Plussa vai ei?

Alina, mulla oli terolut kokeilussa parissa kierrossa loppukierron tiputteluvuotoon. Ei toiminut ollenkaan ja menkat alkoivat terolutin läpi.

Tiedätkö luteaalivaiheesi pituutta (aika ovulaatiosta kuukautisiin)? Yleensä se on noin 10-14 pv eli jos sulla oli ovulaation kp 23, menkkoja voisi odotella alkavaksi kp 34-38. Mutta tietysti toivotaan, että terot auttaisi sulla kiinnittymisessä ja saisit mieluummin sen plussan ;)

Larissa, mä kärsin myös tiputteluvuodosta muutamassa kierrossa ja kun otin ekan terolut kuurin, tiputtelu loppui kuin seinään ja tulin raskaaksi. Se tosin meni kesken :/ Yhdet menkat ehtinyt vasta olla välissä ja nyt toinen terokierto. Mulla on yleensä ollut aika kellon tarkkaan tuo 14pv:n luteaalivaihe, mutta välillä on ollut lyhyempiäkin. Kuitenkin aina yli 10 pv. Ei auta kuin odotella miten käy. Plussa olis kyllä myös erittäin tervetullut tähän osoitteeseen :D

Pahoittelut Jojoba!

Alinalle talletteluonnea!

Täällä tehtt parit ovistestit, kp 9 ei vielä mitään merkkejä oviksesta, ei oikeen nappaa vielä edes ajatus touhuista :( Mut jos vanhat merkit pitää paikkansa, plussa tullee jo parin päivän päästä.

Hei miten se meni niitten "sukkapuikko kipujen kanssa"? Kun tänään on niitä tuikkinu tosi ikävästi alapäässä nii voisko enteillä hyvää vai voiko niitä tulla muuten vaankin? :D

Miumau onnea vielä ja luultavasti tulet kyllä huomaamaan:D ne on inhottavia tuikkivia kipuja alapäässä jossain jotka lamauttaa hetkeksi ihan täysin :D

Hei tänään tulee testit postissa mutta haluan tehdä sen tänään, voinko säilyttää aamupissin purkissa :D jos voin nii kannattaako säilyttää jääkaapissa vai huoneen lämmössä?

esikko1, mun miehellä oli juuri joku aamupissajuttu. Ohjeena oli säilyttää huoneenlämmössä hänellä.

Pissa säilyy 2-3 tuntia huoneenlämmössä. Jos otetaan labran putkiloihin näyte, säilyvät ne paremmin, kun putkessa on valmiina säilöntäaineita. :)

Voi ei eli ei välttämättä säily ku pitäs varmaan 4 tuntia oottaa :( no alan pidätellä varuiks :D mistä tiedän että ei ole enää käyttökelpoinen näyte?

Vihdoin ja viimein postimies toi testit ja pelkkää viivan paikkaa taitaa näyttää :( kp 37...
0014f2af440a7ddb49e0dae78636d840

En näe valitettavasti mtm Esikko :(. Onpa sulla muuten pitkä kierto.? Imetätkö vielä esikoista?

Takaisin