Muurahaiselle pahoittelut negasta Mutta tosin aikaisessa olit liikkeellä testaamassa, jospa vielä viiva piirtyisi Esikoisesta sain itse vasta dpo 14 hailakkaa viivaa pc testiin vaikka herkimmät olivat antaneet jo kunnon plussaa.
Eik se mennytkin just niin että jos haluat sekoittaa päätäsi enemmän ja alkaa elätellä turhia toiveita, niin kurkka tikkua testiajan jälkeen? :D
Jos omaa oikein vahvat viivalasit saattaa tossa hailuran nähdä. :D
Tiedostan kyllä että kyseessä on viivanpaikka, mutta kun vertasin dpo 10 testiin, siinä ei sellaista näkynyt... :)
En ole testaamassa uudestaan.
Mulla siis on tässä jo reilun 2,5 vuoden kokemus näistä testeistä ja tiedän, että tämä ei plussaan viittaa. Blogissani on sivu josta näkee osan mun hailuroista joita tässä yrityksen aikana olen saanut ja merkkejäkin on useita eriä ja ei vaan vauvaa silti ole kuulunut.
Mä oonkin lukenut ihan säännölllisesti sun blogia, ja surkutellut teidän tilannetta miehelle. Kaikki sympatia lähtee täältä teille <3 Jännä miten joillain tulee noita hailuroita, mulla ei pc:n testeihin oo ikinä tullu mitään, ilman raskautta :)
Täällä kans yks joka ei haluais olla ilonpilaaja..
Jokainen kierto päättyny pettymykseen pc testien jälkeen kun niillä aloin testaan.
Aina haamu.
Kuva on otettu tänään. Halusin kokeilla koska tästä kierrosta mahdollisuus raskautua on olematon.
Kp 20 ja dpo kai 7. Näidenki mukaan ei testissä pitäis kyllä vielä mitään näkyä.
Toivon kyllä kaikille plussaa ja toivottavasti nuo teidän haamut vahvistuu