Plussa vai ei?

Duulia mä en valitettavasti nää sun testissä viivaa. Mut toivotaan vahvistumista. Mikä kp sulla oli? :)

Päivikki viivahan siinä. Onko se se apteekin ultra testi? Voit helposti sormin purkaa sen silleen, että saat sen tikun sieltä. Silleen ei oo tuo muovi kiillä siinä :)
Mä oon tämmönen testailu noviisi, en viel tiiä kaikkia kikkoja! Hih...
Kiitti tihrustelijat, luo kyllä uskoa ja toivoa, kun joku muukin analysoi testin. Ei tarttee yksin jännittää! :nailbiting:
Mä kyllä nään duuliallakin 2 viivaa! :happy:

Moi! Elikkä oon täs tänää ja eile tehny raskaustestejä ja kyl jokasee on jonkinnäkönen hailakka viiva tullu. Mitä mieltä?
Ensimmäisen kuvan otin eilen, toisen kuvan tänä aamuna aamuvirtsasta (hämmästyin ku viiva on erittäin haalean näkönen ??) ja kolmas kuva tänään päivällä otettu. :)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    414.2 KB · Katsottu: 377
  • image.jpg
    image.jpg
    406.6 KB · Katsottu: 392
  • image.jpg
    image.jpg
    338.6 KB · Katsottu: 380
Oiskohan tossa parempi kuva :) ei kyllä silleen vielä toiveet korkeella, koska oon saanut ennenkin tälläsiä hailuroita. Sitten jos joskus saa ne leffaviivat niin voin jo vähän huokasta :D

Liitteet

• 1466592681541.jpg
    1466592681541.jpg
    81.8 KB · Katsottu: 384
Päivikki, Mintukka, duulia ja suklaapehmis nään jotain teillä kaikilla! Jeee, onneja teille kaikille :)

Kiitos. :) Neuvolaan soitin ja lugesteronit saan tukemaan raskautta, koska esikoisestaki oli. :)

Onnittelut Mintukka, Suklaapehmis, Päivikki ja myös duulialle varovaisesti, jotain siellä näkyy! :) Mää oon ihan yli tunteelline ollu ny pari päivää ja tiiättekö melkee itku tirahtaa onnesta teidän puolesta! Mulla näyttää vielä negaa testi mutta kp 19 ei odp päivä tiedossa, joten en nyt vielä anna ton hetkauttaa puoleen enkä toiseen. :) Lisäksi kerkesi testiaika umpeutua esikon kanssa touhutessa, huomenna uudestaan! :p

Takaisin