Plussa vai ei?

Onpas täällä hiljasta.

Mites Miitu? Ootko uudelleen testaillu?

Mä en vieläkään usko oikeen taskauteen :D oireita kyllä on. Oon kiukkunen ku ampiainen ja tissitki aika arat. Testejä kai vielä teen mutten tohi käydä ostamassa. Jos viiva oiski haalistunu :(

Kyfi, Negan testasin (näin vähän oletinkin)

Toivottavasti viiva on vahvistunut, laitathan kuvaa sitten! :happy:

Täällä menkkapäivät menossa. Kirjottelin noista Sofin testeistä sinne kotitesteihin mistä olin ne ostanut ja he pyysivät kuvia niistä mun haamuista. Tosi hyvä asiakaspalvelu oli ja antoivat kunnon analyysit mun tilanteesta. Kuulemma haamut oli melko varmasti just kemiallisesta johtuvia ja ei sellaisia viivoja tule ns. viivanpaikaksi. Aikoivat vielä lähettää muutaman puikkotestin mulle kotiin, että saan vertailla eri testejä seuraavassa kierrossa :)
Mietin itekkin tota Miitun tilannetta eilen. Harmi, että sullakin negaa, mut uutta kiertoo päin vaan! Ja Kyfi laitahan kuvaa sitten. En malta odottaa :))

Täytyy sanoa että Clearblue antoi kyllä sellaista viivaa että sinnekkin voisi palautetta laittaa...

Diann, Mulla ei ole siis kierto startannut synnytyksen jälkeen, mutta kovasti kuumeillaan. Ovisoireita on ollut tuossa heinäkuusta alkaen, olen myös saanut muutaman o+ testattua. Hyvin epätodennäköistä siis että tässä helposti raskautuisin ennen kuin täti on käynyt kylässä, mutta koskaanhan sitä ei tiedä milloin se ovis sitten oikeasti tapahtuu. Meidän kuumeilu siis on tälläistä epätoivoista kuumeilua vielä tällä hetkellä. Kyllähän nega aina harmittaa mutta pahemmalta olisi tuntunut jos toiveet olisi oikeasti olleet kovin korkealla.

Aah okei Miitu :) Tosiaan eihän sitä tiedä milloin tärppää. Toivotaan parasta että oviksia tulisi ja raskausmahdollisuuksia sen myötä. :) Meillä vasta ensimmäistä lasta yritellään. Nyt hieman alle vuosi yritystä takana. Mulla on aina ollut aika epäsäännöllinen kierto nyt vasta asiaa pidemmälle lähdetty tutkimaan. Näyttää kuitenkin siltä, että keltarauhasen vajauksesta loppukierrossa on suurin syy. Mitään rakenteellista ei ole löydetty. Toisaalta ovistakaan en tikuilla ole onnistunut bongaamaan mutta ultrassa muutamaan otteeseen kuitenkin todettu sellaistakin tapahtuneen. Nyt tukena kierrossa letrozole ja luget. Harmittaa kun lääkkeistä aika paljon sivuvaikutuksia ja ärtymystä mikä vaikuttaa parisuhteeseenkin ja myös se että siitä alkuhuumasta missä *lähdettiin yritteleen* kevein mielin lasta ja jätettiin ehkäisy pois on tullut aikamoista oireiden tutkailua ja suorittamista. Toivois todella että jotain tapahtuisi, ettei kovin kauaa tarvis lääkkeitä popsia. Nyt tässä kierrossa ajattelin jättää alkukierron lääkkeen pois ja yrittää saada oviksen aikaan ihan luomusti. Saa nähdä miten käy.

Ylempi rtesti eilen dpo8 aamupissasta ja alempi tänään dpo9:eek:

Liitteet

• Screenshot_2016-11-08-10-42-50.png
    Screenshot_2016-11-08-10-42-50.png
    344.6 KB · Katsottu: 416
  • Screenshot_2016-11-08-10-43-59.png
    Screenshot_2016-11-08-10-43-59.png
    416.4 KB · Katsottu: 419
  • Screenshot_2016-11-08-10-49-41.png
    Screenshot_2016-11-08-10-49-41.png
    356.6 KB · Katsottu: 437
Viima, mä nään ylemmässä testiss jonkun hailuran mutta alemmassa ei mun silmään näy mitää. :0 Huomenna uusiksi ;)

Viima, Minä nään ylemmässä viivan, mutta olen valitettavasti saanut pc testeihin tuollaisia (ja räikeempiäkin) vaikken ole ollut raskaana. Toivotaan että sulla kuitenkin viiva vahvistuisi, uutta testiä vain kehiin huomenna! :wink

Voihan hitsi suviemma! :/ Joskus jos sanoo että kuva liian iso niin rajaa kuvaa pienemmäksi?

Hei nyt onnistu!! Onko tää kuvassa näkyvä nyt se viivanpaikka vai haamu?
Mun mielestä siinä vähän näkyy väriä :o
Nyt siis kp26/28.

Liitteet

• IMG_20161108_181105.jpg
    IMG_20161108_181105.jpg
    791.3 KB · Katsottu: 442
suviemma, Minäkin olen siinä väriä näkevinäni.:)

Toivotaan että se siitä vahvistuu :)
Torstaina pitäis alkaa menkat, sillon uus testi. Ja mulla on sillon synttärit ni olis paras synttärilahja ikinä jos siihen tulis kunnon viiva <3

Takaisin