Plussa vai ei?

Shusmita toivotaan pikaista tärppiä :)
Ite viime kierrossa innostuin ja testailin dpo 8 haamuja. Sitten täti tuli kylään ja pettymys oli suuri. Siks varmaan ei usko mahollisuuksiin enää kovinkaa paljon:confused:

Shusmita, Itsekin sain oikein räikeitäkin viivoja Sofin liuskamallisiin testeihin, enkä ollut raskaana. Taitavat olla ainoita joihin en luota ollenkaan. :shifty:

Laitoinko jo pariin muuhun ketjuun että menkat alko o______O
Ja siis 10vuotta ollut 33päivää kierto ja nyt yhtäkkiä vuodan kp28 kohdilla, eli enskuuhun jää mun testit ootteleen. Että kp1 täällä :'D

Nyt oma napailua. Vihdoin ja viimein sain ovulaatio plussan aamulla!! Jihuu!! Nyt oli kokeiluna tuo kahden hormonin mittaava clearblue digital. Sen olisi pitänyt näyttää 4 hedelmällisintä päivää, mutta ei näyttänytkään muuta, kuin tuon maksimaalisen hedelmöittymisen päivän O.o Mutta silti, jes! Tein vielä liuskatestin iltapäivällä huvin vuoksi. En olisi sitä kyllä plussaksi laskenut.. Talleteltiin toissapäivänä ja nyt iltapäivällä. Toivottavasti ei liian aikaisin tai liian myöhässä!! :)

Liitteet

• 1468938683005.jpg
    1468938683005.jpg
    22.2 KB · Katsottu: 303
Mimmi! hienoa, nyt onnea matkaan!! CB dual hormonessa on se pirullinen piirre, että se pitää aloittaa ihan sika-aikaisin, jotta ei mene ohi se vilkkuva vaihe. Olen kuullut, että joillain vilkkuu 5-7 päivää ennen pysyvää hymynaamaa, eli silloinhan on pitänyt aloittaa ihan todella reilusti ennen oletettua ovista, käytännössä menkkojen lopusta lähtien.
Ens kiertoo ei sitte teille tulekaan, kun plussaat raskaustestillä :)

Täälä kp kai 26 tai 27 ja dpo8 menossa. Viimekierrossa täti saapu kp 24 ja dpo 8-9..tässä nyt odottelen milloin.
Maha on toista päivää sekaisin joka aina ennen tädin tuloa. Vihloo, turvottaa ja olo on kiukkunen ja tunkkainen :joyful: perus täti oireet siis kaikki olleet täällä jo parisen päivää :hungover:

Hei onkos kokemuksia fritsun raskaustesteitä. Tällä kertaa jos jollain ihmeellä pääsee testiä kokeilemaan niin noihin kalliisiin päätin etten tässä kierrossa sorru.
Täälä ei sitten vaan myydä muutakun noita kaupoissa :bored:

Niiskutin, ilmeisen ristiriitaisia kokemuksia. Markettimerkeistä pregcheckiä todella monet täällä suosittelee.

Rfsu(ko?) :grin Moni sanoo että tulee turhia viivoja jne. Sanoisin että Pregcheck on paras ja halvin, joten ääni täältäkin niille! Ovat näyttäneet plussaa suht ajoissa ja negat olleet aina negoja, vaikka missä kulmassa ja valossa tihrustellut.

Hahhah, kiitos Miitu korjauksesta, mä en edes huomannut tuota hienoa kirjoitusvirhettä ennen kommenttiasi :grin

Hihi. Täälläkin naurattaa! :grin

Kiitos Katjusha tiedosta! Mä pihinä testailin alkuun tosiaan noilla halpis liuskoilla, ja sitten vasta myöhemmi aloitin nuo digit. :D Mutta selvisi sitten sekin, että miksei vilkkuneet!! Toivottavasti ei ole seuraavaan kiertoon tarvetta! ;)

Tämä löysi sitten pregchekin testejä täältäpäin.
Kokeilin heti tottakai yhden ja kyllä tuo nyt antaa lisää uskoa että täti tulee kyläilemään ja sama toistuu kuin aiemmin.
Tietysti dpo tosiaan vasta 8 mutta jotenki usko on kadonnu täysin :confused:
Jälleen joku haamujen haamu näkyy mutta ei sitä oikeen kuviin edes saa

Liitteet

• IMAG2660.jpg
    IMAG2660.jpg
    994.1 KB · Katsottu: 351
Niiskutin elähän hätäile, mä plussasin dpo 10. Se voi vielä plussaks muuttua. Kiinnittyminen tapahtuu yleensä dpo 6-8 ja siitä pari päivää ennenkuin hcg on sillä tasolla, että testi voi sen havaita.

Kiitti mintukka :)
Tiän että oon hieman hätäinen mutta ärsyttää ja turhauttaa kun luteaali vaihe on niin lyhyt.
Täytyy täälä käydä kiukuttelemassa niin säästyy kotirauha edes vähän :excited001:laughing025

Niiskutin täällä plussattu viimeksi dpo 13 joten ei hätää vielä! :)
Täällä aamulla nega apteekin testillä, dpo ehkä 12. Kp 27/28-30..
Kaikki oireet on, kun vielä pärähtäis se plussa :hilarious:

Minä sain kaksosista (tupla-hcg!) dpo 10 tuskin silminnähtävän hailuran, eli aikaisemmilla päivillä testattu ehtii varmasti vielä plussaksi muuttumaan :). Plussatuulia kaikille!

Täällä vähän erikoinen tilanne :D nyt siis lääkäri määräsi terolut kuurin näihin mun kiertoihin. Viime kierrossa aloin syömään kuuria ja ovista ei kerennyt tulla ennen kun menkat alko " keinotekoisesti". Voiko ovis tulla sen takia jo nyt kp 6? Limaa alkoi tänään tulla mutta nännit ei vielä ole kipeät niin kuin mulla yleensä oviksen aikaan:D ovis testin oisin tänään tehny mutta ne olikin loppu :( tilasin niitä äkkiä perhosilta äsken kun joku täällä mainosti että tulis seuraava päivänä vaikka tilaisi illalla, onko muilla kokemusta voiko oikeasti tulla jo huomenna? Anteeksi kysymys tulva :D

Takaisin