Plussa vai ei?

Hansuli kirjotit aika sekavasti tänne sun kierrosta ja jos sulla kerta on womanlog käytössä niin siitähän on sulle iso apu kierron seuraamiseen ja siihen koska kannattaa tehdä ovulaatiotestejä ja koska raskaustestejä. Toiseen ketjuun oot kirjottanu ihan erilailla kun tänne, sieltä saa ihan eri käsityksen sun jutuista kun mitä täällä saa..

Muokattu viimeksi:
Njaah noh mulla on menkat 4viikon välein alkaa aina 15p ja kestää 5-7 päivää ja todella runsasta vuotoa ollu aluksi!tästä pitääs varmaan tehä oma ketju tänne.. !:o

Hansuli kirjotit aika sekavasti tänne sun kierrosta ja jos sulla kerta on womanlog käytössä niin siitähän on sulle iso apu kierron seuraamiseen ja siihen koska kannattaa tehdä ovulaatiotestejä ja koska raskaustestejä. Toiseen ketjuun oon kirjottanu ihan erilailla kun tänne, sieltä saa ihan eri käsityksen sun jutuista kun mitä täällä saa..
Piti just ihan samaa sanoa, että olit toiseen ketjuun kirjoittanut ihan eri juttuja kun tänne.

Eihän nyt mitenkään voi alkaa joka kuukauden 15. päivä kuukautiset. Joka kuukausi.

Käytinpä hulluna viimesenki testin lisääki piti tilata vaikka vannoin etten tilaa enää tällä kuulla :p minkäs teet.. no sainpa ton vipanki pois vaivoista.. mitää menkka kipuja ei ole kumma kyllä yleensä ottaa iha munasarjois asti pahimmillaan ^^ ..
Jos alkaa joka kuukauden 15. menkat aina ni kui on 16. päivä tehny testin??

Huihai Hansuli, olen minäkin niitä sinun tekstejäsi vähän hämmästellyt ja tosiaan monet on omasta pyynnöstäsi sinua neuvoneet ihan perusasioissa kuukautiskiertoon liittyen. Että äläpä suotta ala rähisemään vaan juttele ihan vaikka sen neuvolatätisi kanssa sitten vaan.

Minustakin on hassuja nuo rintamaitotestailut mutta uskon kyllä että niissä voi joku totuuden siemen ollakin :joyful:

Negan testasin itse tänään, kp28 ja dpo11. Ihan kuin oisin tuossa aiemmin jo bongannutkin ekat tuhrut tälle loppukierrolle joten eiköhän tämä ollut taas tässä :arghh: Perjantaina soittelen läheteaikaa terveysasemalle.

Hansuli: oli miten oli niin ei niitä raskaustestejä tehdä joka hiivatin päivä eikä edes viikko. Seuraavan kerran kun menkkojen pitäisi alkaa niin siitä voit testata max pari päivää enemmin ootko raskaana. 4vk kierto on päivissä 28pv eli juuri se ideaali. Silloin ovis on 14pv ekasta kuukautisvuoto päivästä. Jostain ketjusta luin et et womanlogin mukaan sulla oli 22kp menossa eli kohta alkaa siis menkat.
Ihan pimeetä enää silloin miettiä ovista tai sen testailua varsinkin jos tiedät hyvin miten kuukautiskierto toimii??
Mene yksi kerta niin kuin kuuluu niin saat varmasti enemmän apua foorumilta ja muutkin pysyy perässä sun vaiheesta.

On ihmisiä joilta valuu kaikki tieto kuin vesi hanhen selästä, eivät siis ota mitään neuvoja vastaan (vaikka ite kyselevät koko ajan jotakin). Jos Hansuli pääsee tänne palstalle niin pääsee hän myös Googlella hakemaan tietoa jota on netti täynnä. Tästä huolimatta hän sen kun testailee joka viikko monta kertaa, eikä kierron vaiheesta pysy hänen juttujen perusteella kukaan perässä. En tiedä onko hän provo vai ainoastaan äärimmäisen yksinkertainen tyyppi.

