Plussa vai ei?

af2464099053465d740e633d0d4bf478

Digit avattuna, vasemmanpuoleisin 3h pidätyksellä päivästä edelleen 2-3 ja edellinen viime torstai aamulta 2-3 että en usko enää mahdollisuuksiin raskaudesta vaan ultran tuulimuna taitaa kohtalo olla :(

Täälläpä paljon plussia!!! Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia :happy:

Niemja pahoittelut sinne :sad001

Niemja oletko siis jo käynyt ultrassa ja epäilty tuulimunaa vai epäiletkö digin tuloksen takia? Mulla taustalla 1 tuulimunaraskaus ja nyt toinen raskaus hienosti loppusuoralla..tässä jälkimmäisestä pelkäsin tuulimunaa, koska digin viikot eivät nousseet odotetulla tavalla..vasta rv 6 + jotain sain digiin sen 3 vkoa tuloksen!! ja tuulimunan pelko osoittautui turhaksi :) tsemppiä sinulle!

Wateelily tänään olis ollu 6+1 (tai ehkä 5+5 vasta) kävim ultras ja näkyi pelkkä raskauspussi, ei sikiökaikua eikä ruskuaispussia joten aika vahva tuulimunaepäily :(

Wateelily tänään olis ollu 6+1 (tai ehkä 5+5 vasta) kävim ultras ja näkyi pelkkä raskauspussi, ei sikiökaikua eikä ruskuaispussia joten aika vahva tuulimunaepäily :(

Älä vielä lannistu, mulle ultraava kätilö sanoi että 6+2 alkaa syke näkymään jos on tarpeeksi hyvät laitteet! Tsemppiä!

Joo mutta mulla ei ollu edes ruskuaispussia että luulis sen näkyneen jos olis elämää. :/

niemja!! tsemppiä :( <3

Mä tein tänää toisen merkkisellä testillä eikä siinä näkyny edes sitä hailua mikä eilen tuli, höhh! :(

Pahoittelut duulia <3 Onko sulla jo menkat myöhässä. Sori jos oot sanonu, ei voi millään muistaa kaikkee :)

Takaisin