Plussa vai ei?

Ai näyttää? :oops: Täytyy vissiin käydä ostamassa pari PC:tä lisää... Digitestejä kaapissa onkin, mutta niitä ei uskalla vielä turhaan tuhlata.

Niin ja kiitos kaikille vastauksista. Ihan unohdin kiittää, kun häkellyin... On tää jännää :grin

Minni, digit ei ole järin herkkiä, suositellaan edullisempia testejä alkuun. Siitä se lähtee vahvistumaan!

Sen takia en viitsikään testata digillä, kun tiedän että tuskin vielä näkyy siinä. Jos viivat vahvistuu normaalisti, niin ehkä viikonloppuna voisi tuhlata sitten yhden digitestin.

Voi kunpa viivat vahvistuisi ja saisi iloisia uutisia. Viime raskaus päättyi keskenmenoon 7. viikolla.

Kiitos Katruska. Vähän epävarma olen vielä, livenä ei ole viivat aivan täysin tasavahvoja. Pitää katsoa vielä illalla ja huomisaamuna.

Mulla oli kp 18 ovistestissä melkein yhtä vahva testiviiva kuin kontrolliviiva. Seuraavana päivänä aamupäivällä ainoastaan puolentoista tunnin pidätyksellä testiviiva oli todella tumma.

Avvi mä testaisin varmaan uudestaan vielä illemmalla :)

Mä sain jonkun näköistä viivanpaikkaa, mutta oon kyllä saanut ennenkin vaikka raskaana en oo ollukaan :)katsellaan ja toivotaan parasta, näkyykö teijän silmiin tuossa mitään?

Liitteet

• 1463759174175.jpg
    1463759174175.jpg
    57.7 KB · Katsottu: 373
Takaisin