Plussa vai ei?

Tässä näkyy dpo5??? ja r- sekä o-testi. Yhtä vahvaa negaa molemmat tyrkkii :hilarious: en kyllä oottanutkaan plussaa kumpaankaan, mutta lh-tason vaihteluihin verrokiksi.

Muokkista * oli kyllä näyte tosi laimeakin, niin en tiiä että olisko lh näkynyt selvemmin :banghead:

Niin, ne testikuvatkin :schocked028

Liitteet

• IMG_20170303_203921.jpg
    IMG_20170303_203921.jpg
    410.3 KB · Katsottu: 299
  • IMG_20170303_204238.jpg
    IMG_20170303_204238.jpg
    550.7 KB · Katsottu: 281
Muokattu viimeksi:
Tämmönen tärähti tänään iltapissasta. Mamintesti 25mIU. Kp 25/28 dpo 8-10 , ei tarkkaa tietoa..

Haamu,plussa? Viallinen?
Testailen aamulla taas, mutta jäi mietityttämään onko muilla käynyt samalla tavalla...

ImageUploadedByVau Foorumi1488570626.003142.jpg

Testiajalla siis punainen väriviiva lähti tuolta vasemmalta ja pysähtyi tuohon paikkeille testinlukuajaksi, mutta myöhemmin sitten häipyi kokonaan lähes olemattomiin... jotain pientä hailuraa jäi näkymään kun hetken kuivi , mutta suurin osa väristä hävisi oikealle.. kuvaa kun kattoo puhelimella ja zoomaa, niin ihankun jotain vielä näkyisi.. mutta uskaltaako tätä yhtään ottaa todesta vai antaako turhaa toivoa?

ImageUploadedByVau Foorumi1488570852.333908.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488570862.201237.jpg

Tässä vielä samasta kierrosta samoilla testeillä haamut tai "haamut" tai viivanpaikat tai mielikuvitukset.. mamintestit 25miu ja cb 25miu.

Kp23-24:

ImageUploadedByVau Foorumi1488570929.577515.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488570964.449055.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488570975.273136.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488571039.974628.jpg

Unicorn, musta tuntuu että nään melkein jokaisessa vähän jotain hailuraa :o Pakko sanoo tosta ylimmästä, että kun esikoisesta tein testejä niin joskus rv 3+jotain testiin ilmesty toinenkin viiva siks aikaa kun aine meni siitä viivanpaikan yli ja kun testin piti olla valmis niin viiva oli kadonnu. Ja siitä about 1-2 viikkoo eteenpäin pärähtikin testiin kunnon leffaviivat.

LaraS mä en valitettavasti nää mitään :( mutta ajoissa toisaalta testaatkin :) muutaman päivän päästä uudestaan!

Unicorn, noissa joissakin testeissä lukee ettei tulos oo luotettava testiajan jälkeen, eli lukisin ton plussaks. Toki itteekin hämäis, ja tekisin varmasti huomenna uudestaan testin. Noissa muissa nään osassa haamua kans, mut tosta cb+ testistä täytyy sanoo että oon sillä saanu plussaa vaikken ollu raskaana, ja muutama muu on sanonu samaa.. mut muissa näkyy jotain! Testaile huomenna tai parin päivän päästä uudelleen :)

Täällä virallisesti dpo-1, muutaman päivän ajan saatettu uimareita aitiopaikalle ja huomenna tulee välipäivä koska on menoo ja koska mies ei meinaa pysyä mun tahdissa :angel12

Nyt tjottailua tästä päivästä eteenpäin ja rennosti otan tän piinailuvaiheen - kalenteria tuijottamatta! Piti vaan nuo ovistikut kokeilla :grin hauskaahan se on ollu, ja informatiivista!

Unicorn, ainakin itse näen tuossa sulla selkeitä haamuja ja tuo eka testi näyttää ihan samalta mikä mulla tuli ensimmäisen lapsen kanssa [emoji4] jänskää :-P

Lara.mäkään en valitettavasti nää mitään mut oot kyllä hirmu ajoissa et toivottavasti muuttuu plussaks.tsemppiä..

Unicorn. Kyllä niissä jotain näkyy. :) Toivottavasti lähtee vahvistumaan.

Unicornin testeissä kyllä haamuja nähtävissä :) Varovaiset onnentoivotukset!

Miehän oon ajatellut että tää on ovuloimaton kierto kun kp 10 hyvin vahvistumaan lähtenyt ovisviiva plussan sijaan haaleni haalenemistaan, eilen hyvä kun silmillä erotti. Kunnes tänä aamuna kp 17 tuli tämä :confused: Luonnossa vielä tummempi kuin kuva antaa ymmärtää. Jos tämä vielä plussaksi kääntyy niin on kyllä ovis harvinaisen myöhässä. Mut kivahan se ois niin pääsisi vielä yrittämään talletuksia tässä kierrossa!
366ac58a86fe835c202371fdc6889f15

