Plussa vai ei?

Mie oon miettinyt tota testiä minkä mainostetaan näyttävän raskauden jopa 6 päivää ennen menkkoja. Mikä siinä muka on herkkyys kun ei missään mainita? :D Onko olemassa edes alle 10miu testejä?

Toiveissa: Meillä saman verran taivalta takana :(

Mä tilasin raskauskeijulta nyt clearblue plus- ja digital testit, tulee huomenna. (Viimeks tuli ainakin heti ensimmäisenä päivänä tilaamisesta). Katon mitä plus näyttää ja jos jotain (vahvempaa kun aiemmin, näyttäny väärää, haaleeta positiivista mulla), sit teen digin. Ei tarvii pähkäillä enää.

Paapu-, olisko 7,5IU/ml herkin testi minkä oon koskaan nähnyt. Siinä mennään jo rajoille, sillä joillain naisilla voi olla hcg:tä veressä esim. 5IU/ml siis ilman raskautta.
Mun mielestä sekin ihmeellinen myyntilause "jopa 6 päivää" lasketaan niin, että päivästä jolloin kuukautiset on myöhässä = taaksepäin se 6 pv, eli ikäänkuin 5 päivää ennen menkkoja.
Onhan se rahastusta, koska meillä voi olla lyhyt luteaalivaihe (9-12 pv), silloin mikään testi ei kyllä paljasta niin aikaisin, alkio ei ole edes kiinnittynyt..!
Henk.koht. arvelen, että testaaminen ylipäätään ennen myöhästyneitä menkkoja ... raskaaksitulemisen mahdollisuus per kierto on 5-25%, mikä jättää valtaosan kohdalle negan.

Muokattu viimeksi:
Mä oon jotenki ajatellu että on paljon helpompaa kattoo dpo:n mukaan koska testaa. Tässä esimerkkikaavio:

raskaustestien-tulokset.jpg

Tää on vähän suuntaa antava.

http://aijaa.com/oh1TQQ

ei näy mun silmään mitään...kai se on uskottava että menkat on vaan myöhässä ja piste :/ aamulla teen vielä ton toisen mikä paketis oli mutta tuskin se muuttuu miksikään...tää oli siis apteekkarin testi kun en mää viittiny tuhlata yhteen testiin viittätoista euroo :D

Niin ja hei, testasitko muuten ovista?

Mulla oli ovis vasta kp21 ja jos en olisi tikuttanut sitä, luulisin tällä hetkellä menkkojen olevan jopa 5 päivää myöhässä.

Christinelle pahoittelut negasta. Mutta voi se näkyä myöhemminkin! <3 vielä on toivoa!!

paapu, testiä testiäää! Ja kuva! :D

Deb, mulla ei siihen"herkkään" tullu mitään vaikka muissa oli haamuja. Eikä esikoisestakaan vaikka apteekin oma oli ihan selvä tapaus..

Toiveissa, tsemppiä! Kokeiles toista testiä! Ne one stepit on hanurista , niinkun todettu :)

Paapu, raskauskeijulla on first response ja siinä on 6,5mlu/ml.

Mä olen alkanut ajatella, että en varmaan tule raskaaksi ylipainon takia.... en ole "valas", mutta pyöreä ja pehmeä. Kierukka poistettu siis lokakuun lopulla. Tiedän, on aikaista surra mutta epäilen niin..

Mä olen alkanut ajatella, että en varmaan tule raskaaksi ylipainon takia.... en ole "valas", mutta pyöreä ja pehmeä. Kierukka poistettu siis lokakuun lopulla. Tiedän, on aikaista surra mutta epäilen niin..

Mulla vähän samat ajatukset :| esikoisesta tärppäsi neljän yritysvuoden jälkeen kun laihduin 25kg. Kaikki tuli takasin tossa raskauden aikana ja imettäessä.. siivosin ruokavalion ja oon alkanut taas jumpata päivittäin. Lenkkeilyt jatkuu heti kun ei oo piha ja tiet noin jäässä.

Aattelin ensin että jos tekis nämä lapset ensin ja laihduttaa sitten.. meneehän se toinenkin näillä samoilla kiloilla.. mutta ei taida mennä , kun ei saada edes aluille (yk 10 starttas).. yritetään nyt sitten samalla kun hankkiudun kiloista eroon. :)

Tsemppiä <3 luin jostain että ihan muutaman kilon pudotuskin voi auttaa raskautumiseen.. ei tarvitse välttämättä ees päästä mihinkään "tavoitteeseen" , kunhan elää terveellisesti ja paino on laskusuuntainen. :)

10/15 ehkäisy jätetty joten tätä on todella tehty ja yritetty! Väkisin toiveet nousee taas, viime kierrossa oli siis dpo 9 ja 10 haamut ja sitten negaa, kiinnittymisyritykseksi jäi.

Takaisin