Plussa vai ei?

bd1913d01320e20a7be22f8851a390df
tämmönen viivanpaikka tuli vaan :( noo mulla ei kyllä oo mitään varmuutta dpo päivistä kun en ovista saanu tikutettua mutta tuntemusten mukaan mennään nii ois dpo10

Miumau, ihan selkeähän tuo on, onnea! :)

Esikko, pahoitteluni, mutta siellä on onneksi vielä aikaa tilanteen muuttua joten pidetään peukut pystyssä, tsemppiä! :)

Minni, olisihan se muuten voinutkin ehkä mennä läpi, jos pariin pikku yksityiskohtaan panostaisi vaan enemmin; kuvat ja kirjoitustyyli (eli kaikki mitä foorumilla olo vaatii) :D

Hyvät naurut kyllä sain kun muutaman päivän tauon jälkeen jaksoin tänne tulla lukemaan, ai kamala :D

Siis tällänen :D maito ei päässyt kontrolli viivaan saakka mutta testi viivan yli meni
3344846600fde588891ff88fa41b5b3f

Mä en nää Viipsukalla kuin viivanpaikan :( Mutta josko se siitä plussaksi muuttuisi vielä :smiley-angelic001
Jotain hailuraa siellä esikko1 tosiaan pilkistää :)
Itsehän piti sitten myös maidosta uittaa testi, ja jotain siinäkin! Kuvaan asti en saanut :shifty: Tänään menossa kp 31/30? ja dpot jotain 7-13 kai. Pissasta testissä ehkä jotain, mutta voi olla viivanpaikkakin (tai no, todennäköisesti on, vaikka noita testejä toisaalla suositeltiin kun ei annan viivanpaikkoja. Toisin kuin Sofit ja pc:tkin nykyään :grumpy:).

Ja onnea Miumau <3
Mites muurahaisen testailut, onko vahvistusta viivalle?

Kuinkakohan luotettava on tuo pregcheckin testi, sillä eilen iltapissasta puhdas nega ja tuo uusin tänään päivällä. Kuitenkin vasta dpo7 :O

Niin, mä oon saanut viivanpaikkoja pc:llä, mutta onhan toi nyt aika törkeä viivanpaikaksi! Yleisesti pregcheckiin luotetaan kai kovasti. Uusi testi huomenna aamupissasta?

Takaisin