Plussa vai ei?

Minulla sama juttu! Tietääkö kukaan mikähän siinä on että toiselle ei toiset testit ole luotettavia, kun taas toisen kohdalla ovat?

Mä en viitti noita liuskatestejä edes käyttää ku aina tuntuu olevan jotain värivikaa tai viivan paikkaa tms. Onhan ne halpoja testejä joo, mutta mieluummin testaan harvemmin puikkotestillä ku joka päivä noin epävarmoilla lipareilla...

Vahvistumisia hailuroille!

Antaako toi pc koskaan saman vahvusia viivoja? Tänään dpo16.. tosin päivällä tehty mut ei saman vahvusia viivoja tuu sit millään.. toissa päivänä testasin viimeks ja sillon tuli samanlainen tulos o_O ja joo lupasin olla stressaamatta mut... himotestaaja täs terve :angelic: ja ei vieläkään tunnu et olis raskaana.. ei oireen oiretta...

Liitteet

• 2016-08-12 13.43.54.jpg
    2016-08-12 13.43.54.jpg
    304.8 KB · Katsottu: 384
jojoba, hieno plussa. Samankin testimerkin testeissä on vaihtelevia väriainemääriä, joten älä huoli jos näet odottamattoman haalean tuloksen. Mullakin muka haaleni parissa päivässä, vaan siellähän tuo potkii!

jojoba, En tuon tummempaa ole saanut pregcheckillä. Plussa se on! :)

Heidukka, pöh :( toivotaan tästä kierrosta plussaa :)

Joopa joo, viivanpaikka se munkin pc oli, yllättäen tänään alko menkat ja kierto jäi 25 päivään, viimesimmät ollu 29 pitusia.. Eli yk 26 pyörähtää käyntiin.

Joo mulla kans pcn testeihin tulee noita selkeitä viivanpaikkoja :( tänäänkin tuli ku tein... Missähän se täti taas viipyy!? Viimeisen Teron otin maanantaina ja ei vieläkään vuotoa näy, vaikka viime kierrossa tuli kahen päivän päästä vilkasta pilleristä.???

ImageUploadedByVau Foorumi1471019440.667789.jpg

Ovis pitäisi olla tänään kierron mukaan. Oireet mm. Lima ja vatsakivut. Miten tulkitsette näitä testejä :-D viiva vahvistunut mutta onko vielä plussa?

Tannnjakin, ei kyllä mun silmään oo mikään noista plussa. Ovisplussassa testiviiva on vähintäänkin yhtä tumma kun kontrolliviiva, jopa tummempi :)

Takaisin