Plussa vai ei?

Vaapukalle viivanvahvistumista :) ja Unicornille sympatiaa :( Luulen, että täältä seurataan huomenna perässä kiertopäivään 1.

Mä en vaan voi käsittää et sieltä tuli vielä se toinen viiva! Olin ihan varma että se olisi näkynyt jo aiemmin jos näkyisi. Mun mies oli taas kans aivan varma että sieltä toinen viiva tulee. :D parempi näin päin! Nyt tosiaan toivon niin että tää viiva lähti vaan voimistumaan.

Oireina on alavatsalla repäisy ja viiltokivut, sekä tosi menkkamaiset kivut. Alaselällä hermokipua. Nännit tosi herkät, rinnat ei yhtään kipeät mutta vähän turvoksissa. Nännipihoihin ilmestynyt kohoumia. Nyt ei pariin päivään oo ollu huonoa oloa. Runsasta valkovuotoa eri olomuodoissa.

Unicorn harmi sin puolesta! Paljon tsemppiä uuteen kiertoon!!

Unicorn: Pahoittelut menkoista! Olipa kyl selkee viiva olevinaan viimeisimmässä testissäsi :o No uusi kierto ja uudet mahikset <3

Vaapukka: Ihanaa! Mä oon niin onnellinen puolestasi :) Nyt vahvistumisia viivalle :)

omaa napaa: kp 27....nyt on sit tissit kipeytyny eilen illasta tuolta kainaloitten puolelta. Kohdussa on kokoajan tuntemuksia...painetta, vihlontaa ja tuntuu että valkovuotoo tuuppaa tulemaan kokoajan mutta vessareissuilla ei mitään...mä oon kyllä aivan varma et menkat alkaa huomenna....kunpa ei alkais.....

Unicorn pahoittelut :(

Täällä klinikan antama testipäivä ja negaa näyttää. :( Tällä kertaa nega oli poikkeuksellisen kova pala. :/

Christine, mulla tässä kierrossa erona muihin rintakipu/turvotus alkoi rinnan ja kainalon välistä. Semmosta ei ollut aiemmin ollut.

Unicorn, tärppäsikö teidän esikoinen kuinka monennesta kierrosta ja oletteko saaneet kiinnittymisyrityksiin apuja lääkityksestä? Tai oletko kokeillut greippimehua/vehnänalkioöljyä/punaviiniä? En tiiä onko niistä oikeesti apua, mut kaikkeahan voi kokeilla. Itse hankin vehnistä tähän kiertoon, mutta tuskin oli mitään apua.

Unicorn, pahoittelut menkoista :(

Vaapukka, viivalle vahvistumisia ja onnittelut! <3

Täällä näyttää edelleen plussaa ovistesti, ja raskaustesti näytti tältä:

IMG_20170311_141401.jpg

Omat viivalasit sumentunu niin mukavasti että negaks luen kaiken muun paitsi selkeesti näkyvillä olevan toisen viivan, vaikka haalee oliski. Mut sellasen ettei tarvii kahta kertaa kattoo ni tietää et siinä olis viiva.

Aunemoi, yk48 ja jotain.. en ees oo kärryillä mutta n 4v häntä yritettiin ja täydellinen pakkaus kyllä syntyi lopulta <3

Greippimehua ja punaviiniä join tässä kierrossa.

Lääkärin pakeille ei oo koskaan menty. Työterveydessä puhuin joskus että yritetään , ja käski laihduttaa :D Jotenkin en uskalla edes nyt mihinkään tutkimuksiin lähteä kun varmasti sanoovat samaa.. miehen kanssa kyllä puhuttiin että jos ei toukokuuhun mennessä ole tärpännyt niin sitten kysytään esikoisen neuvolassa että voisko johonkin päästä.. ees kilppariverikokeisiim jos ei muuhun. Yritän siis taas laihduttaa. :)

Debillä näkyy jotain hailuraa <3

On: oudot menkat. Aamulla lusikallinen kunnon vuotoa ja sen jälkeen pelkää vaaleanpunaista valkovuotoa.. kauankos se kiinnittymisvuoto voikaan kestää? :P

unicorn: eikä!!!! Onpas vain outoa tommonen...tee uus testi? Olihan se sun viimeks tekemä kyllä plussaan viittaava... :o

Dep: onks siul mitkä päivät menossa? Ootko uuestaa testaillu? :)

Omaa: Tänään kp 41/32-40 dpo 13 tai 14
Ja negaa näytti rt edelleen (eilen tein kaks negaa) ja ot hieman haaleempi, ku eilen.. Maha ollu sekasi abaut dpo 3 lähtien ja välil etovaa oloo yms. Ja turvottaa, varsikii illalla! Nooh, ei voi ku ootella ja toivoo parasta! :)

Plussatuulia kaikille testaajille! :)

Liitteet

• 20170312_053510.jpg
    20170312_053510.jpg
    148.6 KB · Katsottu: 224
Laitan tännekin vertailukuvaa eilisen ja tän aamun testeihin. Mielestäni vahvistunut oikeaan suuntaan! <3 Tänään kp36/28, eli ovis tapahtunut oletettua myöhemmin ja plussa pääsi kyllä yllättämään! Joten paljon plussatuulia ja kärsivällisyyttä testien kanssa!!

Liitteet

• IMG_2924.JPG
    IMG_2924.JPG
    328.4 KB · Katsottu: 338
a7af819bb995f782bed9026503fa07b4

Täällä kun on ollut puhetta loppukierron ovistesteistä, niin tältä näyttää mun ovistesti kp28/29. :)

Täällä näyttää raskaustesti tältä (tein vielä yhden, nyt ootan muutaman päivän ennen ku teen ellei menkat ala tms) :

IMG_20170312_131509.jpg

Deb minä en nää tuossa haamulaista kuten en nähnyt omassakaan. Eiks niin, että se johtuu vaan siitä että testattiin liian aikaseen? :-D

Aunemoi dpo9 kp30/26-29

Takaisin