Plussa vai ei?

Hei kaikille! Taustaillut pitkään ja nyt intoa piukeena uskaltaisin laittaa kuvaa kehiin jos vain osaisin pienentää kuvatiedoston... :sour: Osaiskos joku neuvoo minua? :anyone
Kkm 12/15 ja nyt vihdoin näyttäis haileeta plussaa... Vahvistumista odotellen...

Hmmmm... Mä en osaa varsin kuvatiedostoja pienentää mutta yleensä saan tänne mahtuvia kuvia ku photoshopilla rajaan niitä pienemmäks.

No voi höh :sad001 Toinen mikä jostain kumman syystä mulla auttaa on se että photoshopilla käytän suodatinta ku mulla on siinä kaikkia black&white, summer, spring, winter yms asetuksia.

Laita Miumau linkki aijaan kautta, niin ei tartte muokkailla :)

Voi kiitos kaikille onnittelijoille :smiley-angelic003
Jotenkin ei usko todeksi ja pelottaa ettei vaan mene kesken tämäkin ( kaksi keskenmenoa kokeneena)...
Plussatuulia muillekin! :happy:

Katjuska; muistanko oikein että kävit vyöhyketerapiassa alkuraskaudessa? Itsellä viime viikolla eka kerta, jolloin kriittiset kohdat ohitettiin, kun ei tiedetty vielä onko tärppi käynyt. Nyt olisi edessä toka kerta ja mietin uskaltaako mennä... Muilla kokemuksia?

MiuMau, selkee viiva, ONNEA ja tarroja pikkuiselle! :happy:

Haha, no en voinu pitää suutani kiinni, on toi nyt aikamoista touhua :laughing002 ja luullaan meitä vielä niin tyhmiks että ei tajuta mitään, ainiin mutta eihän me tiedetäkään mistään mitään, unohtu ihan :rolleyes:

Tälläisen äsken sain, testi pc.
Joku hailura ehkä siinä on?!?
ImageUploadedByVau Foorumi1462809943.099329.jpg

Muurahainen dpo 13, yk 27

Larissa, on siinä ainakin vahvempi viiva kuin eilen, mut veikkaan niiksi tutuiksi negahailuroiksi... Ei voi tietää... Miksi ei olis vaan et olet tai et ja sen vois tehdä näin aikaisin... :) pääsis tästä pähkäilystä...

MiuMau, mä oon käynyt akupunktiossa joka toinen viikko syyskuusta alkaen. Olen tykännyt, koska rentouttaa. Vaikka moni asia pelottaa, niin en saa niin kovia fyysisiä stressioireita, jotka vaikuttaisi vauvaan negatiivisesti. Huomenna taas menen. En usko, että luotettavan terapeutin luona voi tapahtua vahinkoa :) nyt menossa rv. 12+4 ja siellä se puksuttaa.

Mami: :D kiitos nauruista.

Murkku : on siinä jotain mutta mitä se sun kohdalla tarkoittaa niin on mysteeri. .. Olethan expertti saamaan noita haamuja ollut.. . Toivottavasti huomiseen on vielä vahvempi ♡ ja oikeasti tarkoittaisi sitä mitä pitää :D

Emmaliini83: :D valitettavasti en tiiraamallakaan siinä mitään näe, jospa odottelet vielä, vaikka vaikeaahan se on...tiedetään... Tsemppiä elämääsi. :D

Takaisin