Plussa vai ei?

MiuMau, Juurikin kuten muurahainen sanoi jos olet hyvin alussa vasta niin voisiko olla että toisena päivänä näytti siksi plussaa ja nyt toisena esim laimeampi pisu? Kannattaa nyt odottaa muutama päivä vaikka ja testata uudestaan. (:

12908f2c2ebdca10092e99ce82cadfa2

921a5aafb9a777cfb54f512c428f9426

Plussa vai ei? :) Dpo 10 ois nyt ja testinä Pregcheck.

Muoks. Vau huononsi kuvanlaatua, että enää ei näy viivamuutokset selkeästi. :D

Kiitos Junibea sinullekkin arviosta. Tein ovistestin ja se näytti kirkuvaa plussaa, joten toivoa on. :) Huomenna haen monta testiä, niin saa sitten testailla joulun ja seurata, että vahvistuuko. :D En voi siis keksiä omiani haamun suhteen. Mies oli sitä mieltä ettei siinä mitään ole ja luulen vaan. ;)

Siis en oo koskaan plussanut näin aikasin! :eek: Mulla siis yksi kkm ja yksi elävä lapsi. Huhhuh, oon niin ihmeissäni, että ei löydy edes sanoja. :D

Kuurankukka plussa se on, onnea ja onnellista odotusta, toivottavasti kaikki sujuu hyvin <3

Laitan tännekin, viallinen testi vai mitä? Menkat tuli mutta oudon niukat. testitki alkaa ryttyilee:banghead:

Liitteet

• 20161225_114243.jpg
    20161225_114243.jpg
    184.8 KB · Katsottu: 363
Kipsuli, testaa uudestaan ja laita palautetta tuosta testistä maahantuojalle. Eihän se nyt ihan normaali ole..

Laitetaan tämä nyt tännekin, jos joku haluaa sitä tihrustaa. Reissussa ei ollut kuin tuo yksi testi mukana ja tein eilen aamulla dpo11. Täti ei ole tullut ja oireita on enemmän koko ajan, joten eiköhän se plussa liene.. kotiin kun päästään, teen testin kyllä vielä uudestaan!
5b88dbc9a438546f4619f5fbaad23a1b

Takaisin