Plussa vai ei?

Esikko1, ohhoh, no toivotaan, että ei tule, sillä olen ymmärtänyt, ettei munasolu ja follikkeli tule valmiiksi, kuin aikaisintaan kp 10 seutuvilla aikaisintaan. Ovisoireet voi toki alkaa useamman päivän ennakkoon, että ehkäpä sulle tulee tällainen aikaisempi ovis lääkityksestä johtuen. Onnea talletteluihin, niissähän kannattaa olla aktiivinen niin tai näin!

Esikko1, munasolujen kypsymiseen menee 3 kuukautta, eli jokainen irtoava johtofollikkeli on alkanut kehittymään aiemmin. Mutta en tiiä "säästyykö" niitä edellisestä kierrosta seuraavaan, en ole ainakaan koskaan tällaista kuullut todistetun :)

Täällä taas jälleen haamuillaan. Rfsu testi tällä kertaa kokeilussa. Enkai mä joka kuukaus voi saada turhia haamulaisia? Katsotaan taas jälleen kuinka käy, ei ole toiveet korkeella... kp 27/29-32 :)

Liitteet

• 1469125957567.jpg
    1469125957567.jpg
    27.8 KB · Katsottu: 402
Duulia, toi on kyl aika selkee viiva! Puhelimella vaan vaikea erottaa onko värillinen vai harmaa, mut toivottavasti vahvistuu ainki :P

Apua! Musta vaan tuntuu, että ei voi olla :D ei uskalla nyt innostua yhtään, joutuu taas pettymään.

En oo ovista tikutellu, enkä tässä kierrossa edes oireiden perusteella saanut sitä kiinni. Kp 28/29-32.

Duulia, joopa joo - toivotaan että tuosta muodostuu erittäin hyvä uutinen :) ja kun et oo ees vielä myöhässä, niin hailuran ymmärtää!

Kemiallinen kummittelee keväältä taustalla, niin ei uskalla vielä kunnolla iloita. Hätähousu kun on, eikä osaa odottaa että olisi kunnolla myöhässä...

Duulia, ymmärrän. Mutta eihän tuo huonosti oo, kun nyt jo kurkkii :) Itse uskon vahvaan alkuun -> pysyvä plussa ;)

Onnittelut duulialle! Ihania uutisia nämä aina. :)

Takaisin