Kp 17/28-29

Muokattu viimeksi:
Hei kaikille! Olen aika ahkerasti käynyt lukemassa tätä ketjua ja tykkäillyt teidän plussista + :Heartred.
Vauva kuume ei ole vielä iskenyt kunnolla päälle... ehkä... Kaksi lasta on entuudestaan ja nuorempi pian kaksi vuotias.
Ongelmana on nyt pois jääneet kuukautiset :scratch oireita on, mutta testi on puhdas nega?? Nyt on noin viikon myöhässä ja oireista tulee kokoajan vahvempia?? Olen tehnyt aamuisin testit (pregcheck ja apteekin oma) Noihin marketin omiin tuli perus viivanpaikka hailurat ja sit apteekin omat ihan puhdas nega (viimeksi tänään aamulla). Terkkariin kun soitin niin vastaus oli : Jos jää pois kolmeksi kuukaudeksi niin sitten kannattaa hakeutua yksityiselle gynelle tarkistamaan tilanne... kunnalliseen en kuulemma pääse ??? Anteeksi omanapailu, mutta en oikein tiennyt minne muualle purkaisin oloa ja kysyisin neuvoa? Mitä olette mieltä?
Kiitos että olette täällä ja hurjasti plussatuulia kaikille :Heartpink

Mamia, onko tässä kierrossa ollut mahdollisuutta että oisit raskaaks tullu? Pääsisitkö käymään verikokeissa?

Mamia: No onpa outoa ettei muka julkiselle pääse :oops: Kaikilla kun ei ole varaa sinne yksityiselle edes mennä. Ja tervetuloa mukaan! :)

Kierto ollut kumman lyhyt jo pitemmän aikaa.. 21-26 päivää ja nyt menossa kp30... Yritin saada terkkarilta lähetteen verikokeeseen, mutta laittoi vaan virtsasta tehtävään testiin lähetteen (eivät kuulemma voi laittaa verikokeeseen? ).
Ja aikaisemmin olen tullut tosi herkästi raskaaksi, siksi onkin ollut riskialtista harrastaa keskeytettyä yhdyntää.. ollaan silti uskallettu niin tehdä koska raskaus ei olisi katastrofi.
Keskiviikko illalla olin varma että alkaa kk alkaa, oli niin kovat jomotukset ihan selän puolelle asti ja jouduin ottamaan särkylääkkeen yöksi ja sama jatkui to aamulla... loppui kuin seinään eikä vuoto alkanut? nyt ollut satunaisesti jotain tuhrua paperissa aamuisin, mutta ei sen enmpää?
Harkitsen ensi viikolla sitä yksityistä gyneä jos kk ei ala... epätietoisuus on aika tuskaa :( testaan taas huomenna aamulla.

Mamia: kyllähän tuo raskaudelta voisi kuulostaa! Jospa se ei näy vielä testissä kun kiertosi pituudessa on ollut vaihtelua, testaa alkuviikosta vielä uusiksi :)

Kyllä se vaan ovis täällä kolkuttelee, myöhässä vaan! Testi tehty tosi laimeasta pissasta nyt iltapäivällä joten reilusti tummunut sitten aamun. Ai että voi yksi viiva tehdä ihmisen onnelliseksi :D Olin jo ihan luopunut toivosta tämän kierron suhteen.

Tästä huomaa että plussa ollu eilisen ja tän päivän tikutuksen välissä:

IMG-20170304-WA0003~2.jpeg

Alin siis tää päivä. Toi eilinen oli vahvempi testiajalla:

IMG_20170303_142640~2.jpg

Komeat viivat on Debilläkin! Saadaankin yhtä aikaa jännäillä lopputulosta :D Tässä vielä miun testejä, näitä on aina kiva tiirailla. Ylin eilisaamulta, keskimmäinen tältä aamulta ja alin nyt iltapäivällä tehty. Melkoinen muutos tapahtunut!
997eee6b25a3532a293b085dcd68d1ad

Jep, mä koitan rennosti piinailla kyllä :hilarious: koitan olla tuijottamatta kalenteria! Ny plussatuulia meille molemmille ;) vaikka en usko omalle kohdalle raskautumista ilman apuja, mutta kyllähän se ois jo korkee aika! Yk25.

Hauskaa tallettelua sinne Paapu ;)

Eihän sitä koskaan tiedä, tää naisen kroppa on ihmeellinen kapistus ;) Ehkäpä onni käy meidän molempien kohdalla!

Minäki meen samassa aikataulussa melkein :-) dpo1 täällä. Sillä erolla, ettei mun menkat koskaan kestä niin pitkään, että aika riittäis kiinnittymiselle enää tässä kierrossa eli pistin sit eilen viihteen puolelle, kun oli kaikenlaista kissanristiäistä..

Onks muuten kellään tietoa tai ajatusta siitä, kuinka paha tupakka ja alkoholi on ennen kiinnittymistä? Vai että onko vielä pahempi kiinnittymisen jälkeen? Ja joojoo tiedetään, paha se nyt on raskautumisen kannalta ja pitäisi olla täyslakossa..

Aunemoi, täällä kans tupakoitsija.. menee 5-10 päivässä, oon kyllä vähentäny aina oviksen jälkeen. Ja mietin kans et miten alkoholi vaikuttaa, tänään pitäis mennä itekin illanviettoon..

Takaisin