Plussa vai ei?

Miitu kp1-3 oli niukat menkat, sitten tiputtelua / vanhan verensekaista vv kp9 saakka, jonka jälkeen taas menkat kp10-12. (Menkat lasken olevaksi, jos tarvin minitamponia)
Nyt siis kp13 tai kp4 ja kirkkaan veristä tuli sillon aiemmin päivällä, jonka jälkeen ei taas mitään..
Tämän kierron päätin olla stressaamatta, mutta eipä oikein onnistu :shifty: :hilarious:

1750872afa4b654530dfa39553819e4e

Olis kai sitä vahvempi haamu jo tullu jos olis raskaana.. No jos menkat ei ala ens sunnuntaina niin teen vie yhen testin. Tossa testissä oli joku ihme ilmakuplakin.. :-O oks teil tietoo koska terolut kuurin jälkee pitäs menkat alkaa? Nimimerkillä 10 päivän terokuurin lopettanut 5-6 päivää sitte...

No jopas on LaraS... Varmasti ihmetyttää. Ole tuossa nyt sitte ressaamatta.

Mulla nippailee kohtua. Turvottaa ja on kova jano ollut eilisestä asti. Muka eilen tuntui painoa tms kohdussa. Kp19/28-34. Miksi vielä olisi mitään? Kiinnittyminen kai mahdollista tai ovis vasta.
Ovista epäilin viikonloppuna tapahtuneen (lämpö alhaalla ja paljon limaa) mutta voihan se olla nytkin jos pidempi kierto. Toisaalta ekan raskauden eka oire oli ruuanlaitossa ilmennyt ällötys vain pari päivää hommien jälkeen.

Muokattu viimeksi:
Silky syksyllä sain tk-lääkäriltä lähetteen ja ens kuussa pitäis päästä asiassa etenemään lapsettomuuspolilla. 2 terolut-kuuria ja menkat oli nätisti 27pv, ei tiputteluja tai mitään - nyt oli kolmas terolutkierto ja homma meni ihan päälleen. En nyt yksityisellekään viitsi mennä, kun luultavasti samat terolutit ne sieltä antais "kiertoa tasaamaan". Mun ongelma on siis pco ja epäsäännölliset / pitkät kierrot.

Silky syksyllä sain tk-lääkäriltä lähetteen ja ens kuussa pitäis päästä asiassa etenemään lapsettomuuspolilla. 2 terolut-kuuria ja menkat oli nätisti 27pv, ei tiputteluja tai mitään - nyt oli kolmas terolutkierto ja homma meni ihan päälleen. En nyt yksityisellekään viitsi mennä, kun luultavasti samat terolutit ne sieltä antais "kiertoa tasaamaan". Mun ongelma on siis pco ja epäsäännölliset / pitkät kierrot.
No mutta hyvä, että oot pääsemässä asioiden kanssa eteenpäin. Tsemppiä :Heartpink :)

Pienitimantti, Mä sain esikoista odottaessa haamuja pitkään, tosikosta tummeni nopeammin, näkyy tuo haamu kuitenkin silmään ihan näin puhelimenkin näytöllä :)

Heippa! Uusi täälä huutelee :)
Ihan ensiksi ainakin pienitimantti kyllä mä jotain sun testissä näen. Toivotaan vahvistumista viivaan :Heartred
Mulla oli viime kierrossa kemiallinenraskaus jolloin sain muutamana päivänä haamun testiin joka pikkuhiljaa haihtui pois ja sitten alkoi rajut menkat :smiley-angry017
Nyt taas testi haamuilee... dpo ei mitään tietoa koska en bongannut ovista tässä kierrossa ollenkaan mutta epäilen että influenssa saattoi siirtää ovista n viikolla jolloin nyt olisi ehkä dpo 13. Yritän jos osaan lisätä kuvan teidän tutkittavaksi :)
En näköjään osaa... :sad001 yritän kohta uusiksi...

Kyfi siinä lukee "lataa tiedosto" sen vieressä missä lukee "lähetä vastaus". Jos kännykällä oot kuvan ottanu, saatat joutua rajaamaan sitä pienemmäks ettei oo liian iso tiedosto.

Toinen vaihtoehto laittaa kuva aijaa.comiin ja linkittää tähän :)

Niin ja mulla on play-kaupasta tollanen "photo & picture resizer", jolla saa myös rajaamatta kuvan kokoa pienennettyä ilman, että suttuuntuu kuva.

Viivahan se siellä pilkistää :) Toivottavasti vahvistuu tällä kerralla!

Täällä on pidetty hiljaiseloa, kun on tylsä vaihe menossa, mutta oon käynyt silti välillä lukemassa ja tykkäämässä :shy:. Nyt pitäis aloitella oviksen metsästelyä.

Kp12/~28

Ensimmäistä kertaa ovista bongailen tikkujen avulla, aikaisemmat testit olleet lähes näkymättömiä, nyt näyttää tältä. Ylin testi tehty eilen klo 13, keskimmäinen eilen klo 21 ja alin tänään klo 9.

Onkohan plussa lähellä? :rolleyes:

Liitteet

• 2017-02-22 09.41.48.jpg
    2017-02-22 09.41.48.jpg
    96.2 KB · Katsottu: 307
Pupuliina, veikkaisin että huomenna plussaat! Viimestään ylihuomenna.

Mikä Deb sinun tilanne? Teitkö tänään testiä?

Minäkin näen Kyfin testissä jotain hailuraa :)

Mulla kaahas täti kylään tänää :) mutta nyt alotan tjottailun oikein kunnolla, on muita asioita mihin keskittyä niin ei tuu tuijoteltua kalenteria ja etittyä ovista ja piinailtua :) mulla on tosiaan sovellus joka ilmottaa jos menkat on 2pv myöhässä niin jos sellasen ilmoituksen saan puhelimeen tajuamatta edes että ne on myöhässä, niin sit voin testailla :grin

Takaisin