Plussa vai ei?

Tulin kysymään teidän mielipidettä. Tein torstaina dpo 11 haalean positiivisen testin. Nyt oon seurannut viivan vahvistumista ja on mielestäni edelleen aika vaalea, vaikka on jo dpo 15. Kemiallinen raskaus pelottelee takaraivossa, vaikka raskausoireitakin alkaa tuntua. Mut siis, mitä mieltä? :) Aikaisemmissa raskauksissa oon testannut vasta, kun menkat on ollut viikon myöhässä ja silloin on toki pamahtanut heti kunnon leffaviivat.

20160905_123121.jpg

Sama mulla kuin elaffylla, ei tullu edes kaksosten tupla-hcg:stä mitään megavahvaa viivaa (ei edes silloin, kun menkat oli jo reilusti myöhässä), onnea siis hienosta plussasta miuk :).

Miuk, kyllähän toi dpo 15 ihan plussa on! :)

Ja voi terve, hyvinpä jaksoin odottaa pari päivää seuraavaan testaamiseen. Pakko oli äsken yksi testi tehdä, ei mahda minkään. Tätä tää varmaan on sitten tämä viikko, joka päivä testaamista :D

Eikös toi oliski jo ihan haamu verrattuna tuohon mun eiliseen?
ImageUploadedByVau Foorumi1473072140.321301.jpg

Dpo on vähän hakusessa, epäilen että 9 tai 10... En oo suoraan sanottuna ihan varma että mistä asti tuo dpo lähdetään laskemaan? Tyhmätyhmä olen kun jo testailen mutta minkäs sitä ihminen itselleen voi. Ovis oli siis kp 20-21 ja nyt meneillään kp 31.

Onnittelut kaikille plussanneille, ihana oli tulla tänne kattelemaan näitä! ❤️

En saanu eilistä laitettua vaikka kuin yritin, siinä oli vielä melko haalea viiva. :D

Hei kylläpä on paljon maailman parhaita uutisia naikkoset! :)

Mäkin Rille odotan, toivon ja rukoilen että vahvistuisi tuohon sun mittakaavaan. Onnea! <3 Tänään taas jo hieman tummempi eikä menkkoja kuulu, nyt kp 32. Vooooooipi olla että aamulla joutuu taas yhden tikun pissimään :D

HannaMi tunnen tuskan! :D vahvistumista viivalle, jospa aamulla on jo selkeenpi, laitahan kuva nii saa pääsee pyörittelemään ;) Mulla oli tosiaan vielä eilen paljon haaleempi viiva, nyt vuorokaudessa lehahtanu kunnolla punaseksi!

Takaisin