Plussa vai ei?

Viima mä näen jotain tuossa mutta en tiedä mitä se on. Jokin tuhru tms

Tuun täältä ulkopuolelta huutelee Viimalle, että noita clomejahan ei saa syödä jos on raskaana.

Viima kyllä siinä testissä näkyy joku väri "suttu", toivotaan että se on sensuroitu viiva!
Huomen aamun salaus pois päältä! :wink

Mäkin näen Viiman testissä jotakin testiviivan kohdalla. Toivottavasti saat tänään selvyyden asiaan!

Oma testi alkaa näyttää siltä miltä pitää eli on vahvistumaan päin.

Liitteet

• dpo 18 5 min.jpg
    dpo 18 5 min.jpg
    896.5 KB · Katsottu: 327
Viimalla kyllä jotakin siinä näky! Ootko testannu tänään? Onko sun mahollista päästä ihan verikokeeseen et tsekkaisivat hcg-pitoisuuden, ihan tosiaan kerta noita clomeja syöt? :/

Heräsin viiden aikoihin vessahätään, ja tein testin. Nega se oli, mutta vessassa olin käynyt 12-1 aikaan. Se ei vissiin vaikuta mitään, mutta ajattelin vain kertoa. :)

No voih :/ Niin no tulihan siinä kuitenki 4-5h pidätystä niin pitäs riittää :/

Viima, Oiskohan noissa pc joku huono erä meinaan minäkin sain tuollaista suttua :shifty:Tsempit tulevaan! :)

Ostin vielä pari rfsu:n liuskaa, pakko testailla että vahvistuuko tuo viiva vielä..

Liitteet

• WP_20161025_07_14_34_Pro (2).jpg
    WP_20161025_07_14_34_Pro (2).jpg
    725.5 KB · Katsottu: 320
Mä saan tämmösiä vaan! Luin että jos ovistestit näyttää pitkään plussaa niin tosiaan sitä yritystä munasolun irtoamiseksi edes on. JES! Jospa se kierto siitä viimein..

Eilen tuntui kaupassa todella kova repäisy/vihlaisu vasemmalla.

Liitteet

• 20161026_125953.jpg
    20161026_125953.jpg
    936.6 KB · Katsottu: 278
Moikka kaikille! :)
Mä täältä taustalta liityn vihdoin tikuttelijoiden joukkoon. Tänään oltiin lapsettomuusklinikalla ja ensi kierrosta tarkoitus aloittaa inseminaatiot. :) Täällä esikoinen syntynyt 11/15 ja inseminaatiolla hänkin. :)

Takaisin