Komppaan muita, huh huh. Ja pitkään olen jo ihmetellyt, että koko ajan kysellään apuja ja sitten kuitenkin tyrmätään ne neuvot jotka saadaan. Toisekseen harmittaa se, että ei osata keskustella vaan aina se oma napa on tärkein ja toisten tilanteisiin ei kommentoida mitenkään. Minä minä minä! Jotenkin ei vaan käy mun käsitykseen käyttäytymisestä KESKUSTELUpalstalla... Ja sitten itketään sitä kun on NIIN kauheaa kun ei tärppää muutaman hassun kuukauden jälkeen. Onhan se varmasti pettymys jos ei heti tärppää, mutta kyllä se silti särähtää korvaan kun täällä on kuitenkin jo vuosia lasta yrittäneitä joko ilman yhtäkään plussaa tai useita keskenmenoja kokeneena. Kolmanneksi kirjoitusasu on sellainen, että ei saa asiasta usein mitään selvää. Mutta jokainen tyylillään. Olen puhunut nyt suuni puhtaaksi :D
Esikko, taisi se ovis olla jo siellä :)
Tosta rintamaidolla testaamisesta, niin se on ihan totta että niinkin voi onnistua raskauden todentamaan sillä maitoon erittyy hcg:ta ja muistaakseni aiemmin kuin pissiin :D toki kiinnittymisyrityksetkin näkyy sitten testissä herkemmin. Jonkun tutkimuksen joku (Mannikka?) tänne joskus aiheesta linkkasi.
Ihanaa alkanutta kesää ja helatorstaina kaikille!
Laittakaas lisää niitä testikuvia tiirailtavaksi :) Itse pääsen omiani laittamaan vasta kesäkuussa, kun nyt alkaa vihdoin rankemmat lapsettomuushoidot. Pari vuotta tässä on kohta mennyt, olisikohan jo meidänkin aika saada eka plussa tai edes haamun esiaste... :)