Plussa vai ei?

Onko jo ovisplussa vai eikö vielä? :) Huomenna on inseminaatio ja saan irrotuspiikin, ellei ovistesti ole plussa ennen sitä. :)

Liitteet

• 1485461136684.jpg
    1485461136684.jpg
    46.2 KB · Katsottu: 320
Musta ei itsestä siis vielä ole positiivinen ja aamulla vielä testaan liuskan ja digin ennen sitä inssiä. :) yleensä mulla ovis vasta myöhemmin (nyt kp11), mutta nyt käytössä oleva lääke aikaistaa sitä. :)

Jennis, Minustakaan ei aivan vielä plussa oo :)

Tän aamuinen testi.o_O Uutena oireena huono oli ja järjetön huimaus. Ja siis tilannehan on se että menkathan tuli ja meni. Mitä nyt alko liian aikasin,yks päivä tuhrua,yks vähäistä vuotoa ja taas yks pvä tuhrua. Sit oli vaan sellanen oli että teenpä huvikseni testin ku menkat oli niin niukat.. eli jos olisin raskaana,eikö pitäis näkyä kunnon viivoina?? On tää vaikeeta. Ehkä mä vaan odotan niitä seuraavia menkkoja.:banghead:

Mun silmään ei Kipsuli näy mitään :( Mutta mullahan ei ookkaan kovin vahvat viivalasit! ;) Toivottavasti joku muu näkee ja ennen kaikkea toivotaan tummuu jos on plussa!! :)

Jes Jennis, pidän peukut ja varpaat pystyssä sulle! :happy: Pieni matkaan <3

Nyt ärsyttää etten jättäny sitä toista rfsu:ta kans aamulle et oisin voinu molemmat tehdä siitä :(

Miitu kiitos!! <3 <3

Deb jotain mäkin jopa kyllä nään sun testeissä!!

Deb, missä vaiheessa kiertoa olet menossa? En muista, enkä äkkiseltään löytänyt viesteistäsi. :)

Kp 29 ja (tietääkseni) dpo17.. Menkkojen ois pitäny jo alkaa, välillä on tiputellu hyvin vähän mut loppunu seinään (viimeset 3pvää) ja joitakin oireita ois mitkä vois yhdistää raskauteen.. Äitellä näky testeissä vasta 2vk menkkojen jäätyä pois, voiko olla perinnöllistä?

Kipsuli, Mä näen kyllä haamun tossa sun testissä...

Deb, Sullakin näkyis haamu olevan, hormonimääräthän tuplaantuu joka toinen päivä, eli uutta testiä vaan kehiin huomenna tai ylihuomenna :)

Takaisin