Plussa vai ei?

Haaveissa vain, kotitestit näyttäis siis kehittyvää ... Tsemppiä sinne, ei oo helppo tilanne! Toivotaan hyviä tuloksia verikokeesta. Ultran kanssa voi olla liian aikaista pelata, ei voi tietää - onneksi sekin tulee onneksi sulle pian. Hengessä mukana!

Hei tyhmä kysymys..
Vaikka nyt en toiveita elättele ja mahanpoltoista ja vihlonnoista päätellen täti on tulossa niin millä dpo päivillä ootte testaillut?
Itellä vasta dpo 5 ja kp 23/24. Ärsyttävän lyhyt kierto :yuck: ja nyt oviskin tuli tosimyöhään tikutettuna :bored:
Tosin viime kierron haamuplussat dpo 8-9 voi sekottaa kroppaa tässä kierrossa.

Hellou kaikille! Liityn tänne jännäileen, tänään kp 26/33 ja ensiviikon loppupuolella varmasti alan jo testailla koska en malta odotella ihan viikonloppuun :nailbiting: Tää on mulle ensimmäinen kerta kun "odotan" että pääsen testaileen, aiemman 3 lasta on vaan tulla tupsahtaneet ja olen vain ikäänkuin ihmetellyt että jaa milloinkas mun menkat oli viimeks että pitääpä ostaa testi :playful:
jännättää kovin...iiiiik.... tsemppiä ja plussatuulia kaikille!:Heartbigred

Niiskutin, en testaisi ennen 10 dpo, koska ennemmin on epätodennäköistä näkyä todellinen plussa. Itse maltoin odottaa 14 dpo eikä tarvinnut masentua epäselvän tuloksen kanssa :)
Shusmita, pikaista plussaa :)

Niiskutin mulla näky dpo 10 jo tosi vahvat viivat, mut tuoki on niin yksilöllistä että vaikee on sanoa koska juuri sulla se näkyis. :)

En tässä kierrossa tosiaan odota että plussaa tulis koska vain yks mahdollisuus oli ja se ennen miehen reissua jolle lähti ovispäivänä :joyful:
Ihan yleisesti vaan mietin jatkoa ajatellen.
Jakun tuntuu että tuo oma luteaalivaihe jää mahdottoman lyhyeksi raskautumista ajatellen :banghead: :sad001

Mie sain dpo13 aivan olemattomattomasti punertavaa testiin (ei lähelläkään plussaa, tai edes haamua ollut ja jäikin vaan toiseen reunaan), sen verran kuitenkin ett päätin testata uudelleen heti seuraavana päivänä jolloin tulikin jo vähän selkeämpi haamu. Eli aika myöhään vasta miulla näkyi raskaus.
En suosittele kovin varhaisia testauksia.

Minulla haamuili selkeästi jo dpo 10 herkimmistä herkin testi ja dpo 14 antoi räikeän plussan apteekin oma sekä pregcheck. Varmasti niin ihmisestä kiinni että kuinka aikaisin näkyy! :)

Kiitos vastauksista.
Täällä mennään nyt kp 25/24 ja dpo 6
Täti vaivoja alkaa oleen eli eiköhän se sieltä piakkoin vierailulle tule:mad:

Niiskutin, toivotaan, että olet väärässä. Tätivaivat ja raskausvaivat on melko saman oloiset, että eiköhän kattella vielä :) Täällä Foorumilla on monia, jotka on tullut yhdestä tai kahdesta tallettelusta raskaaksi...

Yöllä tulin päivystykseen jäätävien kipujen takia. Oikea munajohdin poistettu kohdun ulkopuolisen raskauden vuoksi. Vuotoa vatsaonteloon 1,5 litraa. Eli kyllä Tämä nyt oli tässä. Onneksi ei henki lähtenyt.

Haaveissa vain, oijoi!! Olen pahoillani! Onneksi pääsit hoitoon ja sulle vissiin tehtiin laparoskopia?
Mulle kävi noin viime vuoden maaliskuussa, mutta mulla oli onneksi "vain" 2 dl verta vuotanut sisään. Ihan karmee tilanne, meillä meni siinä esikoinen (9 v. yrityksen jälkeen). Meillä oli alusta asti alhaiset HCG-arvot, koko ajan 1-2 viikkoa jäljessä - eikähän siitä hyvää sitten seurannut.

Kauheaa haaveissa vain, nyt parantelet itsesi hiljalleen kuntoon! Tsemppiä ♡

Takaisin