Plussa vai ei?

Jennis, Pahoittelut negasta. :sad001

Mulla kävi aamun testissä niin että epäonnistui, se ei toiminut ollenkaan! Paniikissa kastoin vielä veteen (tiedän että näin ei saa tehdä :p) että sai värin liikkeelle, negalta näytti ja uskonkin että näin on! Testaan kuitenkin vielä varuiksi huomenna. Kp 47.

Miitu voi ei :( pahoittelut sinne myös! Toivottavasti huomenna testi toimii ja saat selvyyden! :)

Ovistesti alkaa olla jo aika tumma, joten varmaan tänään tai huomenna alkaa sitten menkat. :/

Liitteet

• 1484481328649.jpg
    1484481328649.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 360
jennis, Tummuuko sulla ovistesti ennen menkkoja? Mitä jos sullakin raskaustesti reagoikin ovikseen? Hyvä spekuloida tässä kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja. :grin Toivottavasti nyt suuntaan tai toiseen, meillä kummallakin.

En oikeastaan tiedä, mutta viime kierrossa ennen menkkoja ainakin tummui ja joku täällä forumilla sanoi, että aina tummuu ennen menkkoka. Ovis oli ihan varmasti pe 30.12, kun 29.12 pistin lääkärin käskystä Pregnylin ja hän sitten tarkisti ultralla tilanteen tuolloin 30.12. Eli ovis oli varmasti silloin.
Joo, toivottavasti molemmat saataisiin nyt joku selko tähän. Täällä on käännetty katseet jo kohti uutta kiertoa! :) Jospa silloin sitten ;)

Tuli muuten vahingossa kuva eilisestä ovistestistä tohon mun aiempaan viestiin, kun piti tulla tämä. Mutta sama kai se, kun sama pointti kuitenkin. :D

Liitteet

• 1484485953640.jpg
    1484485953640.jpg
    37.9 KB · Katsottu: 334
Jennis, Ok sulla on siis tilanne hanskassa! Toivotaan että pian pääset uuteen kiertoon ja olkoon tämä se plussa kierto! :)

Täältä tullaan perästä, hitaasti mutta varmasti. :wink

Miitu jep! :) Mä odottelen sun huomisia testejä! ;) Itse testaan myös, ellei sitten menkat kurvaa paikalle ennen sitä :) Vaikka tuskinpa tuo tulos muuttuu enää näillä dpoilla, mutta kun se yksi haamulainen siellä kumminkin silloin pari päivää sitten kurkki ja himotestaaja kun olen.. :D

Jennis, Kiva että ne menkat sieltä alkoivat niin pääsit piinasta uuteen kiertoon, kerta ei plussaakaan tullut. Olkoon tämä se kierto! :)

Täällä piinailu jatkuu, odotan siis tätiä minäkin josko suvaitsis saapua ja pääsisi uuteen kiertoon. Nega oli aamuinen testi. Mutta kolmeen testiin sain aiemmin haamut, että jotain varmasti on ollut tapahtuakseen. Se lohduttaa mieltä. :)

pienitimantti, Joku viiva siinä on munkin silmään, muttei taida olla väriä? :/

Takaisin