Plussa vai ei?

Pienitimantti en mä usko koska mulla on vasta kp20 ja tuntuu ettei ne usko ikinä jos sanoo et on ollu ovulaatio aiemmin, vaan että kaikilla olis kierto 28pvää aina.. sanois varmaan vaan et soita viikon päästä uudestaan.

31c3176e1b3279a81e75f024c5d2063c

Toinen kysymys tänään. MIKS ovulaatiotesti näyttää näin vahvaa plussaa kuukautiskierto 24/29 ? :-O (ja joo tein ovistestin vaa koska yks oli kaapin pohjalla :D) mul on siis terolutit tässä kierrossa ja huomenna otan vikan pilsun niistä eli ovulaatio ei kyllä pitäs olla mahollista nyt...

Mä oon ihan varma että tää oli taas kemiallinen, miks eilen tuli selkee haamu ja tänään vaan negoja? Mä en tiedä miten pysyn kasassa, poraan täällä kotona hiljaa itsekseni :sad001

Pienitimantti ovistesti voi näyttää myös raskauden koska hcg- ja lh-hormonit on niin samanlaisia. Luin jostain näin.. mutta raskaustestit on yleensä kyllä herkempiä.. en tiiä, koita googlettaa?

Pienitimantti musta toi ei oo ovisplussa :) viivathan pitää olla vähintään yhtä tummia niin on plussa :)

Mulla ainakin ihan vaihtelee ovistestissä kui vahva toi toinen viiva on eli ei tummene ja haalene systemaattisesti. Loppukierrosta en tosin ole edes kokeillut.

Mun testit näyttää edelleen negaa. Tulispa menkat vaan niin voisi jatkaa elämää normaalisti miettimättä ylimääräisiä.

31c3176e1b3279a81e75f024c5d2063c

Toinen kysymys tänään. MIKS ovulaatiotesti näyttää näin vahvaa plussaa kuukautiskierto 24/29 ? :-O (ja joo tein ovistestin vaa koska yks oli kaapin pohjalla :D) mul on siis terolutit tässä kierrossa ja huomenna otan vikan pilsun niistä eli ovulaatio ei kyllä pitäs olla mahollista nyt...

Mä tein oviksella plussan ennen kuin R.testi näytti mitään. :) Sama oli esikoisen kanssa!

Oon lukenut että monilla ovistestit tummenee loppukiertoa kohti, itse myös todennut saman.

Täällä alkoi vihdoin menkat 1,5 viikkoa myöhässä. Onhan tähän jo tottunut niin ei jaksa enää niin suuresti masentua, ei auta kuin odotella seuraavaa ovista ja lääkäriä jonka varasin nyt tän ongelman tiimoilta.

Ladylle tsemppiä, toivottavasti ne siunkin menkat löytäisi vihdoin tiensä perille!

Pienitimantti niin tuohan ei minusta oo ovisplussa kun tuo testiviiva on paljon kontrolliviivaa haaleampi. Mulla näyttää myös ovistikut kahta viivaa pitkin kiertoa ja sitten vain yhtenä päivänä kuukaudessa kahta yhtä vahvaa viivaa.

Ja minä kuulun niihin joilla ovistesti tummui kunnolla vasta jo plussattuani, eli mulla ovistesti ei näyttänyt raskautta.

Ja pienitimantti, ei tosiaan ole vielä ovisplussa vaan viivojen täytyisi olla tasavahvat tai testiviivan kontrollia vahvempi.
Aamun raskaustestissä en ole varma onko joku viivanpaikka erotettavissa, ihan kuin jotain näkyisi?

Noniin... äsken tuli vaaleanpunaista tuhrua paperiin ja kirkasta vuotoa seassa.

Itken täällä silmät päästä. Miten varmistan onko tää keskenmeno. Saadaanko se neuvolassa tutkittua? Sieltä ei kukaan enää
Vastaa enää tänään :sad015:sad015

Noniin... äsken tuli vaaleanpunaista tuhrua paperiin ja kirkasta vuotoa seassa.

Itken täällä silmät päästä. Miten varmistan onko tää keskenmeno. Saadaanko se neuvolassa tutkittua? Sieltä ei kukaan enää
Vastaa enää tänään :sad015:sad015

Viimeyönä oli selkä oudon kipeä. En tiennyt sen enteilevän mitenkään keskenmenosta. Mutta muistin astian kun aloin tutkia oireita.

Elisabethhh, mikä tilanne siellä nyt? Alkuraskauden vuoto on myös yleistä, toivottavasti ei oo km kyseessä <3

Elisabethhh, mikä tilanne siellä nyt? Alkuraskauden vuoto on myös yleistä, toivottavasti ei oo km kyseessä <3

Vuoto on ollut tosi vähäistä. Mietin, olisiko ideaa tehdä testiä uudestaan ja katsoa onko plussat voimakkaampia vai edelleen tosi hailakoita?

Kipuja mulla ei ole muuten, paitsi selkä oli yön tosi kipeä.

En oikein tiedä kuinka mun pitäisi toimia. Lähdetäänkö lääkäriin mittauttamaan yleensä arvoja vai ei ? Vai odottelenko vain.

Muokattu viimeksi:
Ja pienitimantti mä oon tossa alemmassa kuvassa bongaavani jotain? Viivanpaikka vähintään. Mä mietin ite että testaanko vai en, en päässy vielä vessaan ku heräsin just ja mies on suihkussa :hilarious: vähän väsytti..

Vuoto on ollut tosi vähäistä. Mietin, olisiko ideaa tehdä testiä uudestaan ja katsoa onko plussat voimmaakkampia vai edelleen tosi hailakoita?

Kipuja mulla ei ole muuten, paitsi selkä oli yön tosi kipeä.

En oikein tiedä kuinka mun pitäisi toimia. Lähdetäänkö lääkäriin mittauttamaan yleensä arvoja vai ei ? Vai odottelenko vain.

Selkäkipu kai on muutenkin raskausoire.. voithan sä tehdä testin uudestaan, jos viivat on vahvistunu niin sit voit rauhottua vähäsen. Millä viikolla oot nyt?

Takaisin