Plussa vai ei?

Minä kans aiemmin uskoin siihen että heikoimmillakin lukemilla on vahvat pohjat raskauden jatkuvuuteen mutta pakko nyt sanoa etten usko enää. Kyllä se vahva lukema on jatkuvuuden lähde. Toivon todella niin että tämä jatkuu. En vain malttais millään odottaa ekaa ultraa. Tyhmää vain kun täällä pikkupitäjissä on ma-to ultran soittoaika 10-11 ja arvaappa olenko kerenny/muistanu soittaa. Tänäänkin olin pikkuveljeni kaverina peltotöissä heittelemässä kantoja pellolta. Kun tultiin pois ja muistin asian ni kello oli melkeen klo 12. Eli siirtyy maanantaille. Laitoin lapun että muistan kans soittaa.

Laitanpas vaihteeksi teillekin tulkittavaksi. Eka testi eilen dpo 8 (joku päähänpisto, kun tuhruvuoto alkoi liian aikaisin ja noita kökköjä Sofin testejä löytyikin vielä). Toinen ja kolmas äskettäin.
3b9618ec6843691b2dae19e2ef45b1bc

Nään haamun, luonnossa aika vahvankin, en tiedä onko väriä. Dpo 9 nyt. Tuhrua ollut 2 päivää, tänään aamulla ei ollut (vielä). Jotain nippailuja ollut, rinnat tosi arat oviksesta (sinänsä normaalia mulle). Jännittää onko vaiko eikö ja pelottaa nyt, koska menkkoihin ois vielä 5-6 päivää ja viimeksi ei päästy kuin 3 päivää niistä yli...

Muokattu viimeksi:
Luonnonvalossa viiva on suora ja näkyy ilman kääntelyä ja vääntelyä. Professorin testi ois kaapissa, mutten tuhlaa sitä vielä, koska ei sekään näillä päivillä vielä sitä näytä selvemmin kuin haamuna..

MrsBee, kyllähän tuossa alimmassa jotain on, mutta parin päivän päähän tsempit selkeämmältä tulokselle :) Kiusallisen aikaisin lähdit testaamaan ;)

No älä Katjusha!:P Viime kierrossa maltoin olla testaamatta kokonaan..Aattelin eka tosissaan tehdä niin nytkin, koska meen reissuun tässä ja en voi siellä testailla. Sit alko tuhruvuotokin ja olin jo ihan varma et tää kierto oli tässä..mut mulla tuli jotain samanlaisia tuntemuksia, kuin kemiallisen aikaan ja joku vaan käski testaan :D No mutta, katsotaan miten käy, yritän malttaa tiistaihin, sinä päivänä lähden reissuun ja en voi oikeen testata ennenku tuun takas...Niin ja P.S. näytin ton testin miehellekin ja kyl hänenkin mukaan jotain näkyy ;)

MrsBee, kyllä näyttää lupaavalta tuo Pregcheck!! Nuo Sofit heittäisin roskiin, ite sain miljoona toivoviivaa sun muuta epämääräistä niillä - ärsyttävä testi!! Mutta alimmassa näen kyllä haamulaisen, vahvistumista sille!!

Joo Ronjah, mä heitinkin jo viimeks yhden paketin kokonaan roskiin, mut siellä olikin jäänyt toinen, mistä otin nuo ekat...

En tiedä saako selvää kuvasta ja tuleeko se edes :D Mutta, aattelin kysästä kun teiltä kokemusta löytyy, että voiko ovistesteihin tulla ilman syytä haamua? Tiedän siis että tuo on negatiivinen, mutta kannattaako jatkaa testailua, vahvistuisko vai onko joku perus viivanpaikka? Sofin testi siis.. En oo siis ennen testaillu, joten siks oon näin tietämätön :happy090

Liitteet

• 20160530194110.JPG
    20160530194110.JPG
    687.5 KB · Katsottu: 302
Mulla ainakin ovistesti näyttää jonkinlaista viivaa koko kierron. Onko sulla mitkä kp:t menossa? Onko siis ovis tulossa vai mennyt jo? Jos vasta tulossa (ja kp:t jokseenkin oviksen kannalta mahdolliset), niin jatkaisin testailua kunnes plussaa pärähtää. Jos ovis on jo mennyt, niin on melko turhaa testailla (sanoo hän joka teki viime viikolla ovistestin rv5+ :rolleyes::hilarious:). Joillain ovistestin viiva vahvistuu kierron loppua kohti uudelleen tarkoittamatta raskautta, joillain taas se vahvistunut viiva kierron lopussa on merkki raskaudesta.

Viime viikon testailut rv 5+?, dpot jotain 21-24. Ovistesti oli oviksen aikaan hyvin samannäköinen :grin Nyt oli viimeinen r-testi, ei enää kuvasaastetta odotettavissa. Ellen sitten käytä noita about 20 ovistestiä tuolta...

Liitteet

• 2016-05-28 08.48.20.jpg
    2016-05-28 08.48.20.jpg
    407.5 KB · Katsottu: 302
Kalinka mullakin näyttää heikkoa kakkosviivaa koko kierron ja sitten plussa on selkeä plussa ovikselle.
ImageUploadedByVau Foorumi1464633510.969001.jpg

Tähän tyyliin :) ja mahdollisesti kaksi päivää .. paitsi o-plussan jälkeen lopetetaan testaus.

Joo eli kp 30jotain, mun kierto on 50-60 päivän välillä. Laskurin mukaan ovis olis kesäkuun alussa taikka 12 päivän tienoilla :D että sinänsä vähä huono testailla, jos tosiaan mullakin olis noin että näyttää haaleeta läpi kierron.. onhan noita ny parikyt testiä, että jos ne riittäis siihen että ees yhen sais kiinni, jos ees tulee ollenkaan/mennyt jo.. lääkärissä tietysti on käyty kierron takia moneen otteeseen, mutta eipä ne oo mitään tuumanneet :D

Muoks! Enkä siis tarkota, että yhen oviksen bongattuani tärppää :'D lohduttavaa olis tietää että ovulaatio edes tapahtuu :)

MrsBee, kyllä tossa pcssä on ihan selkeä viiva! Varovaiset onnittelut! :)

Takaisin