Plussa vai ei?

En kun ei oo vielä tullu mutta mies käy kaupassa Ostamansa niin varmaan aamulla teen :)

Juu suosittelen kyl tekemään ku ne haamulaiset näky aikasemmissa testeissä ja eiks ollu niin et kahtena päivänä peräkkäin tuli samanlaiset ja sen jälkeen et oo testannu? :)
Jos väärin muistan ni se hcg nousee kolmen päivän välein? :) kuvaa sit tänne heti :happy:

Hätä housuna tein testin jo ku mies tuli äsken ja olin pidättänyt monta tuntia mutta ei siinä mitään uutta oo, en jaksa yrittää kuvata... Ovis siis :D

Huutelen vaan sen verran, että hcg:n pitäs tuplaantua kahen päivän välein :)

Tsemppiä kaikille, jotka sitä pysyvää plussaa vielä oottelee! :)

Ketkäs täällä elää piinapäiviä? Kuumeisesti täällä odottelen testejä tihrusteltavaksi! ;) Plussapuhallus kaikille, juhannustaikaa teille toivon <3
Jennyhannele ja poitsu 28+1 <3

Täällä dpo 9 mut päätin viime kierron kmn jälkeen et testaan vasta ku menkat myöhässä joten koitan olla stressaamatta sinne asti(helpommin sanottu ku tehty) :joyful:

Täällä piinaillaan myös.. Kp26/26-28. Yritän malttaa odottaa maanantaihin asti testailuja, jos ei menkat ole siis siihen mennessä alkaneet.. Ei kyllä oo mitään raskauden oireita taaskaan. Normi menkkatuntemuksia koko viikon ollut, kauhee nälkä (koko ajan!) ,ei sitten muuta. Ihan samoja oloja, kun joka kuukausi ennen menkkoja. :( Yk 7 menossa.

Minä myös oottelen täällä että milloin laitatte niitä testikuvia tiirailtavaksi :) plussia kehiin!

Mun testailut siirtyy elokuulle. Ivf:n tulos oli 4 munasolua joista 3 hedelmöittyi :) kaikki päätyivät kuitenkin pakkaseen kesäksi, sillä oli pientä vuotoa niin ei uskallettu yhtään alkiota nyt siirtää. Siirtoon päästään joskus heinä/elokuussa.

Muokattu viimeksi:
aac0f9a23f6557331bda50496163c5a3

Dpo14? Pc ja Rfsu. On vähä eroa. Toki ei oo samasta pissasta..

Ellei seuraavan viikon aikana ole menkat alkanut niin uskallan tehdä testin.

Onnea niemja!

Oon nyt ollu ihan varma et tässä kierrossa ei tärppiä käy mutta.. join tossa sauna siiderin ja tuli niin jumalattoman huono olo ja alavatsa meni ihan ilmapalloks :wtf: pitäsköhän sitä nyt sittenkin uskaltaa testaa ens viikolla(lue maanantaina jo:wink).. nyt dpo 11 :joyful:

Jojoba kuulostaa lupaavalta! Itellä ihan ekat oireet esikoisesta ennen plussaa oli se et viini ei maistunut yhtään kun oltiin kylässä ja sit aivan järkky vatsan turvotus :hilarious: plussa tuli dpo 13 muistaakseni :)

Takaisin