Plussa vai ei?

Tässä vielä vähän eri valossa, näkyy ehkä selvemmin?
b5fad9254fcfb087794e7177c5a46e8c

Mäkin nään Paapu! Tää on kyllä teillä osalla aikamoista jännitysnäytelmää, kun saatte selkeitä haamuja. Toivottavasti ne vaan pysyisi! Itellä en oo nähnyt haamun haamua ja sekin on syvältä.

Paapu: Näkyy!!! :) varmaan selvempi parin päivän päästä :)

Aunemoi: En oo tikuttanut ikinä...pitäs seuraavasta kierrosta kokeilla koska se ovis tapahtuu...kunhan se jo alkais! :P Toivohan elää niin kauan ku menkat ei ala...oon pönkittänyt uskoani myöhään plussanneiden tarinoilla :D

Huomenna tulee henkilökohtainen kp ennätys, joskus on meinaan kierto venynyt kp 30 muttei ikänä yli (paitsi kaks kertaa kun oon ollu raskaana).

Mäkin pidän uskoa yllä myöhään plussanneiden tarinoiden johdosta :grin Mulla on ollut aina aika säännöllinen kierto +-2päivää ja nyt kun oon merkannut päivät life-applikaatioon puolen vuoden ajan niin pisin kierto on ollut 29päivää. Tällä hetkellä menossa 32päivää eli reilusti yli. Ehkä me plussataan joskus viikon päästä :hilarious: (tai sit menkat alkaa huomenna aamulla...)

Unicorn ja Lady19 niin se 5-10% painon pudotus voi olla jo merkittävä apu raskautumisessa, eli muutamakin kilo voi auttaa :) Ei tosin oo helppoa saavuttaa etenkin jos on hormoniperäistä. Mulla on pco ja nyt vielä kilpirauhasarvot koholla (lääkityksen sain muutama pv sitten), molemmat tuppaa painon nousulle herkistämään ja etenkin painon pois saamisessa ovat hidasteena.
Uskotaan vaan siihen, että tulosta tulee, kun jaksaa pyrkiä joka päivä edes pieneen parannukseen ruokavalion tai liikunnan suhteen. Ja hyvin voiva kroppa raskautuu sekä jaksaa kantaa pikkuisen :happy:

10/15 ehkäisy jätetty joten tätä on todella tehty ja yritetty! Väkisin toiveet nousee taas, viime kierrossa oli siis dpo 9 ja 10 haamut ja sitten negaa, kiinnittymisyritykseksi jäi.
Niin toivon sulle raskautta!

Jännät pari päivää tiedossa niin näkee mihin tämä kääntyy. Ihan hirveästi en uskalla innostua koska viime kierrossa oli sama tilanne. Mut liekö ollut apua greippimehusta ja vehnänalkioöljystä, ne nyt kolmatta kiertoa käytössä ja kahdessa niistä selvästi jotain yrittänyt tapahtua. Edellinen ja ainut haamu ennen näitä koko yritysaikana saatu viime kesäkuussa!

Paapu, Kyllä nyt on peukut ja varpaat täällä kaikki pystyssä!! :)

Paapun viivalle vahvistumisia! Mulla kävi noin nyt ekaa kertaa. Kaks mamin testiä,toinen viallinen ja toiseen ihan selvä haamu. En oo ikinä saanu edes haamuja/viivanpaikkoja. Pc näytti seuraavana päivänä kuirenkin negaa. Tänään apteekin kasetti testi näytti myös negaa.
Summarun,en oo raskaana ja menkat alkaa perjantaina.:banghead:

Paapulle paljon vahvistumista haamun!! Elävänä esimerkkinä täällä huutelen, että se plussa tosiaan voi tulla myöhemminkin kun osaisi uskoakaan! :)

Täällä alkutaival sujunut hyvissä merkeissä. Selvästi mahassa jotain tapahtuu ja kehossa/mielessä sen huomaa. Ollaan niin onnellisia. Päivän pidin taukoa testailusta, mutta huomenna pakko taas tarkistaa miten viiva lähtenyt vahvistumaan, kun kerkesin niitä uusia testejäkin hamstrata ennen ylläriplussaa. :smiley-angelic006

Plussatuulia kaikille!!! ++++

Hätäpäissäni tein vielä toisen testin kun ajattelin jos se oli jotenkin viallinen :D Samanmoinen haamu tuli siihenkin. Nyt testit kaappiin ja aamupissasta sitten taas. Jännittää vaan niin että jotain kiinnittymisyritystä taas vain kun näin aikaisin pitääkin mennä testaamaan.

Laita meille vaapukka huomenna kuvaa testistä, niitä on aina niin kiva katsella :) Mites siulla on laskettu aika?

Ovulaatio tapahtui oletettua myöhemmin, joten omien laskujen mukaan laskettu aika olisi 16.11, eli tänään 4+5. Jos mennään ihan menkoista, niin sitten tänään olisi 5+2.

Laittelen aamulla kuvaa tuomaan teille paljon paljon plussia! :)

Takaisin