Plussa vai ei?

Aunemoi: kiva kun on muitakin samassa tahdissa meneviä :) Noihin siun kysymyksiin en osaa vastata, mutta mielenkiinnosta odottelen jospa joku tietäisi.

Mie oon pissinyt tänään vissiin paketillisen testejä, ihan fiiliksissä kun en koskaan oo näin selkeätä ovisplussaa saanut! Tässä vielä pari tuntia edellisestä, on se vaan ilo katsella. Onneksi on tää palsta missä tätä touhua ei pidetä ehkä ihan niin hulluna :D Toivottavasti parin viikon päästä saisi
8d782fe0eea05498aeeb2ab43c389b76
tuijotella toisenlaisia viivoja.

Mutta sen verran tiedän että kaveri poltti paljonki punasta mallua kun raskautui ekan kerran, eikä kyllä ollu mikään absolutistikaan. Poltti koko raskausajan ykköstupakkaa, sai terveen pojan. Ite kyllä viimestään plussaan tai hoitoihin lopetan polttamisen, ja alkoholin tietenki myös.

Joo Paapu, tää on hieno palsta kun ketään ei tyrmätä oikeestaan mistään. Muilla vauvapalstoilla oon lukenu sellasta mollaamista että huhhuh..

Mie vähän luulen ettei tuohon mitään absoluuttista totuutta ole kuinka paljon tupakka ja alkoholi haittaa raskautumisvaiheessa, toki ainahan se parempi olisi kaikin puolin jos niitä ei käytä. Mutta onhan näitä kaiken maailman narkomaanejakin ketkä vetää kaiken mitä käsiinsä saavat ja raskautuvat tuosta noin vaan, toiset jopa toistuvasti.

Just tässä mietin et lähdenkö tänään viihteelle vai en [emoji1] Et voiko alkoholi vielä estää ovulaation jos ei ole kerennyt jo irrota..No en taida lähteä vaikka mieli vähän tekisi.Yritän kyllä plussaan asti elää niinkuin ennenkin ja sit tietty täyslakko alkoholille.Tupakkaa en oo ikinä polttanut.

Jny, on siinä haalee viiva :) suosittelen kuitenki tekemään jonkun toisen testin vielä, mulla tullut noista testeistä positiivista vaikken ollukaan raskaana, enkä oo ainoo, muutki sanonu samaa. Mutta on toi vahvempi viiva kun mitä mä sain! Tee joku erimerkkinen testi ni varmistuu :p varovaisesti onnittelen!

Jny_, näkyy tosiaan vahvempi kuin munkin valehaamu. Voi siis hyvin olla kyse ihan oikeasta tärpistä! Vahvistumista!! :)

Mamia, no ohoh! Ompa jännä! Mulla jäi pariks kuukaudeks joskus vuosia sitten pois.. kierrot oli tosi pitkiä sillonkin kun ne menkat joskus suvaitsi tulla. Johtu varmasti stressistä. Kävin kokoajan ihan ylikierroksilla ja kärsin unettomuudesta. Sillon pääsin kyllä heti veritestiin raskauden selvittämiseks.. mutta arvot oli lähellä nollaa joten en ollut raskaana. Muihin testeihin tai kokeisiin en kyllä ees hakeutunut. Mitä jos soittaisit neuvoöaan terveydenhoitajalle? Tai perhesuunnittelu/ehkäisyneuvoja vai mikä se on nykyään.. sinne mä sillon soitin ja pääsin veritestiin samana päivänä :)

Paapu sitten vaan tallettelemaan ;)

Deb, niin taitaa olla. Kannattaa tikuttaa ovista kahdesti päivässä niin ei karkaa :) plussatuulia!+++

Jny, viiva siinä näkyy! Mutta kannattaa tosiaan testata myös muulla merkillä. Toi cb plussa testi voi antaa väärää haamua. Mä sain tosta samasta tämmösen, en tiiä vielä onko tämä väärä vai oikea, mutta palstalla on varoteltu just tuosta testistä että ei aina oo ihan satavarman tarkka :)

ImageUploadedByVau Foorumi1488648143.911257.jpg

On: etoo ja väsyttää. Alavatsaa jomottelee aika paljon. Rinnat tosi arat. Kp26/28 .

Aamupissassa ei näkyny mitään kun kittasin limukkaa ja kahvia illalla. Toinen testi meni harakoille kun pissasin vahingossa testi-ikkunan päälle. Hahah! Kolmas onnistu ja sain siihen jonkun hailuran.. mutta ärsyttää tämmönen, haamu, nega, haamu, nega, nega, haamu :D :D ehkä nää onkin vaan viivanpaikkoja....

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488648198.400252.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488648198.400252.jpg
    91.5 KB · Katsottu: 270
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488648212.302776.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488648212.302776.jpg
    103.1 KB · Katsottu: 248
21ca5802165942fd7c880c0ae336211e

Mulla tämmöinen tänään. Viivanpaikka ihan kuin näkyis, mutta en tiedä sainko kuvaan vangittua :/ dpo 8 tai 9.

Vaapukka toi on aamupäivästä joskus 12 aikaan josta laitoin kuvat. Ja tuli heti kun se leviävä punanen oli hävinnyt testiajalla.

Aamupissasta kp 25/26.. Jollain tavalla jännittää, tytön testiin tuli silloin samantien niin selkeä plussa, eikä nyt ole oireitakaan muutakuin vatsan ja alaselän juilinta.. Seuraillaan.. o_O

Testaas toisella testillä (punaviivainen) niin saattaa olla että tulee selkeämpi heti ;) mutta kyllä tossakin plussa näkyy. Varovaiset onnittelut :) <3

Jny, On kyllä vahvistunut, varovaiset onnittelut myös täältäkin! :)

Mitenkäs Unicorn, ootko tänään jo testaillut? :nailbiting:

Jny, unicorn ja jennis. Jotain nään jokaisen testeissä. Vahvistumista toivon jokaiselle.. :)

Takaisin