Komppaan muita, huh huh. Ja pitkään olen jo ihmetellyt, että koko ajan kysellään apuja ja sitten kuitenkin tyrmätään ne neuvot jotka saadaan. Toisekseen harmittaa se, että ei osata keskustella vaan aina se oma napa on tärkein ja toisten tilanteisiin ei kommentoida mitenkään. Minä minä minä! Jotenkin ei vaan käy mun käsitykseen käyttäytymisestä KESKUSTELUpalstalla... Ja sitten itketään sitä kun on NIIN kauheaa kun ei tärppää muutaman hassun kuukauden jälkeen. Onhan se varmasti pettymys jos ei heti tärppää, mutta kyllä se silti särähtää korvaan kun täällä on kuitenkin jo vuosia lasta yrittäneitä joko ilman yhtäkään plussaa tai useita keskenmenoja kokeneena. Kolmanneksi kirjoitusasu on sellainen, että ei saa asiasta usein mitään selvää. Mutta jokainen tyylillään. Olen puhunut nyt suuni puhtaaksi :D

Esikko, taisi se ovis olla jo siellä :)

Tosta rintamaidolla testaamisesta, niin se on ihan totta että niinkin voi onnistua raskauden todentamaan sillä maitoon erittyy hcg:ta ja muistaakseni aiemmin kuin pissiin :D toki kiinnittymisyrityksetkin näkyy sitten testissä herkemmin. Jonkun tutkimuksen joku (Mannikka?) tänne joskus aiheesta linkkasi.

Ihanaa alkanutta kesää ja helatorstaina kaikille!

Laittakaas lisää niitä testikuvia tiirailtavaksi :) Itse pääsen omiani laittamaan vasta kesäkuussa, kun nyt alkaa vihdoin rankemmat lapsettomuushoidot. Pari vuotta tässä on kohta mennyt, olisikohan jo meidänkin aika saada eka plussa tai edes haamun esiaste... :)

Muokattu viimeksi:
Sama mikä mua särähtää korvaan on se et jos esim. yk2 ei vielä tärppää niin vikaa on ja yritys lopetetaan kun ei enää jakseta yrittää..
Tämän koen ärsyttäväksi oli sit sanojana kuka tahansa. Musta pitäisi valitusrajana olla vuosi.

Meni vähän ohi aiheen mutta kuitenkin :)

Samoja juttuja oon miettiny kun mitä Larissa kirjotit, toi just että, jo parin yk:n jälkee itketään että voi kunpa jo tärppäis jne. Ja sit oon huomannu saman et, ei kommentoida muille juuri mitään vaan aina omia tarpeita huudellaan. Se erityisesti tuolla toisessa ketjussa pisti silmään, että joku sai keskenmenon ja toinen ei pahottele vaan paasaa, (anteeks nyt kun sanon) mutta suorastaan idioottimaisuuksia ja jankaa samaa juttua. :shifty: Oon miettiny että pakko olla joku diagnoosi jos tosissaan kirjottaa tollasia juttuja.. En vaan tiä miten ton kohteliaasti ja loukkaamatta vois sanoo, mutta sanoinpa nyt kuitenkin. Ja mulla ei siis ole mitään vastaan esim, down ihmisiä tai muitakaan enkä tarkota ketään loukata. :)

Hansuli pakko kommentoida. Täällä ollaan kaikki oltu positiivisella fiiliksellä sua kohtaan ja kaikki yrittäny antaa vinkkejä ja tietoa sulle. Ja sun uuden ketju jutun mukaan vuotoja oli 18pvää sitten eli ei mitenkään voi olla raskaus kyseessä näin suoraan sanottuna. Suosittelen lääkärillä käyntiä jotta se voi sulle kertoa naisten kuukautis kierrosta, ovulaatiosta ja raskauden mahdollisuudesta.

Takaisin