Plussa vai ei?

Zeni sumee kuva mut kyl siin mun silmään jotain näkyy :happy:

Viipsukka, meninkö itse ainakin hämilleni, kun viivan paikan kohdalla näkyy vaaleampaa, kuvittelenko?
Mulla ei oo viivalaseja :playful:

Halusin vieläkin tehä uteliaisuuttani jos ois toinen maidosta tehty testi onnistunu paremmin mutta ei vieläkään päässy loppuun asti väri mutta silti näyttäs ihan kun joku viiva siellä olisi. En sitten tiedä johtuuko vaan värikertymästä vai mistä :D nooo huomenna teen pisusta :)
e60f2c7b9e4a59b0ad0f9be955b219c2

Niin ja lisäyksenä lauantaina pitäs alkaa menkat jos mennään tuntemusten mukaan :) mutta lauantaina en kerkee testiä tekee :/

Ja viipsukalla en nää valitettavasti mitään mutta zenillä saattas jotain ehkä näkyä :)

Jojoballa näkyy! Jei!
Viipsukalla en näe, mutta mulla onkin surkea puhelin jossa vielä surkeampi näyttö :hungover: Toivottavasti siellä kuitenkin jotain on :) MUOKS. pakko oli koneelle tulla katsomaan, ja saattas siinä joku hailura olla! Toivottavasti vahvistuu!

Kiitos :)

Esikolla on väri niin kovasti levinnyt :/ Vaikea sanoa, vois olla ehkä!

Viipsukan testissä en näe mitään :(

jojoba, joku hailura siellä on!

zeni, samoin sulla! :)

Esikko, koita pissistä välillä ;) maito varmaan tukkii testin ja siksi väri ei kulje oikein..?

Vahvistumista kaikille hailuroille ja plussatuulia! :)

Joo nii ja varsinkin kun tein ns takamaidosta ja se on rasvasempaa:D joo teen huomenna pissistä mutta oisin halunnu tieteen vuoksi onnistua :D

Jojoba: näkyy!vahvistumista sillee :)
Zeni: näkyy, vahvistumista :)
Viipuska: en näe valitettavasti mtn :( mutta voihan se vielä muuttua :)
Esikko: kuinka pitkään sulla on se testi siinä maidossa? Mä joskus kun kokeilin niin pitäin sen liuskan niin kauan maidossa kun tuli se kontrolli viivakin. Mutta pakko sanoa et kerran sain rfsu testiin leffaviivat maidolla, se väri kyl oli tosisaan levinnyt koko testiin mutta menkat alkoi sittenkin. Mutta rfsu onkin kyl kakka testi. Ja noissa ihan kuin jtn näkyisi sulla ja joskus joku on saanut maidosta haamun ja parin päivän päästä pissastakin :)

Takaisin