Plussa vai ei?

saini, Minä myös näen haamut molemmissa, vahvistumisia! :)

Saini, selvät viivat molemmissa! Onnea!

No nyt ois 3+5 nii toivoa vahvistumiselle on. Huomenna uudestaan :)

Oii varovaiset onnittelut täältäkin! :)

Minulla alkoi niukka vuoto maanantaina ja tänään ihan kunnolla menkkavuotoa ja turvotusta.. :( eli normi kuukautiset.. Jospa myöhemmin sitten tärppäisi... :)

Saini molemmissa minäkin nään viivaa, varovaisesti onnea! :)

Miitu unohdin laittaa ketjun seurantaan, niin meni ohi että täälläkin tapahtuu :/
Mulle jäi pc negaksi dpo7 illalla ja eilen eli dpo8 aamulla. Tänään vielä vastustanut testauskiusausta :shy: piti lähtee kotoa "evakkoon" mutsin luo, etten kotona tuskaile :hilarious:

*muoks* tuossa siis eilinen nega (mun viivalaseilla rutkasti zoomailtuna jotain näkyy :banghead: :hilarious: luonnossa ei). Toisessa kuvassa nuo pitkittäisraitaiset niitä tikkuja, joilla tuo dpo6 viiva tuli näkyviin. Reklamaatio vetämässä tikuista. Nyt vain pc-tikkuja jatkossa.

Liitteet

• IMG_20170104_080308.jpg
    IMG_20170104_080308.jpg
    234.1 KB · Katsottu: 350
  • IMG_20170103_114609.jpg
    IMG_20170103_114609.jpg
    327.7 KB · Katsottu: 352
Kiitokset. Kyll tää näyttäis varmalta mutta miksi oma pää ei usko? :/

LaraS sun testissä pitkään tuijottamalla näen ehkä viivanpaikan..

Ertza, Mitä se mies nyt sillail? :/ Pahoittelut... Onko mitään toivoa että vielä muuttaisi mieltä?

Tässä kun lueskelin vähän kaikkia ketjuja ja ihastelin teidän plussia :Heartred ajattelin tulla kertomaan että mä tein tässä raskaudessa plussat mamin testien testeillä ja olen positiivisesti yllättynyt. Niissä ei turhia viivanpaikkoja ole näkynyt ja viivat tasaisesti tummentui päivien kuluessa. Varsinkin puikkotestissä, liuskat näyttää yleensäkin vähän heikommin plussaa kuin puikot. En huomannut että olisitte näitä testejä käyttäneet ja on uusi firma niin halusin tulla vaan kertomaan kokemuksia ja voin vähän kuviakin vilauttaa :)
Ekassa kuvassa rv 4+0/dpo 14 laihasta iltapissasta tehty. Tokassa kuvassa seuraavana iltana. Ja vikassa on jo menossa 5 raskausviikko mutta halusin nähdä miten eroaa puikkotestin ja liuskojen viivat. Eroaahan ne jonkun verran.

Kiitos ja anteeksi häiriköinnistä.

Liitteet

• 24.12 ilta.jpg
    24.12 ilta.jpg
    40.7 KB · Katsottu: 399
  • 25.12 päivä.jpg
    25.12 päivä.jpg
    20 KB · Katsottu: 437
  • mamin testit 5.1.png
    mamin testit 5.1.png
    439.1 KB · Katsottu: 429
Hei haaveilija!

Kiva kun laitoit kuvia ja kerroit kokemuksiasi testeistä.
Näyttävät hieman samoilta testeiltä joita perhoset.fi myy ja olen myös kokenut ne luotettaviksi. :)

Muokattu viimeksi:
Kiitti vinkistä haaveilija31,
täytyy varmaan kokeilla jossain vaiheessa kun vanhat testit on kulutettu pois alta. :)

Minäpä laitoin tilaukseen kun olivat niin halpoja. Katsoin niin nuo mamin testit ovat samoja testejä joilla testasin esikoisesta. Näyttivät jo dpo 8 haamun haamua ja muutenkaan ei tietoakaan viivanpaikoista. Menipä nyt mainostamiseksi mutta jos joku etsii halpaa ja luotettavaa testiä! :grin

Noissa haaveilija31 testeissä on sama folio, kuin näissä mun herkissä (10mlu) kiinatesteissä. Samaisilla siis sain dpo6 viivan, joka hävisi eli ei toistunut ja edelliskierrossa kävi samoin tosin kp27, kun alkoikin illalla vuoto. Eli varmaan tuo mami-kauppa myy samoja testejä, joita ite oon ebaysta tilannut.

Mulla myös pelkästään hyvää sanottavaa Mamin testeistä :) Sain plussan dpo 8 vai 9 ihan normaalilla 25 herkkyydellä :)
Onnea Haaveilija plussasta :Heartred

Onko ne raskauskeijun onestepin liuskatestit (joita tulee ilmaseks kaupan päälle ku ostaa ovistestejä) iha paskoja? Mullon vaa niitä enää jäljellä. Nega on ollu niillä puhdas nega kyllä mut näyttääkökää ne ikinä plussaa?? :F

Takaisin