Plussa vai ei?

Mulla on ollu kaikenlaisia oireita! Mm viikonloppuna olin hirveän väsynyt, nukuin 23tuntia kahden vuorokauden aikana :D eilen jauhelihan haju oksetti, mikä myöskin erikoista :O

Minä veikkaan kyllä haamua mutta se selviää toivottavasti uudella testillä! :)

ImageUploadedByVau Foorumi1472043231.875180.jpg

Tässä tämän aamuinen kp26/28
:-)

Heipähei :)

Puolitoista vuotta kohta yritystä takana ja siihen mahtunut yksi kemiallinen ja yksi keskenmeno. Vauva-haaveet pistettiin jäihin huhtikuun km jälkeen mutta nyt ollaan taas takaisin "ei niin vakavasti"-yrityksessä. Miehen puolesta siis ei niinkään vakavasti mutta itsehän olen alkanut jo ovista tikuttamaan... :D Ekaa kertaa vasta tosin joten pyytäisinkin nyt tulkinta-apua kokeneemmilta.

Ohessa kuva. Mitä mieltä olette tämän aamun kp 20 tuloksesta? Lähti heti tummumaan hienosti. Olisiko positiivinen vai jatkanko tikutusta? Eilen miehen kanssa puuhasteltu joten rukoilen ja toivon että sitkeitä uimareita joukossa. :)
ImageUploadedByVau Foorumi1472106502.916369.jpg

HannaMi, joillekin tuo olis o-plussa, mutta sinuna tsekkaisin vielä huomenna (omalla kohdalla plussa oli aina testiviiva kontrolliviivaa vahvempi). Nyt on paras aika tallennella, eiliset on varmaan hyvässä hapessa huomiseen, Onnea matkaan :) Pysyvää plussaa toivotellen,
Katjusha rv. 28+0

tannjakin on oikeassa, esim. itse olen saanut lähes plussan aamulla ennen klinikalla käyntiä, ja samana iltapäivänä se oli jo selkeä plussa.

ImageUploadedByVau Foorumi1472217913.575993.jpg

Tänään olisi kuukautisen pitänyt alkaa, vaikkakin tiesin jo aiemmin niin hain vielä varmistukseksi clearbluen ja apteekin testin.

Yk2 tärppi. Niin onnellinen <3 pahoinvointi vaan yrittää hiipiä päälle, eilen ja tänään saanut varoa oksennusta. Uskomaton fiilis! en ois ikinä uskonu että todella tärppää näin pian! Onnellinen <3

Takaisin