Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
elisabethhh, Onnittelut, selvä plussa! :) Kerkiätkös vielä Lokakuisiin?
Debille tsempit myöskin testailuihin!

No tein kuitenkin neljän tunnin pidätyksen jälkeen yhden testin, en malttanu olla tekemättäen osaa sanoo oikein juuta enkä jaata tästä, kai se negaa näyttää. koitan odottaa torstaiaamuun että teen uudestaan :)
View attachment 50443
Laitoin toisenki kuvan, tää on vähän tarkempi.
View attachment 50463
Mulla taas on samoja kokemuksia cb plussasta, sillä oon saanu positiivisen vaikka en ollu raskaana. Tai sit oli kemiallinen. Mut teen tässä tunnin sisään samasta pissasta ton predictorin ja yhen rfsu:n :)
toinen sanoo joo toinen ei. Ja predictor on vielä herkempi kun rfsu!Siis.. toi testin haamu hävis testiajan jälkee :-o mitenköhän ton nyt sit tulkitsisi
Huoh. Tänään KP 41/24, ei mitään oireita menkoista, puhdasta negaa testeistä ja siihen malliin. Oikeasti en tiedä mitä pitäisi/voisi tehdä. Maanantaina tulee kolme viikkoa menkkojen myöhästymisestä. Tästä turhautuneena join eilen puoli kannua sangriaa, kun en usko enää tästä plussaa tulevan. Saas nähdä milloin menkat alkavat taas.
Feel you, mä turhaudun kun testit näyttää vuorotellen haamua ja vuorotellen tyhjää riippuen vähän testistäki, ja tekis mieli vaan ottaa irti mutta sit jos olisinki raskaana..
Tosiaan predictor oli äsken tyylipuhdas nega, rfsu näytti tältä:
View attachment 50495
Mun mielestä toikin on kyllä kuitenki nega..