Plussa vai ei?

Tein vielä toisen PC:n, nyt alan iteki olemaan melko varma että haamu siellä on ku sain jopa kuvaan vangittua :nailbiting: negatiiviväreilläki näkyis selkeet rajat ja vähän väriäkin omasta mielestä? Kellään tarkempia viivalaseja? :happy:

Liitteet

• IMG_20161229_162836~2.jpg
    IMG_20161229_162836~2.jpg
    389 KB · Katsottu: 407
  • IMG_20161229_164829~2.jpg
    IMG_20161229_164829~2.jpg
    344.7 KB · Katsottu: 425
Deb, Mulla on melkoiset viivalasit olevinaan ja näen viivoja kuin viivoja mutta valitettavasti kummassakaan en näe mitään? :sad001 Mikä kp sulla meneillään? Voi toki olla että puhelimella näkyisi, olen nyt miehen koneella ja tässä ei ainenkaan näy. Näen siinä muovin vieressä ehkä sellaisen värikertymän?

Deb, Aamupisusta sitten uutta testiä kehiin! Siinä aiemmassa rfsu testissä olin kyllä jonkunlaisen viivan näkevinäni. :)

Deb, mäkään en valitettavasti nää mitään.. Mut aamupissasta uudestaan! :) Mulla itellä nyt kp 31/27, eikä testeissä näy mitään.. Yritän jaksaa odotella ennenku testaan taas. Piiinaa D:

Nyt alkoi sit tulemaan punaista valkovuodon sekaan :( menkoilta ei tosin näytä eikä tunnu ollenkaan, ne on aivan erilaiset yleensä ja kun ne alkaa niin alkaa samalla myös kipu.. Nyt ei oo minkäänlaista kipua eikä näytä kuitenkaan samalta kun sillon ku yleensä alkaa menkat. Ehdotuksia mitä muuta vois olla?

Tosin jos ne nyt jostain syystä ne kuukautiset on, niin sit on ja seuraavaan kiertoon vaan.

Deb, mäkään en valitettavasti nää mitään.. Mut aamupissasta uudestaan! :) Mulla itellä nyt kp 31/27, eikä testeissä näy mitään.. Yritän jaksaa odotella ennenku testaan taas. Piiinaa D:

Tsemppiä sulle, toivottavasti ois tärpänny :)

Deb, Alkuraskaudessahan voi olla myös vuotoja, jopa menkkoihin verrattavia. (Vuoto voi olla myös niukempaa jne) Jos ne nyt sitten olisivatkin kuukautiset niin tsempit uuteen kiertoon! :)

Deb, Alkuraskaudessahan voi olla myös vuotoja, jopa menkkoihin verrattavia. (Vuoto voi olla myös niukempaa jne) Jos ne nyt sitten olisivatkin kuukautiset niin tsempit uuteen kiertoon! :)

Jep, nyt ei oo pariin tuntiin tullu taas ku valkovuotoo :) odotukset ei enää oo hirveen korkeella kuitenkaan, katon mitä aamun testi sanoo ja sit sen mukaan mennään :)

Menkkoja ei näy joten tein PC:n, vain huomatakseni sen näyttävän tältä.

IMG_20161230_094524.jpg

En jaksanut edes itse tihrustella, kun ei siinä mitään toista viivaa näy. Tulis nyt jompikumpi :(

Jaahas, täti tuli! Eikun uuteen kiertoon. Sovittiin miehen kans et lopetetaan yrittäminen, ja en laske nyt enää yhtää mitään ja ollaan vaan ja nautitaan elämästä :)

Deb, Pahoittelut tädistä! Ehkä se voi olla hyväkin että yrittää suunnata ajatuksia muualle, stressi kun ei ainenkaan tee yritykselle hyvää. Kyllä se vielä tärppää! :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Millä testeillä ootte testailleet ja kuinka herkkiä testejä ovat? :) itellä jo kp 60/30 ja eilen iltamassa rfsun testillä selkeä nega.. Ei oikeen enää jaksa toivoa että vielä jollai testillä plussaa näyttäisi vaikka välillä ihan selkeitä oireita.. Kylläpä on taas kierto sekaisin kuin kaappikello..

Kyfi, täällä oon testaillut prisman pregcheck liuskoilla, apteekin omalla ja rfsun varhaistestillä. Kahdessa ensimmäisessä herkkyys 25 ja rfsun omassa muistaakseni 15. :)

Okei kiitti tiedosta lillamy94 :) taisi tosiaan eilisellä testillä olla tuo 25, pitänee jostain hankkia herkempi jos ei ala vuotoa pikkuhiljaa näkymään.. :)

Takaisin