Plussa vai ei?

Hei! Kirjoittelen tuolla toisen ketjun puolella aktiivisemmin mutta pistän tänne verrokiksi kuvan ovistestistä pp13 ja tuo liuska on rtesti pp15. Tämä lähinnä niille jotka miettivät että näyttääkö otesti raskautta:hungry: Peukku sille:happy: Onnea ja pikaisia tärppejä kaikille!
2016-08-22 21.51.57.jpg 2016-08-24 20.45.25.jpg

Toi on ihan normaalia, et ovistestissä on tollanen viiva vaikka ei oliskaan lähipäivinä tulossa. Itelläni näyttää koko kierron ajan tuollasta viivaa aina kp 27-28 asti, kunnes se ovis tulee ja sit vasta pärähtääki kunnon viiva.
Tiarella miten sulla voi olla dpo17 jos nyt on kp5? Ei mee mun jakeluun vaikka kuinka pyöritän. :D Ku dpot lasketaan vasta sitten kun on ovis tapahtunu ja dpot nollaantuu ku alkaa menkat. Eli sulla ei olis dpota vielä ollenkaan. Dpolla samalla lasketaan luteaalivaiheen pituus eli yleensä menkat alkaa dpo 14. Day past ovulation.

Onkohan tämä nyt ovisplussa vai ei? Ekaa kertaa mulla ovistestit käytössä.. Kyseessä Pregcheck. Eilen tuli ekaa kertaa haalea toinen viiva, aiemmin näkynyt vaan tuo kontrolliviiva eikä merkkiäkään toisesta.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    980.9 KB · Katsottu: 217
Huutelen toisesta ketjusta! Onko kellään ollut sellaista, että on tällainen haaleahko, mutta varmaan plussa ja siitä kahden päivän päivän päästä samanlainen? Eli että ei ole siinä kahdessa päivässä vahvistunut. Mulla aiemmissa raskauksissa plussa oli kirkuvan punainen, joten en tiedä pitäiskö tässä nyt olla huolissaan hCg:n noususta vai ei....

Liitteet

• 20160828_135157-1-1-1-1-1-1.jpg
    20160828_135157-1-1-1-1-1-1.jpg
    904.6 KB · Katsottu: 304
Heinukka, paljon onnea plussasta! Hcg nousee 2-3 päivän välein eli ei paniikkia:) Sun testi on kuitenkin selkeesti positiivinen eli ole rauhallisin mielin. Ja joskus voi käydä niinkin että viiva ei vahvistu enää ja raskaudessa menee kuitenkin hyvin. Mutta jos kunnon leffa-viivat haluat niin testaile vaikka viikon päästä uusiksi. Onnea odotukseen!

Kiitos huojentavasta vastauksesta Tindra! :) Muutenkin näin alkuun saa jännittää pysyykö pieni matkassa niin hyvä kuulla ettei nyt välttämättä ole tästäkin asiasta syytä stressata :D

Heinukka, onnea plussasta! Testien värimäärissäkin on sattumanvaraista eroa, joten niitä ei liian paljon kannata lähteä vertailemaan. Olen samaa mieltä Tindran kanssa.
Tindran testissä vähän niinku näkyis jotain, varmaan kannattaa parin päivän päästä uudelleen testailla :)

Heinukka mä sain haaleen viivan tästä raskaudesta joka ei koskaan vahvistunu ja nyt mennään rv 14+0 ja eka kolmannes takana. Vauvalla kaikki hyvin eli ei kannata vertailla. Testissäkin lukee, että jos tulee haalee viiva nii sekin on plussa ja testaaminen pitäis lopettaa siihen. :)

Heippa jälleen :)

Tää saattaa olla nyt ihan idioottimainen kysymys mutta kysynpä kuitenkin...

Viime vkon tiistaina siis tikutin oletetun oviksen ja hyödynnettiin se miehen kanssa kyllä. :) Kierto ollut mulla siis aina säännöllisen epäsäännöllinen 26/33 päivää ja oletetusti menkkojen pitäisi alkaa nyt tulevana lauantaina JOS kierto keskimäärin 28 päivää. Luteaaliaika minulla kai lyhyt, km maaliskuussa ja silloinkin ilmeisesti myöhäisestä ovulaatiosta tärppäsi, näin sanoi lääkäri kasvun perusteella.

Kysymys kuuluukin että uskallanko tulevana viikonloppuna teidän mielestä nauttia alkoholia jos nyt olisikin tärpännyt? R-testiin tuskin saisin vielä mitään viivoja jos vkl testaan. Ei muuten, mutta ollaan viikonloppuna lähdössä kaveripariskunnan kanssa retkeilemään ja en ole koskaan ollut sellainen kuppiin sylkijä niin totaalinen alkottomuus saattaisi herättää epäilyksiä kavereissa. :D Enkä missään nimessä halua kenenkään tietävän yrityksestä...

Uskaltaisiko täällä kukaan nauttia muutamaa?

Kiitos muillekin vastauksista :) Voin olla rennommin mielin :) Ja Tindralla siellä kyllä jotain pilkottelee, toivotaan, että se sieltä vahvistuis toivotunlaiseksi tulokseksi :)

HannaMi, ostelin omiksi eväiksi alkoholittomia siidereitä ja oluita, kun tuntui siltä etten halunnut kiinnittää ihmisten huomiota itseeni ja mennä vaan joukon mukana. Onko sitä kovinkaan rento, jos alitajunnassa miettii, että onko tämä oikein?

Katjusha nimenomaan! Jospa salamyhkäisesti kaatelen alkotonta siideriä lasiin... ;) Operaatio viikonloppu!

Milloinkohan ylipäätään uskallan lähteä testaamaan jotta saan luotettavan tuloksen? Ei malttaisi odottaa...

HannaMi, tulosten näkyminen on tietenkin yksilöllistä, mutta useimmiten näkyy 2 viikkoa oviksesta. Mutta voi näkyä vasta myöhemminkin.

Takaisin