Plussa vai ei?

Haaveissa vain, pahoittelut täältäkin ja paljon voimia! ♡ Olet joutunut kokemaan rankan asian. :(

Haaveissa vain voi ei mitä olet joutunut kokemaan, toivon sinulle kaikkea hyvää ja tsemppiä toipumiseen <3

Omaan asiaani törkeästi tässä tilanteessa kommentoin.
Itseäni siis lähinnä harmittaa tämä dpo vaiheen lyhyys. Kyllä kiinnittyminen on lähes mahdotonta jos se jää noin 8pv mittaiseksi tai alle sen :shifty::sad001
Huomenna siis edelliseen kiertoon verraten 26/24 ja dpo 7 ja kyllä nämä tuntemukset harmi on sellaiset että täti tulee piakkoin kylään :sad001

Vielä kolme päivää niin teen ensimmäisen testin silloin siis 10dpo iiik ja kääk! Ostin netistä Sofin testejä sekä liuska missä 25mlU/ml. että puikko missä 10mIU/ml Onko teillä kokemuksia näistä testeistä?? enää kolme yötä, enää kolme yötä......

Minä sain sofin testiin alkuvuodesta selvän värillisen viivan, vaikka en raskaana ollut. Verikoe varmisti. Aiemmin ei ole vääriä viivoja näyttänyt ja luotto meni kyseisiin testeihin kyllä.

elaffy oikeesti oliko liuska vai puikko? :( Mitkähän merkit on luotettavimmat? Mietin itse että jos plussa tulisi ja menkkoja ei kuulu niin sitten viikon päästä tekisin sitten digitaalisen...

Shusmita onko sullakin siis nyt dpo 7
Täällä samoilla päivillä.
Ihan sairaat viiltelyt ja poltot vatsassa. Viime kierrossa täti saapu dpo 8 ja hyvinki oli samanlaisia vatsaoireita.
Ihana lukee kun jotkut innoissaan odottaa tuota testausta :) tässä kierrossa mä oon jotenki ihan toivoni menettänyt :D

Niiskutin2016 mulla on joko 7-8dpo nyt menossa, en ole sata varma siksihän muakin jännittää :D
Mulle se ei ole maailmanloppu jos ei nyt heti tärppää kun päätettiin vasta pari viikkoa sitten tjottailla ;)
Joten tää on vähän ku harjotuskierros että milloin ovulaatio ehkä oli jne. Ois se ihana ylläri kuitenkin jos nyt heti tärppäis ^_^

elaffy oikeesti oliko liuska vai puikko? :( Mitkähän merkit on luotettavimmat? Mietin itse että jos plussa tulisi ja menkkoja ei kuulu niin sitten viikon päästä tekisin sitten digitaalisen...
Oli se vähemmän herkkä liuska. Kuvaakin tänne laitoin silloin, löytyy tammi-helmikuun keskusteluista. Kaksi raskautta nuo näyttäneet oikein ja tosiaan kerran ihan omia viivojaan. Sen jälkeenkin olen käyttänyt, eikä mitään turhia viivoja ole tullut. Liikaa en silti noihin enää luota.. muitakin vastaavia tarinoita olen lukenut. :(

Takaisin