Plussa vai ei?

Jesu, mun eka positiivinen testi oli tuomoinen, pian lähti vahvistumaan ja nyt meillä jutustelee ja touhuilee täällä maailman ihanin tänään 3kk täyttänyt poika :Heartred:)

Tarrasukkia paljon matkaan! :Heartpink Samaa toivon muillekkin plussanneille! Ja pikaista plussaa sitä vielä odottaville!:wav

Plussa vai ei? Apteq 10mlu raskaustesti, kp 26 / 28-29 , dpo 12 :rolleyes:
r2.jpg

Selkee plussa. :)

Itse testaan kyllä vasta, kun on oikeesti sen aika. Iha hirveetä testailla liian aikaisin, kun ei tiedä näkyäkö vai ei, kuitenkin siitä on pitkä aika varhaisultraan tarkistaa, että onks kaikki ok ja siitä vielä piinaviikot sinne 12+ viikoille. Itsekin keväällä tuhlasin testejä sikanaa ja aloin testaa ajoissa ja näkyhän ne plussat, mutta keskenmenoihin päättyi niin nyt koen asian hirveeltä, mieluummin pitää asian poissa mielestä ja testaa, kun oikeesti on aika ja sittenkin yrittää vaa mennä ajan kanssa kilpaa eteenpäin selveemmille vesille.

Enkä nyt tarkoita, että te jotka testaatte niin, että ois väärin ajois testaa monesti ym, että kyllä itsekin tiedän jotta se ihanaa on! Mut näin itse yritän jaksaa tehdä, suojelen itseäni vaa jos km on taas tiedossa, että osittain varustaudun tulevaan.. :)

Ja plussanneille tarrasukkia miljoonasti mukaan!!

Kiitos leidit mielipiteestä, tässä nyt istun taas vessassa testaamassa ku tuli iso paketti r-testejä postin mukana :o jos ne kerran on maksettu ni mikäs tässä tikutellessa sitte :angelic:

Vaikka vannoin etten ressaa keskenmenoa ni koko kauppareissun kestäny alaselkäkipu sai kyllä vähän superhyvää mieltä laimennettua:bored: onko jollain ollu alaselkäkipu raskausoireena? Ja ei kai tässä muu auta ku odottaa , ei tässä muutakaan voi tehdä :joyful:

SeEnsimmäinen mulla on alaselkäkipua ollu koko tän raskauden ajan. Välillä vihlasee niin kovaa, että meinaa lähtee jalatkin alta.

Itsellä ei alaselkäkipuja oo ollu kuin siinä tosi aikasessa km raskaudessa, siinä vihlas tosi pahasti. Ei ollu edes nyt, kun kaksosia odotin ja se raskaus meni rv11 kesken, ja etureppua oli jo normi rv20 verran. Esikoisessa ei ollu kuin väsymys ja huono olo kuten kaksosraskaudes oli. Jotenki ite liitän itselläni selkäkivun tohon km juttuun, mutta voihan se joillaki olla ihan normaali raskaus vaiva! Kuitenkin iha erilaisia ollaa kaikki :)

Mulla ihan normaali raskausvaiva. Me mennään nyt rv 16+1 ja tänään tarkistettu, että virkee sikiö sieltä löyty. Mulla taas verenvuoto ei oo koskaan meinannu hyvää ja tässä raskaudessa sitäkin tullu, mut silti kaikki hyvin.

Mulla taas verenvuotoa ei oo ollu missään raskaudessa. Muuta kuin esikoisessa oli tippoja seksin jälkeen mikä on vissii melko yleistä.

Moikka kaikille! :)
Joskus olen ajatellut ettei musta ole keskustelufoorumille kirjoittelijaksi mutta täälläpä sitä ollaan! :D toivottavasti mahtuu vielä mukaan!
Mun tausta on sellainen, että hormonikierukka poistettiin 13.3.2016 ja sen jälkeen ollut hyvinkin aktiivista yritystä. Vasta tässä kierrossa (1kp oli 20.8.2016) otettiin ovulaatiotestit käyttöön, josta en kuitenkaan saanut ihan selvää ovulaatiota bongattua (oli vain sellaisia "melkein yhtä vahvoja" viivoja kuin kontrolliviiva).
Nyt kuitenkin mulla on ollut outo tunne siitä, et nyt on napannut. Kiertoni on vielä hiukan hakemassa paikkaansa, olleet välillä 26-32.

Noh, nyt eilen testasin muuten vaan jo kp 25,koska tunne oli niin vahva raskautumisesta. Testiin piirtyi kontrolliviivan lisäksi toinenkin viiva,vailla väriä kuitenkin. Nyt tein iltapäiväpissasta, kun en malttanut odotella. Mitä mieltä olette, onko viiva tarpeeksi vahva? Nyt siinä on mielestäni vaaleanpunainen sävykin :)

Liitteet

• _20160915_171619.JPG
    _20160915_171619.JPG
    674.1 KB · Katsottu: 433
Huomenta!
Nyt en sit tiedä mitä taas ajattelis. Eilen näkyi selvästi punertava viiva mut tämän aamun testissä ihan hailakka,paljon haaleampi kuin eilen. Ja kyseessä oli vielä RFSU:n herkempi testi! o_O
Joo, tiedän kyllä ettei ole järkeä testailla jatkuvasti vaan yrittää malttaa ja tehdä testiä parin päivän päästä, mutku on nii innoissaan mahdollisesta tulokkaasta et ei pysy housuissaan :shy:

Liitteet

• _20160916_080545.JPG
    _20160916_080545.JPG
    335.9 KB · Katsottu: 388
Kummassakin selkeästi ArvoAava jotakin näkyy mutta tän aamunen on kyllä haaleampi.

Mä itse panikoin samaa asiaa juurikin lyhyen aikaa sitten ja totesin ainakin itse että eri testien välillä on tosi paljon eroja, pelkästään jo merkin kanssa ja tietystihän se herkkyyskin vaihtelee. Mut koska oot testannut ennen menkkoja niin kemiallisen mahdollisuuskin tietysti on. Mullakin viime talvena varhainen plussa muuttui negaksi kun himotestaaja oon, kemiallinenhan se oli sitten.

Tuntuu ihan tyhmältä sanoa kun sen varppina tiedät mut yritä malttaa pari päivää ja testaa sit uudestaan, jos millään maltat. :)

Rfsun testit on täällä osoittautunut todella epäherkiksi eli niillä saa viimeisenä plussan! Ja molemmissa on hyvät viivat ja niitä ei kannata verrata toisiinsa kun on eritestiä :) teeppä vaikka huomenna tollasella ekalla testillä niin pitäs olla jo vahvistunut :)

Joo RFSU:lle ehdottomasti peukku alaspäin, ei olleet munkaan mielestä herkkiä vaikka niin väittää, ehdottomasti epäherkin. :D

Mikä on osoittautunut täällä ryhmässä olevien "suosikiksi" eli oikeasti kokemusten perusteella herkäksi testiksi? :)

Takaisin