Plussa vai ei?

Mami, nyt on superjännät paikat! Mut kyllä kans väittäisin ettei tuo mikään viivanpaikka vaan ole, kun punertaa noin :)

Teinpä äsken testin kun niin poltteli kaapissa, puhdas negahan sieltä tuli.
ImageUploadedByVau Foorumi1470922045.961398.jpg

Testi on pc.

Muurahainen kp 29/31, dpo 12, tjot-kierto 30

Muurahaiselle pahoittelut negasta :sad001 Mutta tosin aikaisessa olit liikkeellä testaamassa, jospa vielä viiva piirtyisi :wink Esikoisesta sain itse vasta dpo 14 hailakkaa viivaa pc testiin vaikka herkimmät olivat antaneet jo kunnon plussaa.

Eik se mennytkin just niin että jos haluat sekoittaa päätäsi enemmän ja alkaa elätellä turhia toiveita, niin kurkka tikkua testiajan jälkeen? :D

ImageUploadedByVau Foorumi1470939668.078894.jpg

Jos omaa oikein vahvat viivalasit saattaa tossa hailuran nähdä. :D
Tiedostan kyllä että kyseessä on viivanpaikka, mutta kun vertasin dpo 10 testiin, siinä ei sellaista näkynyt... :)

Muurinen kyllä siinä näkyy selkeä hailura! Jospa tällä kertaa ei olisikaan viivanpaikka vain oikea haamu<3

Ja onko heidukka testannut jo lisää? :)

En halua olla ilonpilaaja, mutta jos tuo oon pc:n testi, minulla tulee kaikkiin tuollainen. Raskaana en ole.. :/

Mä oonkin lukenut ihan säännölllisesti sun blogia, ja surkutellut teidän tilannetta miehelle. Kaikki sympatia lähtee täältä teille <3 Jännä miten joillain tulee noita hailuroita, mulla ei pc:n testeihin oo ikinä tullu mitään, ilman raskautta :)

Täällä kans yks joka ei haluais olla ilonpilaaja..
Jokainen kierto päättyny pettymykseen pc testien jälkeen kun niillä aloin testaan.
Aina haamu.
Kuva on otettu tänään. Halusin kokeilla koska tästä kierrosta mahdollisuus raskautua on olematon.
Kp 20 ja dpo kai 7. Näidenki mukaan ei testissä pitäis kyllä vielä mitään näkyä.

Toivon kyllä kaikille plussaa ja toivottavasti nuo teidän haamut vahvistuu :Heartbigred

Liitteet

• IMAG3556.jpg
    IMAG3556.jpg
    885.2 KB · Katsottu: 363
Takaisin