mitään erikoisia oireita mitä ei olis muissa kierroissa ollu.

Niin ja nää oli jotain uusia babyplan 10miu puikkotestejä joista ei ennestään mitään kokemusta.. pahoin pelkään että käyttäytyyvät niinku mamit... :|

Lume. Mun mielestä tossa tän päiväsessä testissä näkyy se testi viiva paremmin ku eilisesä. Siis noi mitkä on samaa testiä.. :)
Ja tosiaan kun se hormoonikin nousee joka toinen päivä niin voi olla et huomenna on jo parempi. Tsemppiä ja toivottavasti lähtee vahvistumaan..

Unicorn. Sunkin testeissä näkyy toinen viiva mutten tiedä onko väriä..Toivottavasti lähtis kanssa vahvistumaan :)

Lume. Mun mielestä tossa tän päiväsessä testissä näkyy se testi viiva paremmin ku eilisesä. Siis noi mitkä on samaa testiä.. :)
Ja tosiaan kun se hormoonikin nousee joka toinen päivä niin voi olla et huomenna on jo parempi. Tsemppiä ja toivottavasti lähtee vahvistumaan..

Ai niin ku ei kontrolli vaan se testiviikko :D blondina pitää varmistaa :D :p toivottavasti hyomenna olisi jo selkeämpi !

Takaisin