Plussa vai ei?

Aunemoi, tonne toiseen ketjuun jo kirjotinkin, mutta labrat otetaan ja virtsanäytteet, ja mieheltä simppanäyte ja multa papa, niin sit kun ne otettu niin saadaan lähete lapsettomuuskliniikalle :)

Mulla ollu testailuun Mamin ovulaatiopuikkoja (0,80€) ja Mamilta noita herkkiä liuskoja (0,40€) ja normi raskaustestipuikkoja (0,80€).

Tänää testattu Mamin herkällä tällainen :)
ImageUploadedByVau Foorumi1490021380.783943.jpg

Kp 29, dpo 12

LadyKlla näkyy viiva!!

Debillä en valitettavasti näe mitään :(

Terhuksella kans jo nätti viiva! Vahvistumisia ja varovaiset onnet! <3

Deb ei tullut kuvaan sun hailut, mut uskon hyvinkin että jotain oli. Mulla sama juttu eilen pc-liuskalla ja tänään kiinatestillä. Tulispa molemmilla muutaman pv kuluttua leffaviivat :nailbiting:

Terhus, Nita ja LadyK varovaisesti onnea :)

Onnittelut plussanneille! :-) tietääkö joku tuleeko one stepin herkkiin testeihin viivanpaikkaa?

IMG_2732.JPG

Tällainen tänään aamulla. Ihan kun olisi vahvistunut? Taidan käydä tänään apteekin katta hakemassa toisen merkkisiä testejä pari. Noista rfsu testeistä lueskelin, että ne antaa joskus vääriä positiivisia? Tuo on kuitenkin ihan testiajalla saatu, 3-5 min odottelin. Jotenkin en meinaa uskoa tuota testiä :nailbiting:

Vääriä positiivisia ei ole olemassakaan, jos elimistössä on raskaushormonia se näkyy testissä :) Harmaita viivanpaikkoja niihin kyllä tulee, ja muutenkin näyttävät todella huonosti viivaa vaikka raskaana onkin. Laitan tähän vielä sen vertailukuvan, ylempi pc ja alempi rfsu, samassa pissassa uitettuja, herkkyys sama.
b209e958389bbe20b43506cc43679eb2

Veikkaan Lady että toisen merkkisellä testillä saat jo hyvät viivat :)

Onko kenelläkään kokemusta First response -raskaustestistä? Ja kuinkas kauan kannattais pidätellä vai kannattaisko odotella suosiolla huomiseen aamuun?

Aunemoi, mä tein first responceja sillon kaks kiertoo sitten. Tuli kyllä vaalpun haamuja herkästi vikoilla päivillä, mutta menkat alko sitten normaalisti.. kahteen testin samanlaiset "viivat". En tiiä oliko viivanpaikkoja, haamuja vai mitä.. mutta netissä paljon sanovat, että noi antaa herkästi viivanpaikkoja ja pitäs valoo vasten kattoo. Valoo vasten jos näkyy väriä niin sit voi jotain ollakin, mutta jos ei näy ni nega. Näissä näky molemmissa myös valoa vasten. Pysty toki oleen kemiallinenkin kun tuon herkkyys on 6,5mlu/ml. Joten jos näyttää, niin näyttää tosi aikaseen ja herkästi. Sillonkin kyllä tuli hailuraa muihinkin testeihin.

tässä vielä kuva testiajalla:
ImageUploadedByVau Foorumi1490088990.209982.jpg

IMG_2164.jpg
Kiitos Unicorn kokemuksen jakamisesta!

No kehtaako sitä enää kertoa :grin Mulla on menossa jo kp39/26-29, dpo18 ja tätiä eikä positiivista testiä oo näkyny.

Toisaalta, etin netistä tietoa aiheesta ja löysin tällaisen taulukon ja nyt toivon, että olisin matalahormoninen ihminen, jolla erittyy hcg:ta hitaasti eli noilla taulukon antamilla alarajoilla :hilarious:

Netistä löytyy kertomuksia myös siitä, miten joillain on näkynyt plussa vasta 6+ viikoilla ja joillain ei ole erittynyt hcg:tä virtsaan ollenkaan, vaikka lapsi tuhisee jo vieressä. Kaikki on näemmä mahdollista, vaikka suurimmalla osalla näkyisikin jo dpo 14 plussa, jos on näkyäkseen.

Todennäköistähän on se, että mulle saapuu täti kylään hetkenä minä hyvänsä, mut aika näyttää mitä tapahtuu ja tilanteen tänne varmasti raportoin :)

Kirotut viivalasit... Onko noissa jotain hämärästi viivanpaikalle asettuvaa :bag:
Tämän päivän testejä aamupissasts. Dpo voi olla jotain väliltä x - 23. Hedelmöitymisaikaa jos laskee niin 11-15 pv olis tarkin mitä voin arvata (viimeisin mahdollisuus, aiempi varmaan jo näkyisi). Menkat myöhässä 4-5pv.

Liitteet

• IMG_20170321_095716-2340x761.jpg
    IMG_20170321_095716-2340x761.jpg
    217.5 KB · Katsottu: 384
  • IMG_20170321_081328~2-1560x876.jpg
    IMG_20170321_081328~2-1560x876.jpg
    153.4 KB · Katsottu: 395
Lady K, kyllä tuo vaan plussa on! :) Varovaiset onnittelut, ja vahvistumisia viivalle!

LaraS, ylemmässä nään viivanpaikan mutta en oo varma oisko siinä väriä..

Ite testailin kyllä kaikkien haamujen äidin pc:llä äsken, tasan 5min jälkeen siinä oli juuri ja juuri erotettavissa oleva.. jokin. En tiedä, täytynee odottaa ja kattoo mitä tapahtuu :nailbiting:

IMG_20170321_140859.png

Juurikin tolla kohdalla missä testin yläpuolella näkyy paperissa piste.

IMG_20170321_132815.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin