Plussa vai ei?

Hui :D
Mies sano ettei siinä mitään näy niin oli pakko kysyä täältä. En osaa itekään sanoa onko viivan paikka vai haamu. Ylin siis ovistesti ja alin r-testi. Pcn molemmat. Jos huomenna testais uudelleen

minä kans! Ollaan reissussa enkä oo kehannu käydä ostaan testejä eikä vielä kannattaskaan ku kp 22 mut voisin kattella muitten testejä ootellessa että pääsee testaan! ;)

Eikö kukaan ole testailemassa? Täällä ihan malttamaton haluaisi tihrustaa :D itellä tulee tänään kp10 lisää ovistestejä ja pääsen niillä tuskiani helpottamaan ;D kananmuna limoja havaittavissa mutta nännit ei vieläkään ole kipeät hmm.. Noo Jospa testit kertoo :)

Eikö kukaan ole testailemassa? Täällä ihan malttamaton haluaisi tihrustaa :D itellä tulee tänään kp10 lisää ovistestejä ja pääsen niillä tuskiani helpottamaan ;D kananmuna limoja havaittavissa mutta nännit ei vieläkään ole kipeät hmm.. Noo Jospa testit kertoo :)

Juuri tulin tänne foorumille samaa kirjoittelemaan :D Itsellä vasta kp7 niin malttamattomana odottelen milloin itse pääsen testaileen, en tosin tee vielä tässä kierrossa ( vasta yk2 ) ovistestejä mutta odotan siis puolta kuuta että pääsee katsomaan josko olisi tärpännyt :happy:

Laittakaahan testeistänne kuvii ihmiset!

no taas tein mutta heitin jo roskiin kun en oikeen täällä reissussa pääse kuvailemaan :D oli kummallinen testi kun olin taas näkeväni jotain haaleeta, mutta kummalisesti muka useamman viivan. :wacky: mimosa hieno viiva!

Takaisin