Plussa vai ei?

MrsBeelle plussatsempit, jotain siellä on tekeillä - toivotaan raskauden ihmettä :) !!
Kalinka, joo tuolla kierron pituudella saatkin testailla aika pitkään, kun luteaalivaihe voi olla vaihteluvälillä 10-18 pv (arvelen, että sun pitkällä kierrolla ehkä mieluummin tuo pitempi ku lyhyempi :) Onnea matkaan, että se ovis sieltä löytyy.
Katjusha rv. 15+5

MrsBeetä onnittelinkin jo toisaalla, piti vaan tulla sanomaan Katjushalle että ihanan pitkällä oot jo menossa! <3 Muistan sut Raskaaksi 2015 -ketjusta ja kävin sillon tuolla pitkään yrittäneissä kurkkimassa, kun kuulin että olit viimein plussannu, ihanaa ja onnellista loppuodotusta :)

Rv 29+1

MrsBeetä onnittelinkin jo toisaalla, piti vaan tulla sanomaan Katjushalle että ihanan pitkällä oot jo menossa! <3 Muistan sut Raskaaksi 2015 -ketjusta ja kävin sillon tuolla pitkään yrittäneissä kurkkimassa, kun kuulin että olit viimein plussannu, ihanaa ja onnellista loppuodotusta :)

Rv 29+1
Ihanaa myös, että sinä Sallahaa oot noin pitkällä raskaana :) vihdoin saat sitten vauvan syliin!
Meille syntyi tyttö 26.2, että ei tullutkaan maalisvauvaa. :)

MrsBee selkeä viiva siinä on ♡ toivottavasti pysyy matkassa. Varovaiset onnittelut :)

Senni_ rv 14+1

Kiitos onnitteluista! Nyt vaan toivotaan, että tämä pysyisi tiukasti matkassa. Katsotaan pääsenkö testaamaan uudelleen ensi viikolla, kun palaan kotiin!

Onnittelut mrsbee! <3 Täällä kp 52 ja aattelin huomenna taas testata ku en oo n. Viikkoon testannut :D ku joka päivä on välillä ollu paha olo mutta oon sen kyllä selittänyt auringolla :D

4afcaecb03f32f9fc671b969454cfc14
9ada6df2a35a7a9c8fe29873ce9ad1d2
onko siinä teidän mielestä viivan paikka vai haamu??? :D ihan niinkuin olisi erinlainen kun mitä ennen oon saanu pcn testiin mutta en oo varma :/

Esikko,kyllä siinä jotain on. Kuvasta vaikea sanoa, mutta vähän näyttää nk ois väriä, miten oli luonnossa? Jännää, toivotaan ettei ole viivanpaikka ja lähtee vahvistumaan! :-)

Luonnossakin vähän näyttäs väriä olevan mutta voi olla mielikuvituksen tuotetettakin :D

Esikko kyl mä vaan nään siinä haamun :joyful: vahvistumisia! mä muokkailen aina negatiiviks noi kuvat :angelic:

Takaisin