Plussa vai ei?

Selkeät kaksi viivaa molemmissa vaikka haalaita ovat niin kyl selkeesti sun kehossa hcg -hormonia on nyt enemmän :)
Teen parin päivän päästä uudelleen niin varmaan on jo tosi selkeät!
Onnittelut <3

Täällä kpl 27/27 ja pregcheck näyttää puhdasta negaa. Arrhgh /: Tätiä odotellessa
29ef41fb612b4592ab95b7bb55bef443

Muokattu viimeksi:
Pullanmurunen, Varovaiset onnittelut! :)

Kiitos kaikille mielipiteistä ja onnitteluistakin! :cat: Itse joka toisella kerralla näin vaan negan ja joka toisella haamun, vahvisti fiilistä että toivoa on. Mutta toivotaan parasta, plussa olisi aivan ihana lopetus tälle vuodelle. Täytyypi testailla loppuviikosta taas, jos maltan odottaa:happy:

Lillamy:lle tsemppiä jatkoon ja plussatuulia!

Lillamy, mä en valitettavasti kyllä näe toista viivaa :( jospas se sieltä vielä tulis yllärinä jos hormonitasot nousee hitaasti ;) <3

Mäkin laitan tänne, saatte auttaa mua tihrustamaan :nailbiting:. Eilen päiväpissasta tuo eka rfsu:n liuskatestillä, samasta pissasta tuo toka predictor earlyllä. Lisäilen kun testaan lisää vklp aikana, kp 31/28 menossa.

Liitteet

• IMG_20161227_170805~2.jpg
    IMG_20161227_170805~2.jpg
    780.9 KB · Katsottu: 386
  • IMG_20161227_165144~2.jpg
    IMG_20161227_165144~2.jpg
    367.8 KB · Katsottu: 395
http://aijaa.com/QBqct7

Täällä viiva edelleen hailakka. Jotenkin en vaan jaksa uskoa tähän :sad001 Nyt kp 31/24-26. Taidan ensi viikolla soitella terkkariin jos vielä näyttää samalta, jos pääsisi vaikka mittaamaan hcg:n labrassa...

Ja Deb, ekassa näen jotain mutta olisko viivanpaikka kuitenkin? Tosin mun silmä ei vielä olekaan kovin hajaantunut näihin :) laitahan kuvia uusista testeistä!

Mä näen debillä earlyssa haamuloista.

Pullanmuru, jos hcg vaan nousee hitaasti tai Ovis ollut myöhempää? En vielä näkisi syytä huoleen :) tuutko elokuisten puolelle vielä?

Pullanmuru, jos hcg vaan nousee hitaasti tai Ovis ollut myöhempää? En vielä näkisi syytä huoleen :) tuutko elokuisten puolelle vielä?

Kiitos, täytyy vaan yrittää malttaa mielensä :happy: La menisi ilmeisesti 1.9. eli siinä ja siinä! Molemmissa varmaan tulen pyörimään jahka tämä tästä vielä vahvistuu!

Deb, Minäkin ylimmässä testissä näen jotain, mutta omaankin vahvat viivalasit. :)

Pullanmurunen, En itse olisi huolissani nimittäin mulla pc vahvistui todella hitaasti verrattuna muihin, vaikka moni kehuukin herkäksi. Ehkä sinullakin näin. :)

Pakko kommentoida pullanmurunen sun testiä, että itse sain aivan saman näköisen viivan testiin kun menkkoja ei kuulunu 2kk pillereiden lopettamisesta. Eli mulla oli ollu ovis myöhemmin ja varhaisultrassa selvisi että odotan vielä kaksosia ja La olis ollu 26.1.-17 mutta he syntyivätkin sunnitellulla sektiolla kaks viikkoa sit <3

Tein äsken PregCheckin, nyt omasta mielestä näkyy haamu?

Liitteet

• IMG_20161229_143208~2.jpg
    IMG_20161229_143208~2.jpg
    936.8 KB · Katsottu: 382
Deb mä en näe mitään :( Mutta ehkä mun viivalasit ei ole niin tarkat ;) toivottavasti mä en vaan erota ja että siellä oiskin jotain! :)

Takaisin