Plussa vai ei?

Onnea Minni ja Kirppu!

Mrsbee: haamulainen näkyy. Toivotaan ettei sofin testi pettäisi!

Onnea Zeni!

Esikko raskaanakin limat vastaa ovis limaa :) tee vaan uutta testiä jos vaikka haamu vahvistunu :)

Testin tein ja saman lainen kun eilen eli viivanpaikkaa vaan jälleen vissiin :(

Ovis lima vaan lisääntyy ja nyt on nännitkin niin kipeet että ihan selkeet ovisoireet. Äsken vihlas tosi kovasti munasarjastakin:) . Aika myöhään tuli taas vaan ovis :(

Mitkäs kpt sul on? :) eiks sul ollu aika pitkät kierrot?

Hui mä varmaan saisin hermotomahduksen noin pitkistä kierroista :D saan jo melkeinpä täst kierrosta joka ittel on ja se on aika säännöllisesti 30-32 :D

Täällä ei enää epäilystä plussasta, mutta ehkä jotain kiinnostaa miten kävi:

c1ca59bd1decb875bfb2f80fef79f674

Dpo 15 ja nyt tulee tasan 4 vk viime menkkojen alkamisesta. Olo on vähän epäuskoinen vieläkin, tänään tuli sen verran ikävän tuntoisia juilintoja mahassa ja vatsa kuralla nk menkkojen aikaan, et olin jo varma et vuoto alkaa. Toistaiseksi kuitenkin vielä kaikki ok ja toivon tietenkin, että tällä kertaa kyytiläinen pysyis matkassa :-)

Plussaonnea kaikille!

Onnea MrsBee! Nyt on hieno plussa ja musta tuntuu, että tämä papu on tarrannut hyvin kiinni ;)

Täällä meidän ivf-hoito etenee ja päästään ensi viikolla näillä näkymin keräämään munasolut ja toivottavasti myös alkion siirtoon! :) Ehkä pääsen minäkin testikuvia tänne laittamaan teidän tihrusteltavaksi noin parin viikon päästä ;)

Sehän on hyvin vahvistunut mrsbee!<3 mulla vieläkin tulee kananmunalimaa mutta kylläkin vaan kerran päivässä. Nännit on kans vieläkipeet ja uutena myös tissit on arat esim ilman liivejä ei kärsi olla. Taidan varuiks vielä tiistaina tehä uuden testin, vaikka ovista kyllä epäilen mutta ku tilasin halpoja testejä kasan:D

Täällä vieläkin ovisoireet??? Nännit koko ajan vain kipeemmät ja kunnon kananmuna limat! Oliko se silleen että viimenen lima päivä on ovis vai? Kyllä kehtuuttaa tää epätietoisuus :(

Takaisin