Plussa vai ei?

Heinukka, Onnea plussasta! :)

Tindralla näen haamulaisen! Vahvistumisia viivalle. :)

HannaMi, Minulle sanottiin että periaatteessa ei olisi haittaa alkoholista vielä siinä vaiheessa kun raskaus ei näy testeissäkään. Niin periaatteessa. En itse kyllä joisi tietoisesti jos yhtään epäilisin, mutta valitettavasti esikoisen aikaan olin juuri kostealla viikonloppu reissulla ennen kuin plussasin. Olin ajatellut että ei kuitenkaan tällä kertaa ja tehnyt herkän testinkin joka oli nega, eikä ollut oireitakaan. Terve poika on vaikka podinkin huonoa omaatuntoa! :)

Heinukka mä en saanu esikoisen aikaan ton kummempaa viivaa ikinä ja hyvin oli kaikki silti onnea siis :)!tindra kyllä siellä haamu on! :)

Hannami mäkin olen juuri alkoholittomia juonu aina sillon kun en halua muiden alkavan epäillä :D kaadat vaan tölkin lasiin ja tölkki roskiin ;) mutta pari annosta ei mitään haittaakaan jos ei vielä edes tiedä raskaudesta näin on kaikki sanonut :)

Huutelen toisesta ketjusta! Onko kellään ollut sellaista, että on tällainen haaleahko, mutta varmaan plussa ja siitä kahden päivän päivän päästä samanlainen? Eli että ei ole siinä kahdessa päivässä vahvistunut. Mulla aiemmissa raskauksissa plussa oli kirkuvan punainen, joten en tiedä pitäiskö tässä nyt olla huolissaan hCg:n noususta vai ei....
Mulla ei apteekin testi koskaan näyttänyt vahvempaa plussaa kun tuo sinun. Nyt tuhisee 8vuorokauden ikäinen poika sylissä :)
Tindralla myös haamu näkyvissä! :)

Sydämelliset onnittelut ja tsemppiä plussanneille. :)!

Saanko hieman purkaa tuntoja? Täältä pesee..

Mua on pari päivää niiin kovin turhauttanut tämä tilanne kun ei tästä tunnu tulevan yhtään mitään. Oon melko varma että tässäkään kierrossa ei tärpännyt vaikka palikat oli kyllä erinomaisesti kohdillaan. :( Pari päivää on kohtua särkenyt sillai oikein menkkamaisesti, oon turvonnut kuin ilmapallo, väsyttää, ottaa aivoon IHAN kaikki... Eli perus kuukautistenalku meininkejä. Surettaa jo kamalasti ihan valmiiksi..

Miks tämä on niin vaikeeta?

Oletetusta ovulaatiosta tänään viikko ja sain ovistestiin haalean viivan kun huvikseni tikutin töistä tullessani. Onki ihan normaalia että siellä vielä jotakin näkyy? Eikö lh:n pitäisi ovulaation jälkeen romahtaa niin, ettei testissä enää mitään näkyisi?

Kuinka kauan täällä ketjussa olevilla kesti raskautua? Tai kuinka kauan olette nyt yrittäneet?

Meillä nyt puolitoista vuotta takana. Alan olemaan valmis jotenkin heittämään pyyhkeen kehään.

Ovistesteihin voi tulla oviksenkin jälkeen hailuraa viivaa, niillä hailuroilla ei oo mitään merkitystä...

Täällä yritettiin esikoista 4v sisältäen neljä keskenmenoo..

Hannami mulla ja useimmilla muillakin tulee aina ovistestiin jonkinmoinen viiva, eli ei kerro mitään :/

HannaMi, Minulla myöskin tulee aina haalea viiva ovistestiin, joskus melko tummiakin, mutta ovisplussa on sitten vasta kun on oikein räikeä viiva.

Jos mä antaisin neuvon niin sanoisin että älkää tehkö mitään ovistestejä yms. Nauttikaa seksistä ja älkää stressatko, raskaaks tulee sillon kun sitä "vähiten"'odottaa! :) Tiedän, kliseiseltä kuulostaa ja saattaa tuntua mahdottomalta, varsinkin jos on kauemmin yritystä ja kuumeilua takana.. Mut tsemppiä kaikille tulevaan! :)

Kyfi nimenomaan, tiedän että ei pitäisi stressata. Se on vaan niin paljon helpommin sanottu kuin tehty...

Vauva on vaan antanut niin pitkään odottaa itseään ettei tällai stressi-Erkki mahda tunteilleen enää mitään. Jostain olen lukenu et stressillä ei sikäli pitäisi olla vaikutusta raskautumiseen, se on fysiologinen tapahtuma joka tapahtuu sellaisesta huolimatta anyway jos on tapahtuakseen? Joku vertasi hyvin että mitenkä muuten ihmiset esim sodan keskellä saavat lapsia. :) Tämä oli jonkun lääkärin suusta tullu? Oliskohan jossain täällä Vau:n ketjussa joku maininnut..

Pidettiin taukoa koko puuhasta mun mielenterveyden takia miltei koko kesä kun alkuvuodesta oli km joka teki todella kipeetä, kokemus oli hirveä. Nyt ekaa kertaa aloitin ovistestien käytön kun mulla ilmeisesti toi oviksen ajoittuminen vaihtelee suuresti. :)

HannaMi, en tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta vastasin sulle aiemmin tässä kierrossa tuolla pitkään yrittäneiden kanavalla, että sain vain haalean ovisplussan bongattua tässä kierrossa, mutta lämpöjen perusteella totesin sen ihan oikeaksi plussaksi. Noh eilen koitti viimein dpo 14 ja päätin testata r-testillä, että lopetanko lugejen syönnin vai jatkanko ja yllätysplussa pärähti tikkuun :love017 Päätin tehdä kaikki mahdolliset testit mitä kaapista löytyy, jos vaikka ovistesti huomais plussan merkkejä aiemmin kuin r-testi.

Kai näihin viivoihin uskaltaa jo luottaa?

Meillä tulee syyskuussa kaks vuotta täyteen yrittämistä ja tämä on nyt viides kierto keskenmenon jälkeen :)

Liitteet

• _20160831_174500.JPG
    _20160831_174500.JPG
    13.8 KB · Katsottu: 307
ImageUploadedByVau Foorumi1472999879.915307.jpg

Hei vaan kaikki taasen :)

Tiedän, oon ihan liian aikaseen liikenteessä mutta en vaan voi ittelleni mitään... :D

Näkeekö kukaan tässä ihan seitin hienoa haamua? Mulla osuu sellai silmään ja paljon testanneena ei yleensä ole tullu yhtään mitään. Nyt siis ihan vasta dpo 8 tai 9 mun laskujen mukaan ja kp 30/32. Normaalisti mulla kierto 26-32 päivää. Menkat ei ole vielä alkaneet, toivotaan etteivät alakkaan.... *toivoo ja rukoilee*

HannaMi, kyllähän siinä jotain seitinohutta näkyy mun silmään :) Jospa se olis todellista ja lähtis vahvistumaan!

Toivotaaaaaan ettei menkat ala! Jos maltan odottaa nii teen parin päivän päästä uudestaan :)

Takaisin